فوتبال7

آخرین خبرهای فوتبالی روز جمعه؛ از درگیری‌ها در باشگاه بارسلونا تا عدم توافق توخل

به نظر می‌رسد که رابطه لاپورتا و ژاوی، دوباره تیره و تار شده است. توخل چمدان خود را برای رفتن از مونیخ بسته است. این خبرها و چند خبر کوتاه دیگر در بسته خبری فوتبال7

1403/02/28 18:0 بهروز شیعه‌یان

آخرین خبرهای فوتبالی روز جمعه؛ از درگیری‌ها در باشگاه بارسلونا تا عدم توافق توخل

✅ فیفا برای بررسی درخواست فدراسیون فلسطین مبنی بر حذف موقت اسراییل، جلسه فوری تشکیل می‌دهد.

✅ برزیل میزبان جام‌جهانی زنان 2027 شد.

جیانی اینفانتینو اعلام کرد که فیفا قصد دارد حدود %1 از بازی‌های باشگاهی بین تیم‌های بزرگ را در نقاط مختلف دنیا برگزار کند و مسئولیت برگزاری %99-98 بقیه همچنان بر عهده خود لیگ‌های داخلی خواهد بود.

✅ به گزارش تونی خوانمارتی، رابطه لاپورتا و ژاوی دوباره در برزخ قرار گرفت. هیأت‌مدیره از صحبت‌های اخیر ژاوی راضی نیست و دیشب هم لاپورتا و دکو برای تماشای بازی آلمریا، با تیم سفر نکردند. ژاوی گفته بود با وضعیت مالیِ فعلی، باشگاه نباید انتظار رقابت با رئال‌مادرید را از او داشته باشد. مدیران بارسا معتقدند که ژاوی بی‌توجه به تلاش آن‌ها برای خرید رافینیا و لواندوفسکی از طریق فعال‌سازی اهرم‌های مالی، اظهارات بیجایی را در کنفرانس خبری پیش از بازی با آلمریا، مطرح کرده است و به نوعی قدردان زحمات مدیریت نبوده.

ویکتور فونت نیز که سابقه رقابت با لاپورتا برای کسب ریاست باشگاه را داشته، وارد این ماجرا شده و به لاپورتا تاخته است: «باشگاه به ما دروغ گفت. لاپورتا و تیمش ما رو فریب دادن. بعد 3 سال برگشتیم سر جای اول. کلی از دارایی‌هامون رو فروختیم ولی باز هم میلیون‌ها یورو زیان داریم.»

✅ مذاکرات توخل و بایرن‌مونیخ به جایی نرسیده و باشگاه قادر به برآورده کردن خواسته‌های او از جمله خرید بازیکنان جدید نیست. توخل در کنفرانس خبری آخرین بازی بوندس‌لیگا گفت: «این آخرین کنفرانس من در بایرنه. بله، صحبت‌هایی بوده، ولی توافقی حاصل نشد. بنابراین تصمیم قبلیم پابرجاست.» به گزارش فابریتسیو رومانو، توخل قصد استراحت ندارد و در صورت جدایی از بایرن، فصل بعد او را در تیم دیگری خواهیم دید.

✅ لوکاس وازکز و رئال‌مادرید، مایلند 1 سال دیگر نیز در کنار هم بمانند.

✅ رئال‌مادرید دوباره در اندیشه تمدید قرارداد 1 ساله مودریچ و کروس است. به علت دستمزد بالای این 2 بازیکن، در تابستان گذشته ایده مدیران این بود که این آخرین فصل آن‌ها خواهد بود.

✅ جوئل ماتیپ و تیاگو، در پایان فصل از لیورپول جدا خواهند شد.

✅ لیدزیونایتد با شکست 4-0 نوریچ به فینال پلی‌آف چمپیون‌شیپ صعود کرد. نوریچ در پی این شکست سرمربی خود، دیوید واگنر را اخراج کرد.

✅ مورینیو در مصاحبه‌ای مدعی شد که موفقیت‌های مودریچ به خاطر اوست: «موقعی که من مودریچ رو به رئال اوردم، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد درین باشگاه، تا این حد پیشرفت کنه. ولی الان فکر کنم 13 یا 14 ساله داره بازی می‌کنه. این یکی از افتخارات دوران مربیگری منه.»

مورینیو در مورد حذف VAR نیز نظر جالبی داد: «فقط دزدها از دوربین‌های امنیتی استقبال نمی‌کنند!»

✅ کلوپ در مصاحبه پیش از آخرین بازی خود، با VAR مخالفت کرد: «مسأله VAR نیست، مسأله آدم‌هایی هستند که نحوه استفاده از VAR رو بلد نیستند. اون آدم‌ها قابل تغییر نیستند، بنابراین من با استفاده از VAR مخالف هستم.»


🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹لیونل مسی، پیشتاز میلیونرهای ام ال اس: 20.45 میلیون دلار ناقابل در سال !

🔹برنامه آنچلوتی برای بازی مقابل دورتموند: کورتوا انتخاب قطعی برای فینال

🔹غیر رسمی | الگری حتی پایان فصل را هم نخواهد دید: موتا سرمربی جدید یوونتوس

🔹آخرین اخبار از لیگ برتر انگلیس؛ از تصویر خوشحالی جالب انکونکو تا قول آنتونیو به توپچی‌ها

🔹منچسترسیتی در فکر بازگرداندن جرمی فریمپونگ از لورکوزن

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار