فوتبال7

گلزنی لیونل مسی در شب شکست اینترمیامی

اینترمیامی پس از 7 پیروزی و 3 تساوی، در ام ال اس شکست خورد.

1403/03/10 6:38 بهروز شیعه‌یان

گلزنی لیونل مسی در شب شکست اینترمیامی

لیونل مسی باز هم گلزنی کرد تا تنها نقطه روشن میامی در شب شکست مقابل آتلانتایونایتد باشد. با شکست 3-1 مقابل آتلانتا یونایتد، روند شکست‌ناپذیری میامی پس از 10 بازی پایان یافت. از طرفی تیم آتلانتا نیز به 9 بازی بدون پیروزی خود خاتمه داد تا میزبان را در خانه‌اش غافلگیر کند. آتلانتا پس از شکست 3-0 مقابل شیکاگو در اواخر ماه مارس، 5 مساوی و 4 شکست را تجربه کرده بود.

«سابا لوبجانیدزه» بازیکن گرجستانی آتلانتا، دبل کرد و تیمش را با نتیجه 2-0 پیش انداخت، اما لیونل مسی، در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد. پس از این گل، آتلانتا به دفاع با 10 بازیکن در نیمه زمین خود روی آورد و در 30 دقیقه پایانی، مالکیت توپ به‌طور کامل در اختیار میامی بود. «جمال تیاره» مهاجم سنگالی آتلانتا، در دقیقه 73 روی یک ضدحمله، گل سوم تیمش را به ثمر رساند. در ادامه تلاش‌های مسی و یارانش بی‌ثمر بود تا نوار پیروز‌های پیاپی میامی در 11 اُمین بازی قطع شود.

گل بامدادی مسی 11 اُمین گل او در فصل جاری بود و با بهترین گلزن تیم، لوییس سوارز، برابری کرد.

اینترمیامی در حال‌حاضر صدرنشین جدول کنفرانس شرق MLS است. سینسیناتی با 33 امتیاز، نزدیکترین رقیب اینترمیامی در جدول نیز بامداد امروز مقابل نشویل شکست خورد تا میامی علیرغم شکست، با 34 امتیاز (10 پ + 3 م + 4 ش) در صدر جدول باقی بماند.

تاتا مارتینو سرمربی میامی پس ازین شکست گفت: «امشب فاقد انرژی و اراده لازم برای پیروزی بودیم. بر خلاف خیلی از بازی‌های گذشته، با 2 گل عقب افتادیم و کار خودمون رو سخت کردیم.»

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹فابریتزیو رومانو: امباپه ممکن است پیش از یورو معارفه شود

🔹جود بلینگام در مورد توپ طلا: به آن فکر نمی‌کنم !

🔹آنتونیو کونته و یک درخواست عجیب: امکان ترک ناپولی در پایان هر فصل

🔹جک گریلیش، فصل بعد هم در منچسترسیتی می‌ماند

🔹کوپ ماینرز ، هدف اول یوونتوس و تیاگو موتا در نقل‌وانتقالات تابستانی

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار