آخرین اخبار فوتبال اروپا؛ از انتقال گران‌قیمت مسینیو به چلسی تا شکایت یوونتوس از الگری

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی و وضعیت سرمربیان بایرن‌مونیخ و میلان در بسته خبری فوتبال7

1403/02/29 15:39 بهروز شیعه‌یان

آخرین اخبار فوتبال اروپا؛ از انتقال گران‌قیمت مسینیو به چلسی تا شکایت یوونتوس از الگری

☑️ استوائو ویلیان ملقب به مسینیوی برزیلی، با 71 میلیون دلار بازیکن چلسی خواهد شد. این انتقال گرانترین انتقال تاریخ از آمریکای جنوبی به اروپا خواهد بود. خود بازیکن در اواسط 2025 به چلسی منتقل می‌شود.

☑️ دلیل اصلی عدم توافق توخل و بایرن مونیخ مشخص شد: اصرار توخل بر یک قرارداد جدید با 1 سال اضافه (تابستان 2026)

☑️ به گزارش نشریه بیلد، ده‌زربی اکنون به گزینه اول سران بایرن تبدیل شده است. در جلسه روز دوشنبه هیأت‌مدیره، در مورد او صحبت شد. مَکس ابرل شخصاً با مربی ایتالیایی دیدار داشته تا او را متقاعد کند. بند فسخ ده‌زربی با برایتون، 12 میلیون یورو است.

☑️ ده‌زربی، گزارش بیلد را تکذیب کرده است: «صادقانه می‌گویم. صحبت با هیچ باشگاهی مطرح نیست. اما باید با رییس باشگاه صحبت کنم و اگر در برایتون بمانم، هر فصل تلاش می‌کنم تا این تیم را به بالاترین جایگاه در جدول برسانم.»

☑️ به گزارش دی مارزیو، یوونتوس نه تنها الگری را اخراج کرده، بلکه به خاطر رفتارهای او در جام حذفی ایتالیا، شکایتی علیه او ثبت کرده است . الگری و وکلایش، 5 روز فرصت دارند، دفاعیات خود را به دادگاه ارائه کنند. در 50 سال گذشته، الگری سومین سرمربی یووه است که پیش از پایان فصل اخراج می‌شود، کلودیو رانیری و چیرو فرارا، نفرات پیشین هستند.

☑️ به گزارش رومانو، مذاکرات میلان و پائولو فونسکا، پیشرفت زیادی داشته. فونسکا به پروژه میلان علاقمند است و منتظر تصمیم نهایی باشگاه در مورد جزئیات قرارداد است.

☑️ مودریچ به باشگاه اطلاع داده که بدون توجه به بحث دستمزد، مایل است 1 فصل دیگر بماند. فلورنتینو پرز با تمدید موافق است. کروس نیز در آستانه تمدید است.

☑️ فردا شب ساعت 19:30 در هفته ماقبل پایانی سوپرلیگ ترکیه، در یک دیدار فوق‌العاده حساس، گالا میزبان فنرباغچه است. گالا با 6 اختلاف امتیاز و 4 اختلاف در تفاضل صدرنشین است.

☑️ دیدیه دشامپ بالاخره فرلاند مندی را به یک تورنمنت مهم (یورو 2024) دعوت کرد: «بازی مندی تکامل پیدا کرده. وقت‌شناسیش برای اضافه شدن به حملات خیلی پیشرفت کرده و تو کارهای دفاعی خیلی بهتر شده.»

☑️ باشگاه ریوآوه پرتغال دیشب برابر بنفیکا 1-1 مساوی کرد، 19 امین تساوی فصل آن‌ها بود، بی‌سابقه در کل تاریخ فوتبال پرتغال!

☑️ هری مگوایر در مورد VAR نظر داد: «به نظر من باید از VAR استفاده بشه، اما فقط برای آفساید. بقیه مسائل داوری سلیقه‌ایه.»

☑️ بازی دیشب فیورنتینا-ناپولی، دو گل ضربه آزاد مستقیم داشت (بیراگی و کوارتسخلیا). در سری آ، آخرین بار در سال 2018 این اتفاق افتاده بود، در بازی فیورنتینا-لاتزیو.

☑️ شینجی اوکازاکی بازیکن معروف تیم ملی ژاپن که برای ایرانی‌ها نیز شناخته‌شده است و سابقه بازی در مالاگا و لستر را دارد، از فوتبال خداحافظی کرد.

☑️ نیوکاسل قصد دارد با 15 میلیون پوند، دروازه‌بان آرسنال، رمزدیل را خریداری کند.

☑️ استون‌ویلا سخت به دنبال جذب گلگر از چلسی است.


🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹ویدیو | ورود یک راکن بازیگوش به زمین بازی در لیگ ام ال اس

🔹هفت در 7 | خلاصه خبرهای هفته‌ای که گذشت (همه خبرای مهم هفته اینجاست)

🔹به مناسبت خداحافظی اشکان دژاگه از دنیای فوتبال؛ نگاهی به دوران فوتبالی شماره ۲۱ محبوب تیم

🔹منچسترسیتی یا آرسنال؟! سرگذشت 9 قهرمانی لیگ برتر انگلیس که به روز پایانی کشیده شد

🔹آخرین اخبار لیگ برتر انگلیس؛ صحبت‌های پپ گواردیولا و آرتتا پیش از روز سرنوشت

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟ بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟ بیا تو مسابقه پیش‌بینی
اخبار کوتاه و جذاب در: کانال تلگرام فوتبال7