نگرانی کادر فنی تیم ملی اسپانیا از وضعیت جسمانی رودری

رودری تنظیم‌کننده ضربان اسپانیا در خط هافبک است، اما به علت تعدد بازی‌ها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان، بسیار خسته به نظر می‌رسد.

1403/03/30 16:52 بهروز شیعه‌یان

نگرانی کادر فنی تیم ملی اسپانیا از وضعیت جسمانی رودری

به گزارش ال‌لارگوئرو (برنامه رادیویی ورزشی در اسپانیا)، نگرانی از وضعیت جسمانی رودری در کادر فنی تیم ملی اسپانیا، به اوج خود رسیده است. رودری به علت انجام بازی‌های متعدد با منچسترسیتی در سالیان اخیر، احساس خستگی می‌کند و از طرفی دلا فوئنته برای اجرای تاکتیک‌های خود، نیاز مبرمی به حضور او دارد. کادر فنی در جستجوی راه‌هایی برای مدیریت دقایق بازی او هستند تا از فشار بیشتر بر او جلوگیری کنند.

رودری در فصل جاری فقط 4 بازی منچسترسیتی را از دست داد و بر خلاف بسیاری از بازیکنان که از نیمکت‌نشینی ناراضی‌اند، کار به جایی رسید که حتی خود او نسبت به عدم استراحتش، به گواردیولا اعتراض کرد. پس از بازی رفت 1/4 نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال‌مادرید، رودری گفت: «به استراحت نیاز دارم، ولی با توجه به وضعیت تیم، باید ببینیم چه‌جوری این مسأله رو حل کنیم. میدونم تیم به من نیاز داره و من سعی می‌کنم با این وضعیت کنار بیام، ولی بهرحال فشار زیادی روی من هست.»

رودری در 34 بازی لیگ برتر این فصل حضور داشت و 8 گل و 9 پاس گل ثبت کرد. او هم‌چنین به رکورد 74 بازی شکست‌ناپذیری با منچسترسیتی دست یافت و از رکورد مالدینی عبور کرد.

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹ویدیو | خلاصه بازی پرتغال 2-1 چک با گزارش عربی (در آغوش گرفتن گلزن 21 ساله توسط رونالدو)

🔹پیش بازی آلمان – مجارستان؛ آیا ژرمن‌ها از گربه سیاه چندسال اخیر خود انتقام میگیرند؟

🔹ویدیو | گل‌های بازی پرتغال 2-1 جمهوری چک با گزارش عربی

🔹ویدیو | خلاصه بازی پرتغال 2-1 چک (فرار 3 امتیازی پرتغال در دقیقه 90)

🔹ویدیو | سوپرگل آردا گولر به گرجستان با گزارش تلویزیون ملی ترکیه TRT (اختصاصی فوتبال7)

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟ بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟ بیا تو مسابقه پیش‌بینی
اخبار کوتاه و جذاب در: کانال تلگرام فوتبال7