فوتبال7

واکنش پوچتینو به انتصاب انزو مارسکا در اینستاگرام

انزو مارسکای 44 ساله دیروز به‌طور رسمی به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شد.

1403/03/15 13:51 بهروز شیعه‌یان

واکنش پوچتینو به انتصاب انزو مارسکا  در اینستاگرام

پس از انتصاب رسمی انزو مارسکا به سمت سر مربیگری چلسی، پوچتینو با انتشار پُستی در صفحه اینستاگرامش، به این موضوع واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد که پایه‌های موفقیت را برای مربی بعدی پی‌ریزی کرده باشد:

«از مالکان و مدیران ورزشی باشگاه، به‌خاطر فراهم کردن فرصت حضور دوباره من در لیگ برتر و پشتیبانی از تیم درین مدت، تشکر می‌کنم، هم‌چنین از همه بازیکنان، پرسنل تیم و هواداران، تشکر می‌کنم.»

«همه ما به اهمیت این باشگاه فوتبال برای شما واقف هستیم و برای همین تلاش کردیم چلسی مطلوبی را که باعث افتخار شما است، بسازیم.»

«از سطحی که تیم به آن رسید و از تلاش کادر فنی و تمام بازیکنان برای ارتقای استاندارد بازی تیم، بسیار خرسندم. همه آن‌ها سزاوار ستایشند و فکر می‌کنم شما هم نتیجه تلاش‌های آن‌ها برای تثبیت وضعیت تیم را عملاً در هفته‌های پایانی لیگ برتر، در زمین مشاهده و حس کردید.»

«قطعاً فراز و نشیب‌هایی داشتیم، اما همیشه به این تیم و به قدرت آن‌ها برای رسیدن به ثُبات، اعتفاد داشتم. من به تجربیات این فصل و به پیشرفت بزرگی که در نیم‌فصل دوم داشتیم، اعتقاد دارم و امیدوارم که توانسته باشم بازیکنان قویتری برای آینده باشگاه بسازم. کار کردن با همه این بازیکنان لذت‌بخش بود و پیوندهای عمیقی که در طول فصل بین ما ایجاد شد، تا ابد در ذهن من خواهد ماند.»

«برای همه شما آرزوی موفقیت می‌کنم. برای من باعث افتخار است که خیلی زود، برای بازی خیریه socceraid، به استمفوردبریج برخواهم گشت. دوست دارم این هفته شما را در استمفوردبریج ببینم. به امید یک تابستان عالی. دوستتان دارم.»

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹آیا دستمزد کیلیان امباپه در رئال مادرید بیشترین دستمزد دنیا خواهد بود؟

🔹نظر مربی سابق رئال‌مادرید در مورد انتقال امباپه: حداقل 40 گل در 10 فصل آینده

🔹توضیحات جالب یک کارشناس مالی در مورد جزئیات قرارداد امباپه با رئال مادرید

🔹فلورین ویرتس بهترین بازیکن بوندس‌لیگا از نگاه بازیکنان

🔹رسمی | انزو مارسکا سرمربی چلسی شد

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار