فوتبال7

استوائو ویلیان خرید جدید چلسی کیست؟ مسی جدید اروپا از برزیل می‌آید!

چلسی باز هم در بازار نقل‌وانتقالات بریز و بپاش کرد و یک نوجوان برزیلی را به خدمت گرفت.

1403/02/29 16:27 بهروز شیعه‌یان

استوائو ویلیان خرید جدید چلسی کیست؟ مسی جدید اروپا از برزیل می‌آید!

به گزارش سزار لوییز مره‌لو، چلسی پیشنهاد نهایی خود را که 6 میلیون دلار فراتر از پیشنهاد بایرن‌مونیخ است، به باشگاه پالمیراس ارائه کرده و به احتمال زیاد، این انتقال، با توافق باشگاه برزیلی، نهایی شده است.

این انتقال، گرانترین انتقال تاریخ از آمریکای جنوبی به اروپا خواهد بود و ویلیان 17 ساله، در سن 18 سالگی (در میانه‌های تابستان 2025) به پایتخت انگلیس منتقل خواهد شد.

استوائو فقط 17 بازی برای پالمیراس انجام داده، اما در همین مدت، 3 پاس گل و 1 گل ثبت کرده است. به‌خاطر تشابه سبک بازی این بازیکن با لیونل مسی، لقب «مسینیو» را به او داده‌اند، هر چند خود این بازیکن علاقه چندانی به این لقب و این مقایسه ندارد.

ویلیان، فوتبال حرفه‌ای خود را در سال 2017 ، از نونهالان کروزیرو آغاز کرد و 1 سال بیشتر طول نکشید که استعداد او، شرکت نایکی را ترغیب به امضای یک قرارداد تبلیغاتی با او کرد. بدین‌ترتیب او با تنها 10 سال سن، به جوانترین بازیکن برزیلی تبدیل شد که با شرکت نایکی قرارداد می‌بندد.

استوائو در آخرین بازی سری آ برزیل در فصل گذشته، نخستین بازی خود برای پالمیراس را در مقابل تیم سابقش، کروزیرو انجام داد. استوائو اخیراً در جام جهانی نوجوانان در اندونزی نیز حضور داشت و در بازی مقابل تیم ملی ایران که با پیروزی 3-2 نوجوانان ایران پایان یافت، بازی کرد. او درین جام خوش درخشید و در 5 بازی، 3 گل و 3 پاس گل ثبت کرد.

او در رقابت‌های کوپینیا که یک تورنمنت مخصوص زیر 20 ساله‌ها در برزیل است نیز درخشان ظاهر شده و حاصل تلاش او در کوپینیا 2024، 4 گل و 2 پاس گل در 5 مسابقه است.

استوائوی برزیلی یک وینگر تخصصی چپ پا است که مهارت‌هایش در بازی با پای چپ، باعث شده مردم لقب مسینیو را برای او برگزینند. او توانایی فوق‌العاده‌ای در گلزنی و ارسال پاس‌های کلیدی دارد. برخی از کارشناسان فوتبال برزیل حتی او را برتر از اندریک رئالی یا ویتور روکه بارسایی می‌دانند.

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹آخرین اخبار فوتبال اروپا؛ از انتقال گران‌قیمت مسینیو به چلسی تا شکایت یوونتوس از الگری

🔹ویدیو | ورود یک راکن بازیگوش به زمین بازی در لیگ ام ال اس

🔹هفت در 7 | خلاصه خبرهای هفته‌ای که گذشت (همه خبرای مهم هفته اینجاست)

🔹به مناسبت خداحافظی اشکان دژاگه از دنیای فوتبال؛ نگاهی به دوران فوتبالی شماره ۲۱ محبوب تیم

🔹منچسترسیتی یا آرسنال؟! سرگذشت 9 قهرمانی لیگ برتر انگلیس که به روز پایانی کشیده شد

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار