فوتبال7

گراهام پاتر؛ سرمربی سابق چلسی و برایتون در انتظار مربی‌گری انگلیس

پاتر که پس از اخراج از چلسی، مدت‌هاست بدون تیم مانده، آرزوی مربی‌گری انگلیس را دارد.

1403/03/14 0:11 بهروز شیعه‌یان

گراهام پاتر؛ سرمربی سابق چلسی و برایتون در انتظار مربی‌گری انگلیس

گراهام پاتر پس از ترک چلسی در ماه آوریل 2023، هم‌چنان بدون تیم باقی مانده است. عدم تمایل او به مربیگری، به معنای نداشتن پیشنهاد نیست. او درین مدت با پیشنهاداتی از آژاکس، ناپولی و برایتون باشگاه سابقش، روبرو بوده و حتی در ماه‌های اخیر، نام او حول منچستر نیز مطرح شده است.

به گزارش میرور، پاتر از تجربه انتخاب اشتباه چلسی درس گرفته و سعی دارد گام بعدی خود در دنیای مربی‌گری را با دقت بیشتری بردارد. دوره حضور پاتر در چلسی با کسب 12 پیروزی در 31 بازی همراه بود. این نرخ پیروزی ضعیف، چلسی را در پایین‌ترین جایگاهش در تاریخ، یعنی در رده 12 ام جدولِ لیگ برتر قرار داد. درس‌های سختی که پاتر ازین انتخاب اشتباه گرفته، باعث شده که او جانب احتیاط را در پیش بگیرد. او بدون اینکه با فشار باشگاهی چون چلسی آشنا باشد، به یکباره از تیم متوسطی چون برایتون به یکی از غول‌های لیگ برتر رفت.

از طرفی قرارداد ساوت‌گیت با تیم ملی انگلیس، تا پایان یورو اعتبار دارد و این مربی تاکنون هیچ صحبتی در مورد تمدید قرارداد خود مطرح نکرده است. به نظر می‌رسد که پاتر رؤیای مربیگری در تیم ملی انگلیس را در سر دارد، چون به‌عنوان یک مربی انگلیسی، کار کردن با بازیکنان انگلیسی را که به سبک او آشنا هستند، راحت‌تر می‌بیند. اما بازی فعلی او و انتظار برای خالی شدن نیمکت انگلیس، یک قمار است که از یک طرف ممکن است یک فصل دیگر هم او را بدون تیم بگذارد و از طرف دیگر، به علت فشارهای طولانی‌مدت بر تیم ملی انگلیس برای فتح یک جام، ممکن است تجربه تلخ چلسی بار دیگر برای پاتر تکرار شود.

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹رد پای بلاگر بلاروسی در ورود جیمی‌جامپ‌ها به بازی رئال‌مادرید و دورتموند

🔹فرنکی دی یونگ : با وجود احتمال مصدومیت، برای هلند بازی خواهم کرد

🔹به مناسبت پایان فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ لیگ برتر ایران؛ بررسی مهم‌ترین رکوردها و اتفاقات لیگ ۲۳

🔹او جوگو گزارش داد: آغاز مذاکرات بایرن مونیخ و برونو فرناندز

🔹گزارش جالب اتلتیک از موفقیت مربیان کچل در فوتبال انگلیس و اروپا

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار