فوتبال7

آنتونیو کونته و یک درخواست عجیب: امکان ترک ناپولی در پایان هر فصل

ناپولی و کونته، هم‌چنان در حال کار روی تنظیم مُفاد قرارداد هستند.

1403/03/09 22:9 بهروز شیعه‌یان

آنتونیو کونته و یک درخواست عجیب: امکان ترک ناپولی در پایان هر فصل

قرارداد آنتونیو کونته، هم‌چنان بین باشگاه و وکلای این مربی، در رفت‌وآمد است. اگرچه قرارداد نهایی نشده است. اما ارائه آن به وکلای کونته و دستیارانش، نشان از یک گام رو به جلو دارد. طبق این قرارداد، کریستین اِستلینی دستیار اول کونته و جیانلوکا کونته برادر کوچکتر کونته، آنالیزور تیم خواهد بود. چهره جدید در جمع دستیاران کونته، اِلویس آبروس‌کاتو مهاجم سابق لچه است که نقش دستیار فنی را ایفا خواهد کرد.

یکی از مشکلات باقیمانده بر سر قراداد، درخواست کونته برای نحوه فسخ است. کونته خواهان آنست که در پایان هر فصل (30 ام ماه مارس)، به هر دلیلی که خود او صلاح می‌بیند، این اختیار را داشته باشد که بدون هیچ‌گونه جریمه‌ای، ناپولی را ترک کند. دلیل این خواسته کونته، به احتمال زیاد نحوه برخورد ناپولی با اسپالتی است که این تیم را پس از سال‌ها، قهرمان سری آ کرد، اما به همکاری خود با ناپولی پایان داد. اسپالتی به‌علت تمدید بدون اجازه قرارداد خود، از دی‌لورنتیس دلخور شده بود، چون احساس می‌کرد دی‌لورنتیس همانند یکی از کارکنان باشگاه با او برخورد کرده است. کونته دوست ندارد شهرت مربیگری‌اش لکه‌دار شود. دی‌لورنتیس خواهان یک قرارداد 3 ساله است که به‌طور یکطرفه و در صورت تمایل، به‌صورت سالانه آن را تمدید کند، مانند آنچه در مورد ساری، گتوسو و اسپالتی انجام داد. اما کونته با این موضوع مخالفت کرده است.

قرارداد کونته 3 ساله خواهد بود که کل مبلغ آن (به‌علاوه پاداش، حق تصویر و ...)، به 20 میلیون یورو خواهد رسید. هم‌چنین گفته می‌شود که ناپولی، 230 میلیون یورو برای خریدهای جدید هزینه خواهد کرد و تابستان پرکاری خواهد داشت، چه در حوزه فروش و چه در مورد خریدها.

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹جک گریلیش، فصل بعد هم در منچسترسیتی می‌ماند

🔹کوپ ماینرز ، هدف اول یوونتوس و تیاگو موتا در نقل‌وانتقالات تابستانی

🔹ادعای جنجالی نزدیکان ژاوی: لیست فروش‌ها به رختکن درز کرده بود

🔹کائومین کلهر: من باید شماره 1 لیورپول باشم!

🔹یورگن کلوپ در مصاحبه‌ای جالب با جان بیشاپ: خدا رو شکر که با مالکان چلسی کار نکردم!

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار