فوتبال7

نامه تشکر بازیکنان منچستریونایتد به هواداران: به همه هواداران ...

منچستریونایتد دیروز با شکست 2-1 منچسترسیتی، قهرمان جام حذفی شد تا فصل سختش، پایانی خوش داشته باشد.

1403/03/06 20:8 بهروز شیعه‌یان

نامه تشکر بازیکنان منچستریونایتد به هواداران: به همه هواداران ...

بازیکنان منچستریونایتد پس از قهرمانی در جام حذفی و پایان فصل 24-2023، برای هواداران خود نامه جالبی نوشتند که مهمترین بخش‌های آن را می‌خوانیم:


«همه ما می‌دانیم که این باشگاه، خاص است. بازی دیروز فرصت دوباره‌ای برای یادآوری این موضوع بود. حمایت بی‌نظیر شما در ومبلی، جوی را خلق کرد که چاره‌ای جز جنگیدن برای قهرمانی، برای ما باقی نگذاشت.

جشن گرفتن این لحظات در کنار همدیگر، به یکی از خاطرات ابدی زندگی ما و شما تبدیل شد و بار دیگر ثابت شد که با حضور شما و با تلاش ما برای این پیراهن، همه چیز ممکن است.

مطمئن باشید که ما به پوشیدن این پیراهن، به نمایندگی باشگاه منچستر، افتخار می‌کنیم و تمام هم و غممان اینست که باشگاه را به جایگاه واقعی‌ایی باز گردانیم که به آن تعلق دارد.

ما می‌دانیم که این باشگاه چه معنایی برای هواداران انگلیسی و غیرانگلیسی منچستر دارد و از یادمان نمی‌رود که چطور در روزهای بدمان، کنار ما ایستادید.

این فداکاری شما در حفظ حمایت در روزهای سخت را از یاد نخواهیم بُرد. می‌دانیم فصل بدی داشتیم و هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست. اما سعی کردیم پایان خوشی برای حمایت‌های شما رقم بزنیم.

دوست داریم روزهایی مثل دیروز تکرار شود. هنوز چیزهای بسیار زیادی هست که می‌توانیم با همدیگر به دست بیاوریم. هنوز کارهای انجام‌نشده زیادی داریم و باید این باشگاه را به موفقیت‌هایی که بازتاب خاص بودن آن است، برگردانیم. فصل بعد با هم بر می‌گردیم.»

بازیکنان منچستر- فصل 24-2023

تن‌هاخ نیز در مصاحبه‌های تلویزیونی پس از بازی، از حمایت هواداران تشکر کرد و گفت: «بازی چند هفته پیش با پالاس یادم نمیره. افتضاح بودیم! تماشاگرا حق داشتند هر چی از دهنشون در میاد، به من و بازیکنا بگن، ولی بجاش آخر بازی ما رو تشویق کردن.»


🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹جدیدترین مورد از گزینه‌های سرمربیگری چلسی: ژاوی هرناندز

🔹گزارش | منچستریونایتد چگونه بر منچسترسیتی پیروز شد؟ لیساندرو مارتینز ستاره بی ادعای تن‌هاخ

🔹دکو به دنبال دنی اولمو، هانسی فلیک خواهان جذب یوشوا کیمیش

🔹ویدیو | گل های زنان بارسلونا در نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان (2-0 چلسی و 2-0 لیون)

🔹سلطه اسپانیا بر فوتبال زنان اروپا و جهان؛ قهرمانی دوباره بارسلونا در لیگ قهرمانان

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار