فوتبال7

یورگن کلوپ در مصاحبه‌ای جالب با جان بیشاپ: خدا رو شکر که با مالکان چلسی کار نکردم!

کلوپ پس از خداحافظی از لیورپول، هم‌چنان در کانون خبری است و مصاحبه‌های جالبی دارد.

1403/03/09 11:20 بهروز شیعه‌یان

یورگن کلوپ در مصاحبه‌ای جالب با جان بیشاپ: خدا رو شکر که با مالکان چلسی کار نکردم!

کلوپ در یک مصاحبه جالب تلویزیونی با جان بیشاپ، کمدین و مجری تلویزیون لیورپول (LFC TV)، پیتر مَک‌دووال، حرف‌های جالبی زد که بخش‌هایی از آن را با هم می‌خوانیم.

بیشاپ به کلوپ گفت: «در حالی لیگ برتر رو ترک می‌کنی که فقط یک بار فتحش کردی.»

«ولی اگه اتهامات منچسترسیتی در دادگاه ثابت بشه، ممکنه به جای 1 لیگ برتر، 3 تا داشته باشی ...»

کلوپ در این لحظه حرف‌های بیشاپ را قطع کرد و گفت: «اگه یه رژه اتوبوسی ترتیب بدن، من پایه هستم! هر چقدر هم طول بکشه تصمیم دادگاه، مهم نیست.» اشاره کلوپ به رژه اتوبوسی است که منچسترسیتی و گواردیولا پس از کسب چهارمین قهرمانی پیاپی، در شهر منچستر برپا کردند.

پرسش دیگری که درین مصاحبه مطرح شد، این بود که آیا کلوپ در مدت حضورش احساس حمایت مالی لازم از طرف مالکان لیورپول را داشت یا نه.

کلوپ در پاسخ به این پرسش، گفت:

«آیا می‌تونید لیورپول رو باشگاهی با پول نامحدود تصور کنید؟ فکرشو بکنید ما امباپه، بلینگام، یا هالند رو به آنفیلد میوردیم. اما این با هویت باشگاه ما سازگار نیست، این چیزی نیست که ما به دنبالش باشیم. ما در این مدت دستاوردهایی داشتیم، اما به شیوه خودمون، به شیوه‌یِ لیورپول. ما به یک منبع پول سرشار وصل نیستیم که هر کسی رو اراده می‌کنیم، بخریم، برای همین مجبوریم به مذاکرات سخت با بازیکن‌ها رو بیاریم و با یادآوری ارزش‌های لیورپول، متقاعدشون کنیم.»

«مالکان باشگاه ما، تمام تلاششون را برای پیشرفت می‌کنند. آن‌ها هم به دنبال درآمدزایی هستند، اما اینجوری نیست که روزانه یک پولی به حساب باشگاه واریز بشه. مالکان ما سرمایه‌گذاری می‌کنند و منتظر می‌مونن تا منجر به سود بشه.»

«و البته من خیلی خوشحالم که با چنین مالکانی کار می‌کنم، نه مالکان باشگاه‌های لندنی و بقیه باشگاه‌ها. اگر امثال آن‌ها در اینجا بودند، من یک سال هم در لیورپول دوام نمی‌اوردم. [با کنایه به باشگاه‌های لندنی] چه پیشرفتی، ولی کافی نیست ... اخراجش کنید ! یک سال بعد در مورد مربی بعدی: این یکی رو هم اخراج کنید! و دقیقاً موقعی که مربی داره نتیجه می‌گیره، اخراجش می‌کنند.»

«ما مالکانی داریم که در قبال تیم احساس مسئولیت می‌کنن و سخت کار می‌کنن تا تیم موفق باشه. و من همیشه حمایت آن‌ها را حس کردم.»

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹انزو مارسکا؛ سرمربی جدید چلسی کیست؟

🔹بلینگام رسماً جایزه بازیکن برتر لالیگا را کسب کرد

🔹میسوون گرینوود، سانچوی جدید دورتموند

🔹تن‌هاخ خواستار شد: پاسخ سریعتر از طرف منچستریونایتد در مورد آینده‌اش

🔹کوارتسخلیا از پاری سن ژرمن پیشنهاد رسمی دریافت کرد

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار