فوتبال7

آنژ پوستوغلو: رفتار تماشاگران تاتنهام را نپسندیدم | پپ گواردویولا: وستهم بازیکنان خطرناکی دارد!

بازی دیشب تاتنهام-منچسترسیتی که با پیروزی 2-0 منچسترسیتی پایان یافت، حاشیه‌ها و جنجال‌های زیادی داشت که مهمترین آن‌ها، خوشحالی هواداران تاتنهام از باخت تیمشان و احتمال قهرمان نشدن آرسنال بود.

1403/02/26 11:22 بهروز شیعه‌یان

آنژ پوستوغلو: رفتار تماشاگران تاتنهام را نپسندیدم | پپ گواردویولا: وستهم بازیکنان خطرناکی دارد!

هواداران تاتنهام، پس از گل اول منچسترسیتی، با جشن شادی هواداران سیتی همراهی کردند. این رفتار غیرحرفه‌ای، ناراحتی آنژ را به دنبال داشت. حتی در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، هواداری که پشت نیمکت تاتنهام است، از او درخواست می‌کند بازی را رها کند. آنژ ازین درخواست بر آشفته شد و با او درگیری کلامی پیدا کرد.

در مصاحبه پس از بازی نیز آنژ در پاسخ به اینکه آیا از نظر او، تاتنهام بنیان‌های موفقیت برای فصل آتی (25-2024) را دارد، گفت:

«به نظرم 48 ساعت گذشته [رفتار هوادارا]، دید من رو تغییر داد، این باشگاه بنیان شکننده‌ای داره و خیلی چیزا باید تغییر کنه.»

«احتمالاً تقصیر من بود که نتونستم این وضعیت رو پیش‌بینی کنم. من فکر می‌کردم تونستم ذهنیت پیروزی رو به هودارا و بازیکنام تزریق کنم، اما اشتباه می‌کردم.»

آنژ در مورد همراهی هواداران تاتنهام با جشن هواداران سیتی نیز گفت: «هر کسی آزاده هر کاری دلش میخواد بکنه، ولی من نپسندیدم. من رقابت رو می‌فهمم، قبلا هم چنین چیزی رو بین سلتیک و رنجرز تجربه کردم، ولی رقابت با اینکه بخوای تیمت باخت بده، فرق میکنه! من فقط به فکر ساخت یک تیم برنده هستم.»

گواردیولا نیز عملکرد دروازه‌بان تیمش ارتگا را ستایش کرد. او علی‌رغم این پیروزی مهم، به تیمش یک هشدار جدی داد تا از بازی هفته پایانی با وستهم غافل نشوند: «ما فصل 22-2021 در هفته پایانی، مقابل استون‌ویلا به مشکل خوردیم و 2-1 عقب افتادیم. یا فصل 12-2011 ، گل آگوئرو مقابل کیوپی‌آر رو که یادتون هست. بازی‌های هفته پایانی همیشه سخته. وستهم هم بازیکن‌های خطرناکی داره: بوئن، آنتونیو و واردپروز.»


🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹فکت جالب؛ وقتی تاریخ برای منچسترسیتی تکرار می‌شود!

🔹رسمی؛ ترکیب تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی با حضور هالند، سون و مدیسون

🔹امکان تجدیدنظر فرنس‌فوتبال: اعطای توپ طلا به لواندوفسکی پس از 4 سال

🔹یک احتمال بسیار جدی: خروج برونو فرناندز از منچستریونایتد به خاطر عدم کسب سهمیه اروپایی

🔹هشدار مسئولین امنیتی ورزشگاه تاتنهام: تماشاگران قاچاقی آرسنال را بیرون می‌کنیم!

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار