فوتبال7

پیشخوان فوتبال7؛ از رویارویی شیاطین بحران‌زده با توپچی‌ها تا سرنوشت سهمیه پنجم ایتالیا در لیگ قهرمانان فصل بعد

طبق سنت همیشگی، بررسی مهمترین فوتبال‌های هفته اروپا را برای شما روی پیشخوان فوتبال7 گذاشته‌ایم. همراه ما باشید.

1403/02/22 23:33 بهروز شیعه‌یان

پیشخوان فوتبال7؛ از رویارویی شیاطین بحران‌زده با توپچی‌ها تا سرنوشت سهمیه پنجم ایتالیا در لیگ قهرمانان فصل بعد
به‌علت تعدد بازی‌ها، پیشخوان این هفته،  در 2 بخش تقدیم فوتبال هفتی‌ها می‌شود. پیشخوان اول این هفته، با بازی حساس یونایتد-آرسنال در روز یکشنبه آغاز می‌شود و با بازی بارسلونا-سوسیداد پایان می‌یابد. دیگر دیدارهای حساس این هفته، استون‌ویلا-لیورپول از هفته جاری لیگ برتر، تاتنهام-منچسترسیتی و منچستریونایتد-نیوکاسل از دیدارهای معوقه لیگ برتر و فینال جام حذفی ایتالیا بین یوونتوس و آتالانتا است.

لیگ برتر انگلیس: منچستریونایتد- آرسنال، غروب یکشنبه ساعت 19:00

اسبِ آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر همچنان می‌تازد، اما مشکل اینجاست که افسار این اسب، هم‌چنان در دست منچسترسیتی است که 1 بازی عقب‌افتاده دارد!

در الدترافورد، آرسنال هیچ جایی برای خطا ندارد، به‌خصوص اینکه منچسترسیتی امروز در خانه فولام، با نتیجه قاطع 4-0 پیروز شد و موقتاً به صدر جدول صعود کرد.

آرسنال در آخرین بازی، در امارات 3-0 بورنموث را شکست داد. درین بازی، ساکا از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا پس از تئو والکات در فصل 13-2012، به نخستین بازیکن انگلیسی آرسنال تبدیل شود که در تمام رقابت‌های فصل، 20 گل به ثمر می‌رساند.

ساکا در حالی رهسپار الدترافورد می‌شود که در لیگ برتر، در 4 بازی آخر خود مقابل شیاطین، یا گلزنی کرده (3 بار) یا پاس گل داده (1 بار). در مجموع نیز او، 5 مشارکت گلزنی (3 گل + 2 پاس گل) مقابل یونایتد دارد. تنها تیری هانری، آمار بهتری از او دارد (12 مشارکت مقابل من‌یو).

عملکرد ساکا، او را همراه با هم‌تیمی‌اش سالیبا، نامزد دریافت جایزه «بهترین بازیکن جوان» لیگ برتر کرده. رایس و اودگارد، دیگر بازیکنان توپچی‌ها نیز نامزد دریافت جایزه «بهترین بازیکن فصل» هستند.

در بازی رفت دو تیم در امارات، رایس در دقیقه 96 گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا پیروزی تیمش را قطعی کند. اثرگذاری کاپیتان سابق وستهم درین فصل، محدود به این گل نبوده و او بهترین بازیکن لیگ برتر از نظر حمل توپ است (7520 متر). 147 مورد ازین حمل توپ‌ها، رو به جلو بوده که رایس حداقل 9 متر در زمین حریف پیشروی کرده است.

یورین تیمبر، از مصدومیت رباط صلیبی ریکاوری کرده و شاید برای اولین بار پس از مصدومیت به میدان برود. ساکا دچار یک آسیب‌دیدگی جزئی است و ارزیابی نهایی پیش از بازی، ضروری است.

یونایتد پس از یک فصل دهشتناک، پای به بازی ماقبل پایانی می‌گذارد. آخرین افتضاح شاگردان تن‌هاخ، شکست 4-0 در خانه عقاب‌ها بود که این تیم را تا رده 8 ام جدول پایین کشید. این رده، پایین‌ترین جایگاه یونایتد در تاریخ لیگ برتر است. تیمی که روزگاری جزو امیدهای اول قهرمانی در لیگ قهرمانان بود، اکنون هرگونه سهمیه اروپایی (حتی لیگ کنفرانس) را در معرض خطر می‌بیند.

این شکست هم‌چنین 13 اُمین شکست یونایتد در فصل جاری لیگ برتر بود- بدترین رکورد آن‌ها در تاریخ لیگ برتر (از سال 1992) و هم‌چنین دومین رکورد منفی آن‌ها در تاریخ فوتبال انگلیس (رکورد اول: 16 شکست در فصل 90-1989). در کل رقابت‌های این فصل نیز تعداد شکست‌های شیاطین، به 18 شکست رسید، یکی کمتر از بدترین رکورد آن‌ها در فصل 78-1977 (19 شکست). تعداد گل‌های خورده آن‌ها هم به 81 گل رسید: دومین رکورد منفی پس از سال 71-1970 (82 گل).

البته در بازی پالاس، مصدومیت‌ها نیز دست تن‌هاخ را حسابی در پوست گردو گذاشته بود. درین بازی، کاسمیرو که در اصل هافبک دفاعی محسوب می‌شود، به‌عنوان مدافع میانی در کنار ایوانس قرار گرفت تا زوج اجباری «ایوانس-کاسمیرو»، 14 امین زوج متفاوت یونایتد در قلب دفاع در فصل جاری باشد. متداولترین زوج، زوج ایوانس-واران است که فقط 6 بار در کنار همدیگر در ترکیب ثابت قرار گرفته‌اند!

برای بازی فردا شب مقابل توپچی‌ها، خبرها کمی امیدوارکننده‌تر هستند و تن‌هاخ، پس از مدت‌ها لیساندرو مارتینز را در پُست مدافع میانی، در اختیار خواهد داشت. لوک شاو مدافع چپ و کاپیتان یونایتد، برونو فرناندز نیز به لیست تیم برمی‌گردند. راشفورد پس از 3 بازی دوری، در تمرینات تیمی شرکت کرده و احتمال حضور او نیز وجود دارد. آیا حضور این بازیکنان، به آبروداری تن‌هاخ در ورزشگاه الدترافورد کمک می‌کند؟

شاید رشفورد بتواند دردی از دردهای مربی هلندی را دوا کند. آمار راسموس هویلوند در بازی‌های اخیر نشان می‌دهد که فعلاً امیدی به او نیست. هویلوند در 9 بازی آخر خود در تمام رقابت‌ها، فقط 1 بار گلزنی کرده! وینگر انگلیسی اگرچه فصل خوبی نداشته، اما حداقلش اینست که در 4 بازی آخر لیگ برتری خود مقابل آرسنال، 4 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده. در مجموع تمام رقابت‌ها نیز رشفورد 10 مشارکت گلزنی (6 گل + 4 پاس گل) مقابل آرسنال دارد که نشان می‌دهد توپچی‌ها محبوبترین رقیب او هستند! در بازی رفت دو تیم، یونایتد با گل رشفورد پیش افتاد، اما 3 گل از شاگردان آرتتا، تلاش او را بی‌اثر کرد.

با توجه به فُرم اخیر دو تیم، ظاهراً آرسنال کار ساده‌ای برای پیروزی در پیش دارد، اما از 16 بازی آخر دو تیم در الدترافورد در لیگ برتر، یونایتد فقط 1 بار شکست خورده (+ 10 پیروزی + 5 تساوی). در آخرین بازی در الدترافورد، یونایتد 3-1 پیروز شد. آنتونی در نخستین بازی خود برای شیاطین، گل اول را به ثمر رساند و در ادامه رشفورد نیز دبل کرد تا شروع خوب آرسنال در فصل گذشته (23-22)، در تئاتر رویاها پایان یابد. آیا این بار نیز یونایتد پایانی بر رؤیاپردازی آرسنالی‌ها برای قهرمانی خواهد بود؟

آرسنال در هر 9 سفر آخر خود به الدترافورد، حداقل 1 گل به ثمر رسانده. این بار آرسنالی‌ها به لحاظ دفاعی فصل شگفت‌انگیزی را سپری می‌کنند و داوید رایا نیز با 15 کلین‌شیت در 30 بازی، فاتح دستکش طلایی لیگ برتر شد. آیا توپچی‌ها می‌توانند با 1 گل و مقاومت دفاعی، پیروز شوند یا اینکه توپخانه آن‌ها، الدترافورد را به توپ می‌بندد؟

یونایتد از 9 بازی آخر خود در تمام رقابت‌ها، فقط 1 بازی را در 90 دقیقه پیروز شده. بازی مقابل لیورپول و کاونتری در جام حذفی را در وقت‌های اضافه و پنالتی پیروز شدند!

در مقابل، آرسنال در 8 بازی آخر خارج خانه در لیگ برتر، شکست نخورده (7 پیروزی + 1 تساوی). تا پیش از آخرین بازی خارج از خانه (پیروزی 3-2 در زمین تاتنهام)، سوغاتی آن‌ها از سفرهایشان، 6 کلین‌شیت متوالی بود. در مجموع نیز آرسنال 10 کلین‌شیت خارج از خانه، در فصل جاری لیگ برتر داشته که دومین رکورد آن‌ها در لیگ برتر است (13 کلین‌شیت خارج خانه در فصل 91-1990).

آرتتا یک آمار منفی دارد. در دوران حضور او، آرسنالی‌ها در آخرین بازی خارج از خانه‌یِ فصلشان، 3 دیدار از 4 دیدار را واگذار کرده‌اند! تنها استثناء، پیروزی 3-1 در زمین پالاس در آخرین دیدار خارج خانه فصل 21-2020 است. اما آرتتا می‌تواند این بار خوش‌بین باشد و از روی دست مربیان قبلی آرسنال تقلید کند! وقتی آخرین حریف خارج از خانه توپچی‌ها، منچستریونایتد بوده، آن‌ها هیچ‌گاه شکست نخورده‌اند (1 پیروزی + 2 تساوی) و تنها پیروزی آن‌ها نیز باعث مسجل شدن قهرمانی آن‌ها شد (در سال 2002 با مربیگری آرسن ونگر، با شکست منچستر قهرمان فصل 02-2001 لیگ برتر شدند).

آرسنالی‌ها پس از حذف از اروپا و شکست مقابل ویلا، با 4 پیروزی مقابل وولوز، چلسی، تاتنهام و بورنموث، امیدهای قهرمانی خود را زنده نگهداشتند.

از 13 باخت یونایتد درین فصل، 2 باخت خانگی آن‌ها، مقابل پالاس و فولام، یعنی تیم‌های لندنی، اتفاق افتاده. تنها 2 بار پیش آمده که آن‌ها در شکست خانگی مقابل تیم‌های لندنی هت‌تریک کنند که در هر 2 بار، رد پای آرسنال دیده می‌شود (02-2001 و 21-2020)! آیا تاریخ تکرار می‌شود یا تن‌هاخ، با یک برد شیرین، کمی از رنج هواداران یونایتد درین فصل می‌کاهد؟! فوتبال7 شما را دعوت می‌کند تا در ساعت 19 غروب یکشنبه، به تماشای دیدار حساس شیاطین و توپچی‌ها بنشینید.

بوندس‌لیگای آلمان: بوخوم-لورکوزن، یکشنبه شب ساعت 21:00

پرسش اساسی این روزهای علاقمندان و کارشناسان فوتبال اینست: بالاخره کدام تیم ترمز تیم آلونسو را خواهد کشید؟!

در فوتبال آلمان، قهرمان مشخص شده است، سهمیه لیگ قهرمانان هم قطعیست. شاید تنها جذابیت باقیمانده ازین فصل آلمان، شکست‌ناپذیری لورکوزن و جنگ تیم‌های در حال سقوط باشد. در انتهای جدول، سقوط دارمشتات قطعی شده، سقوط کلن بسیار محتمل است. اما در یک رقابت بسیار جذاب، 4 تیم برای اجتناب از قرار گرفتن در رده 16 ام با هم رقابت می‌کنند. این رقابت بین 4 تیم ماینتس، یونیون برلین، بوخوم و گلادباخ است. البته لازم به ذکر است که در آلمان، حتی تیم 16ام بوندس‌لیگا (سومین تیم از انتهای جدول)، مستقیماً به دسته پایینتر سقوط نمی‌کند و دوباره این شانس را دارد که در بازی پلی‌آف با تیم سوم بوندس‌لیگای 2 (دسته 2)، فرصت ماندن در بوندس‌لیگا را به دست بیاورد.

بنابراین بازی فردا برای بوخوم از نظر سقوط و برای لورکوزن از نظر حفظ رکورد شکست‌ناپذیری، بازی حساسیست. و جالب آنکه آخرین تیمی که موفق به شکست لورکوزن در بوندس‌لیگا و همچنین در کل بازی‌های رسمی شده، همین بوخوم است که در آخرین بازی فصل پیش، 3-0 آن‌ها را شکست داد!

همانند لورکوزنی‌ها که برای خود لقب «شکست‌ناپذیرها» را دست‌وپا کرده‌اند، بوخومی‌ها نیز زمانی مشهور به «سقوط‌ناپذیرها» بودند. بوخوم در هفته‌ای که گذشت با شکست 4-3 یونیون برلین، از سقوط مستقیم فرار کرد، اما هنوز احتمال قرار گرفتن در رده 16 را دارد. پیروزی در برلین، نخستین پیروزی خارج خانه آن‌ها در بیش از 6 ماه گذشته بود.

بوخوم 3 بازی خانگی است که مقابل لورکوزن شکست‌ناپذیر است. لورکوزنی‌ها از سال 2008، در ورزشگاه «روهر اشتادیون» پیروز نشده‌اند. البته عدم پیروزی به این معناست که اگر به خرافات و طلسم‌های گذشته، اعتقاد داشته باشیم، آن‌ها حداقل می‌توانند به تساوی دست یابند و رکورد شکست‌ناپذیری را دست‌نخورده نگه دارند.

الکس گریمالدو مدافع چپ و فلورین ویرتز هافبک هجومی، هر کدام با 22 مشارکت گلزنی (گل + پاس گل) در بوندس‌لیگا، خطرناکترین نیروهای هجومیِ آلونسو هستند.

لورکوزن در خارج از خانه در بوندس‌لیگا، 42 امتیاز کسب کرده و ازین حیث، در جایگاه سوم بوندس‌لیگا قرار دارد. آن‌ها به دنبال نزدیک شدن به رکورد بایرن در بازی فردا هستند (در صورت پیروزی برابر بوخوم، 45 امتیاز). رکورد 47 امتیازی بایرن در خارج خانه (در فصل 13-2012)، حداقل در این فصل دست‌نخورده باقی می‌ماند، چون بازی فردا آخرین بازی خارج خانه لورکوزن است. آیا لورکوزن به مسیر کسب «نخستین 3گانه بدون شکست تاریخ» ادامه می‌دهد؟ یا اینکه بوخوم باز هم شکست‌ناپذیرها را شکست می‌دهد؟ آیا قاتل لورکوزن فردا شب به سر صحنه باز می‌گردد؟! فوتبال7 شما را دعوت می‌کند تا در ساعت 21 یکشنبه شب به تماشای این دیدار حساس در بوندس‌لیگا بنشینید.

سری آ ایتالیا: آتالانتا-رم، یکشنبه شب ساعت 22:15

در پایان فصل گذشته سری آ، آتالانتا با 64 امتیاز در رده 5 قرار گرفت و رم با 63 امتیاز در رده 6. اکنون یک سال بعد، در فاصله 3 بازی مانده تا پایان نیز وضعیت مشابهی را شاهد هستیم، هر 2 تیم به‌ترتیب در رده 5 و 6 هستند، با این تفاوت که امتیازشان برابر است (60)، آتالانتا 1 بازی نیز کمتر دارد و افزون بر همه این‌ها، شاگردان گاسپرینی تفاضل گل بهتری نسبت به شاگردان ده‌روسی دارند (25 به 20).

رقابت امسال دو تیم برای کسب جایگاه پنجم جدول، بر خلاف فصل گذشته بسیار حساس است. ایتالیایی‌ها همچون آلمانی‌ها، به لطف عملکرد خوب در رقابت‌های اروپایی، فصل بعد یک سهمیه اضافی در لیگ قهرمانان خواهند داشت. این سهمیه، تیم رده 5 ام خواهد بود! حضور در لیگ قهرمانان، هم پاداش مالی از جانب یوفا را به همراه دارد، هم در نقل‌وانتقالات تابستانی تأثیر خواهد داشت. قطعاً بازیکنان تمایل بیشتری به پیوستن به تیمی دارند که فصل بعد در لیگ قهرمانان بازی خواهد کرد. شب‌های اروپایی، شب‌های خاصی هستند!

به نظر می‌رسد که آتالانتا، به چندین دلیل، در بازی فردا شب دست برتر را خواهد داشت. تئون کوپ‌ماینرز، ستاره آن‌ها، سرحال و قبراق است و تا اینجای فصل، 16 گل و پاس گل در سری آ داشته. زوج خط حمله «لوکمن و اسکاماکا» نیز در بهترین فُرم فصل خود به سر می‌برند و در 10 بازی آخر آتالانتا، مجموعاً 10 گل به ثمر رسانده‌اند.

به‌علاوه صعود به نخستین فینال اروپایی در تاریخ باشگاه، روحیه مضاعفی به آتالانتا بخشیده. آن‌ها با شکست 3-0 مارسی در خانه خود، حریف لورکوزن در فینال لیگ اروپا شدند.

در سال 2024، آتالانتا فقط 1 بازی خانگی را شکست خورده (شکست مقابل بولونیا). این فُرم خوب آتالانتا در خانه را بگذارید کنار فُرم ضعیف رمی‌ها در 7 بازی آخر خارج خانه در تمام رقابت‌ها. درین 7 بازی، جالوروسی تنها 2 بار پیروز شده است!

علاوه بر ضعف در بازی‌های خارج خانه اخیر، دیگر نگرانی ده‌روسی برای بازی فردا شب، رسیدن دیبالا به بازی است. دیبالا با 22 گل و پاس گل در این فصل از سری آ، بهترین مهره رم است، اما بازی با لورکوزن را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد و احتمال غیبت او در بازی فردا نیز وجود دارد.

در واقع، رم از 6 بازی آخر خود، فقط 1 پیروزی مقابل اودینزه کسب کرده که البته ده‌روسی می‌تواند به بازی فردا خوش‌بین باشد، چون همین تک پیروزی، در خارج خانه و در زمین اودینزه به دست آمده است. در 5 بازی دیگر، آن‌ها به ترتیب از بولونیا و لورکوزن شکست خانگی خوردند و 3 تساوی نیز برابر ناپولی، یوونتوس و لورکوزن کسب کردند. آخرین بازی آن‌ها، تساوی 2-2 در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ اروپا در زمین لورکوزن بود که در دقیقه 97 از کسب پیروزی ناکام ماندند. بر خلاف آتالانتا، رم با حسرت صعود به فینال لیگ اروپا، به شهر برگامو سفر می‌کند تا شاید با پیروزی، به روند ضعیف خود در بازی‌های اخیر پایان دهد.

درست است که آتالانتا در قیاس با رم، در شرایط بسیار بهتری به سر می‌برد، اما تقویم هفته‌های پایانی این تیم بسیار سخت است. برای مثال، در چهارشنبه همین هفته در فینال کوپاایتالیا، باید به مصاف یوونتوس بروند. در هفته‌ای که باید فینال لیگ اروپا برابر لورکوزن (2 خرداد) را برگزار کنند، باید 3 بار در یک هفته به میدان بروند (با احتساب 2 بازی در سری آ). آن فینال نیز برای آتالانتا اهمیت زیادی دارد و می‌تواند با قهرمانی در لیگ اروپا، سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان را 6 تیمه کند! با این‌حال، رم نباید روی اما اگر حساب کند و پیروزی در بازی فردا شب برای آن‌ها، الزامیست.

در حقیقت برای رمی‌ها فقط 1 هدف در کل فصل باقی مانده (صعود به لیگ قهرمانان) و برای آتالانتا 2 هدف (قهرمانی در جام حذفی، صعود به لیگ قهرمانان از مسیر سهمیه لیگ یا قهرمانی در لیگ اروپای امسال).

فصل پیش آتالانتا، رم را رفت‌وبرگشت کرد و بازی رفت دو تیم در فصل جاری (با سرمربیگری مورینیو) نیز 1-1 شد. آیا ده‌روسی می‌تواند به تکرار عملکرد تیمش در بای‌آرنایِ لورکوزن امیدوار باشد و در نخستین فصل حضورش، رم را حداقل به سهمیه اروپا برساند؟ قطعاً هواداران فوتبال ایتالیا طرفدار پیروزی رم هستند، اما به شرطی که آتالانتا نیز قهرمان لیگ اروپا شود، تا از یک سو افتخار شکست دادن لورکوزن شکست‌ناپذیر را نصیب ایتالیایی‌ها کند و از سوی دیگر، ایتالیا را به رکورد بی‌نظیر 6 سهمیه در لیگ قهرمانان برساند! فوتبال7 شما را به تماشای این دیدار جذاب در ساعت 22 و پانزده دقیقه یکشنبه شب دعوت می‌کند.

لالیگای اسپانیا: بارسلونا- سوسیداد، دوشنبه شب ساعت 22:30

تنها چیزی که برای بارسلونا درین فصل باقی مانده، نایب‌قهرمانی در لالیگاست و تنها چیزی که برای سوسیداد باقی مانده، انتخاب از بین دو سهمیه اروپاییست: لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس اروپا.

سوسیداد در حال‌حاضر با 54 امتیاز در رده 6 جدول است و رئال بتیس با 52 امتیاز در تعقیب آن‌هاست. تیم ششم به لیگ اروپا و تیم هفتم به لیگ کنفرانس صعود می‌کند. به‌لحاظ مالی، مزایای حضور در لیگ اروپا برای یک باشگاه متوسط، بسیار بیشتر است. بنابراین سوسیداد انگیزه زیادی برای این بازی دارد.

بارسلونا از 4 بازی آخر خود در تمام رقابت‌ها، 3 بازی را واگذار کرده. این 3 شکست به‌ترتیب به قیمت حذف از لیگ قهرمانان (مقابل پاری سن‌ژرمن)، کمرنگ شدن شانس قهرمانی در لالیگا (مقابل رئال‌مادرید) و قطعی شدن قهرمانی رئال (مقابل خیرونا)، تمام شده است. پس از شکست 4-2 هفته گذشته در خانه خیرونا، آن‌ها به دنبال آبروداری هستند تا حداقل پایانی تلختر ازین برای فصلشان رقم نخورد.

بارسلونا این فصل 3 بار در خانه شکست خورده، 1 بار بیشتر از شکست‌های خارج خانه آن‌ها (2 شکست). تیم مهمان، سوسیداد نیز با کسب 27 امتیاز از 17 بازی، چهارمین تیم لالیگا از نظر کسب امتیاز در خارج خانه است. بنابراین اگرچه در ظاهر هیچ‌گونه قهرمانی یا رکورد خاصی در دسترس 2 تیم نیست، اما ظواهر امر نشان می‌دهد بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

سوسیداد در آخرین بازی، 2-0 لاس‌پالماس را در خانه شکست داد. این تنها پیروزی آن‌ها در 4 بازی آخر لیگ است. از طرفی پس از بازی بارسلونا، آن‌ها هفته‌های دشواری خواهند داشت و به‌ترتیب باید با والنسیا، بتیس (رقیب مستقیم آن‌ها در کسب سهمیه) و اتلتیکومادرید، بازی کنند. بنابراین باید با تمام قدرت مقابل بارسلونا ظاهر شوند و این مسأله، کار شاگردان ژاوی را که هفته‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذارند، سخت می‌کند.

سوسیداد، سال گذشته در نیوکمپ 2-1 پیروز شد، اما در بازی رفت امسال در آنوئتا، 1-0 از تیم کاتالانی شکست خورد. با توجه به تساوی خیرونا در بازی جمعه شب (تساوی 2-2 در زمین آلاوز)، آیا بارسلونا می‌تواند با شکست سوسیداد، رده دوم را ازین تیم پس بگیرد؟ یا اینکه سوسیداد، شانس خود برای کسب سهمیه لیگ اروپا را زنده نگه می‌دارد؟ فوتبال7 شما را به تماشای این دیدار در ساعت 22 و سی دقیقه دوشنبه شب دعوت می‌کند.


🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹هفت در 7 | خلاصه خبرهای هفته‌ای که گذشت (همه خبرای مهم هفته اینجاست)

🔹خبر فوری | خبرنگار اسکای: بایرن مونیخ و هانسی فلیک در حال مذاکرات جدی

🔹خبر فوری | کیلیان امباپه رسماً تأیید کرد؛ از پاری سن‌ژرمن جدا می‌شوم

🔹آمار جالب رایو وایه‌کانو مقابل رئال‌مادرید؛ کلین‌شیت مقابل فینالیست اروپا

🔹لیست تیم ملی برزیل برای کوپا امریکا 2024 منتشر شد؛ نیمار و کاسمیرو غایبان بزرگ

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار