فوتبال7

بسته خبری صبحگاهی فوتبال7؛ از تماس امباپه با رئالی‌ها تا قاب خداحافظی مارکو رویس

خبرهای متنوع دیروز بعدازظهر و شب گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

1403/02/30 9:9 بهروز شیعه‌یان

بسته خبری صبحگاهی فوتبال7؛ از تماس امباپه با رئالی‌ها  تا قاب خداحافظی مارکو رویس

🔶 امباپه با برخی از بازیکنان رئال‌مادرید در تماس است و در حال آماده‌سازی مقدمات ورود خود به شهر مادرید است. او موقتاً در منطقه اعیان‌نشین «لا مورالخا» مادرید زندگی خواهد کرد. در صورت موافقت پاری سن‌ژرمن، ممکن است پیش از یورو معارفه شود.

🔶 ژاوی پس از حاشیه‌های هفته گذشته: «من و باشگاه اعتماد متقابل به همدیگه دارم. به شایعات توجهی ندارم، مهم پیام‌های مثبتیه که من از رییس و دکو دریافت می‌کنم. برای من شایعات مهم نیست، نظر مستقیم هیأت مدیره مهمه و هیچ چیز تغییر نکرده.» لازم به ذکر است که بارسلونا در صورت اخراج ژاوی، باید 20 میلیون یورو غرامت بپردازد.

🔶 مکس ابرل در مورد اختلافات با توخل: «در مورد موضوعات زیادی صحبت کردیم و به توافق نرسیدیم. [بر خلاف صحبت‌های توماس] فقط یک موضوع نبود. گفتگوهای شفافی بود و از نظر ما همه چیز تمام شدست.»

🔶 توخل در مورد عذرخواهی هوینس به‌خاطر حرف‌هایش: «خیر، عذرخواهی نکرد. قرارم نیست بکنه. چون من کینه‌ای به دل نگرفتم.»

🔶 روبرتو ده‌زربی از برایتون جدا می‌شود. مکس ابرل در مصاحبه با اشپیگل، خبر دیروز عصر وبسایت فوتبال7 را تأیید کرد: «بایرن به دنبال جذب ده‌زربی نیست.» طبق خبرهای اولیه، کیران مک‌کِنا سرمربی تیم اپسویچ که به تازگی به لیگ برتر فصل بعد صعود کرده، گزینه اول سران برایتون برای جانشینی ده‌زربی است و قصد دارند او را به ترک ایپسویچ ترغیب کنند.

🔶 زلاتان ابراهیموویچ، به سران میلان پیشنهاد داده که مارک فن بومل بازیکن سابق بارسلونا، بایرن و میلان و مربی فعلی رویال آنتورپ بلژیک را به‌عنوان سرمربی جدید به خدمت بگیرند.

🔶 لورکوزن فصل را شکست‌ناپذیر تمام کرد. در دقیقه 19:04 بازی (یادآور سال تأسیس باشگاه) تماشاگران این تیم به یاد هواداران درگذشته‌ای که نبودند تا این موفقیت را ببینند، یکپارچه سکوت کردند.

🔶 مارکو رویس در مورد داستان وفاداری خود به دورتموند: «من همیشه قدردان داشته‌هام بودم. همیشه دوست داشتم در جایی باشم که احساس راحتی کنم، در یک محیط خوب که حس آزادی بهم بده. من نمی‌تونم بدون آزادی زندگی کنم و دورتموند همیشه این آزادی رو برای من فراهم کرد. هیچ‌وقت به ذهنم هم خطور نکرد که دورتموند رو ترک کنم.»

🔶 هواداران دورتموند هم برای رویس سنگ تمام گذاشتند «ممنون مارکو Danke Marco»:

🔶 دیروز برای باشگاه اشتوتگارت آلمان، روز بسیار خاطره‌انگیزی بود. با شکست بایرن، تیم اصلی نایب‌قهرمان بوندس‌لیگا شد و تیم دوم «اشتوتگارت 2» نیز به بوندس‌لیگا 3 صعود کرد.

🔶 هافنهایم با شکست بایرن‌مونیخ، در رده 7 قرار گرفت و فصل بعد در لیگ اروپا بازی خواهد کرد، مگر اینکه کایزرسلاترن، لورکوزن را در جام حذفی آلمان شکست دهد. در این‌صورت، هافنهایم به لیگ کنفرانس می‌رود.

🔶 جو هارت دروازه‌بان سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال انگلیس که در قهرمانی مشهور سیتی با گل آگوئرو، سنگربان این تیم بود، از فوتبال خداحافظی کرد.

🔶 خسوس ناواس، اسطوره باشگاه سویا و تیم ملی اسپانیا، علی‌رغم خداحافظی، یک تمدید تقریباً نمادین تا پایان سال 2024 انجام داد تا در آینده در پُستی دیگر در این باشگاه به فعالیت بپردازد و حضور مادام‌العمر داشته باشد.

🔶 بازیکنان تیم آخر بوندس‌لیگا، دارمشتات، در بازی دیروز در وستفالنِ دورتموند، با آوردن بنری از حمایت هواداران خود علی‌رغم سقوط تشکر کردند: «ممنون! ما رفتیم، ولی شما درجه 1 هستید و می‌مانید.» :




🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹ویدیو | گل های بازی هافنهایم 4-2 بایرن‌مونیخ (اشتباهات مرگبار نویر و بقیه بازیکنان)

🔹به بهانه انتخاب جوان برتر لیگ برتر انگلیس؛ نگاهی به بیوگرافی کول پالمر

🔹ویدیو | دریبل و پاس گل زیبای طارمی مقابل براگا (صعود پورتو به لیگ اروپا)

🔹پیشخوان فوتبال 7؛ اختصاصی هفته پایانی لیگ برتر انگلیس

🔹فکت جالب؛ هری کین از سوپرجام آلمان هم محروم شد

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار