فوتبال7

تأکید دو بازیکن تاتنهام: می‌خواهیم مقابل منچسترسیتی پیروز شویم، اما نه به‌خاطر آرسنال!

آرتتا پس از شکست منچستر، از تاتنهام درخواست کرد تا با شکست منچسترسیتی باعث قهرمانی آرسنال شود! اما برخی از هواداران تاتنهام، در اقدامی که نشان از لجبازی با آرتتا دارد، خواستار شکست تیمشان مقابل منچسترسیتی شده‌اند.

1403/02/24 14:49 بهروز شیعه‌یان

تأکید دو بازیکن تاتنهام: می‌خواهیم مقابل منچسترسیتی پیروز شویم، اما نه به‌خاطر آرسنال!

سه‌شنبه شب در قالب یک دیدار معوقه از هفته 34 لیگ برتر، تاتنهام از ساعت 22:30 میزبان منچسترسیتی خواهد بود. این آخرین امید توپچی‌ها برای امتیاز دادن منچسترسیتی است. در هفته آخر سیتی در اتحاد میزبان وستهم است و با توجه به روند فوق‌العاده سیتی، بعید است در آن بازی اتفاق خاصی رقم بخورد.

از طرفی تاتنهام نیز به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و پس از پیروزی روز شنبه برابر برنلی، در بازی فردا نیز محکوم به پیروزیست (البته به شرطی که ویلا در بازی امشب مقابل لیورپول پیروز نشود).

تاتنهامی‌ها به‌خاطر دور افتخار روز شنبه در ورزشگاه خانگی، مورد انتقادات هواداران آرسنال قرار گرفتند. تاتنهامی‌ها پس از بازی به گونه‌ای در ورزشگاه دور افتخار زدند و با هواداران خود خداحافظی کردند که انگار این آخرین بازی خانگی آن‌ها در فصل جاریست. هواداران آرسنال معتقدند که آن‌ها قصد جدی گرفتن بازی مقابل سیتی را ندارند!

پس از این بازی، کولوسفسکی در واکنش به این فرضیه و هم‌چنین در پاسخ به درخواست برخی هواداران تاتنهام برای شکست خوردن در بازی فردا شب مقابل سیتی، گفت:

«ما عاشق بازی با تیم‌هایی مثل منچسترسیتی پپ هستیم. ما عاشق بازی با قویترین تیم‌ها هستیم. به نظرم شب زیبایی مقابل سیتی خواهیم داشت. می‌تونیم از فضاهای پشت دفاع سیتی استفاده کنیم، ولی در این بازی‌های بزرگ، نباید فقط روی یک نقطه ضعف یا قوت تمرکز کرد.»

مدیسون نیز پس از پیروزی 2-1 برابر برنلی گفت:

«واکنش خوبی به باخت‌های اخیرمون بود. در باشگاهی مثل تاتنهام، 4 باخت متوالی هرگز نباید اتفاق بیفته. وظیفه ماست که فصل رو با تمام قدرت به پایان برسونیم.»

مدیسون نیز با درخواست هواداران تاتنهام مخالفت کرد: «سه‌شنبه شب قطعاً برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. اولاً ما بازیکنای حرفه‌ای هستیم، ثانیاً برای صعود به لیگ قهرمانان، هیچ راهی به جز پیروزی در 2 بازی باقیمونده نداریم. این نظر هواداراست، ولی ما به عنوان بازیکن باید تمام بازی‌ها را با تمام وجود بازی کنیم.»

آنژ نیز با دو بازیکن تیمش هم‌نظر است: «صرف‌نظر از بازی‌های دیگه و سایر تیم‌ها، مقابل سیتی، بازی خودمون را خواهیم کرد.»

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹پیشخوان فوتبال 7؛ از گذر پپ از هفت‌خوان تاتنهام تا فینال کوپا ایتالیا

🔹پاسخ تن‌هاخ به پرسش جالب خبرنگار اسکای: چه سؤال مزخرفی!

🔹نکات آماری دست اول از بازی منچستریونایتد 0-1 آرسنال؛ از سومین پیروزی پیاپی مقابل منچستر تا فصل عالی تروسار

🔹ستایش گواردیولا از سبک بازی یوشکو گواردیول: بهترین وینگر دنیا را خریده‌ایم

🔹ژاوی بیخیال لاماسیا نمی‌شود؛ جستجو برای پائو کوبارسی‌های جدید

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار