کولاک جیمی جامپ‌های طرفدار کریستیانو رونالدو: 4 بار توقف بازی پرتغال-ترکیه

در بازی دیروز مقابل ترکیه، هواداران کریستیانو رونالدو با ورود به زمین باعث اخلال در برگزاری بازی شدند.

1403/04/03 14:28 بهروز شیعه‌یان

کولاک جیمی جامپ‌های طرفدار کریستیانو رونالدو: 4 بار توقف بازی پرتغال-ترکیه

در بازی مقابل ترکیه که دیروز غروب برگزار شد، هواداران رونالدو 6 بار وارد زمین بازی شدند، 4 بار در حین مسابقه و 2 بار نیز پس از آن. یکی از این جیمی‌جامپ‌ها که یک پسرک نوجوان 10 ساله بود، موفق به گرفتن عکس یادگاری با رونالدو شد و به سرتیتر خبری رسانه‌ها تبدیل شد. علی‌رغم برخورد گرم رونالدو با این هوادار نوجوان، او برخورد سردی با بقیه جیمی‌جامپ‌ها داشت. این موضوع، روبرتو مارتینز سرمربی پرتغال را نیز به واکنش واداشت:

«ورود این تعداد هوادار به زمین، جای نگرانی داره، البته ما امروز خوش‌شانس بودیم که همه جیمی‌جامپ‌ها نیت خوبی داشتن. هوادارا به ستاره‌های بزرگ علاقه دارن، ولی اگه جیمی‌جامپ نیت بدی [خرابکارانه یا تروریستی] داشته باشه، کنترل شرایط دشوار میشه.»

«با وجود این همه نیروی امنیتی، تماشاگرا نباید وارد زمین بشن. هوادارا باید بفهمن که این رفتار درست نیست. اجازه به اونا برای ورد به زمین، پیام اشتباهی بهشون میرسونه.»

15 دقیقه پس ازورود نوجوان 10 ساله به زمین و در آغوش گرفتن او توسط رونالدو، نوجوان دیگری قصد تکرار حرکت او را داشت، اما رونالدو این بار دست‌هایش را در هوا تکان داد تا به او بفهماند نباید وارد زمین بازی شود.

در وقت‌های اضافه بازی نیز دو هوادار دیگر که این بار هواداران بزرگسال بودند، با گوشی‌های همراهشان به سمت رونالدو رفتند که با بی‌محلی رونالدو مواجه و توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

دو هوادار دیگر هم کمی محترمانه‌تر برخورد کردند! آن‌ها پس از سوت پایان بازی به سراغ رونالدو رفتند. اگرچه جریان بازی را قطع نکردند، اما رونالدو درخواست آن‌ها برای ثبت سلفی را بی‌پاسخ گذاشت.

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹ویدیو | خلاصه بازی بلژیک 2-0 رومانی با گزارش عربی و کیفیت عالی (اختصاصی فوتبال7)

🔹نکات آماری جذاب از بازی بلژیک 2-0 رومانی؛ تاریخ‌سازی گروه E و تصویر آفساید میلیمتری لوکاکو

🔹ویدیو | خلاصه بازی بلژیک 2-0 رومانی با کیفیت معمولی

🔹ویدیو | گل‌های بازی بلژیک 2-0 رومانی (گلزنی کوین دی‌بروینه)

🔹ویدیو | خلاصه کامل بازی پرتغال 3-0 ترکیه با گزارش روسی (اختصاصی فوتبال7)

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟ بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟ بیا تو مسابقه پیش‌بینی
اخبار کوتاه و جذاب در: کانال تلگرام فوتبال7