فوتبال7

خبر فوری | کیلیان امباپه رسماً تأیید کرد؛ از پاری سن‌ژرمن جدا می‌شوم

امباپه بالاخره به‌صورت رسمی جدایی از پاریس را تأیید کرد. از اواسط ماه فوریه تقریباً همه چیز تمام شده بود، اما امباپه امروز بر تمام شایعات خط بُطلان کشید.

1403/02/21 23:13 بهروز شیعه‌یان

خبر فوری | کیلیان امباپه رسماً تأیید کرد؛ از پاری سن‌ژرمن جدا می‌شوم

کیلیان امباپه امروز با انتشار ویدیویی اعلام کرد که با پایان قرارداداش در 30 ژوئن (9 مرداد)، از جمع پاریسی‌ها جدا خواهد شد. البته امباپه در این ویدیو، اشاره‌ای به تیم بعدی خود نکرده است، اما تقریباً همه چیز حاکی از انتقال او به رئال‌مادرید است.

امباپه در این ویدیو به زبان فرانسوی با طرفدارانش صحبت کرد، اما ویدیو دارای زیرنویس انگلیسی بود:

«سلام به همگی. کیلیان با شما حرف می‌زنه. می‌خواستم صحبتی رو با شما در میون بذارم. همیشه گفتم به‌موقعش با شما صحبت می‌کنم و الان می‌خوام به همه اعلام کنم که این آخرین فصل من در پاریس خواهد بود.»

«من تمدید نخواهم کرد و ماجراجویی من در فرانسه، ظرف چند هفته آینده به پایان خواهد رسید. روز یکشنبه شاهد آخرین بازی من در پارک‌دوپرنس خواهید بود.»

«الان که دارم با شما حرف می‌زنم، بسیار احساسی شدم؛ سال‌ها این شانس و این افتخار بزرگ رو داشتم که عضوی از بزرگترین باشگاه فرانسه- و البته یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا- باشم. اون‌ها فرصت اومدن به این باشگاه رو برای من فراهم کردن تا برای نخستین بار، تجربه بازی در فشار تیم‌های بزرگ رو حس کنم؛ تا فرصت بازی در کنار بزرگترین بازیکن‌های دنیا- برخی از بزرگترین قهرمانان دنیای فوتبال- رو پیدا کنم و به بازیکن بهتری تبدیل بشم؛ تا شناخته‌شده تر بشم، تا به‌عنوان یک مرد و یک انسان رشد کنم، چه به‌لطف اشتباهاتی که داشتم و چه در اثر دستاوردهایی که در این سال‌ها کسب کردم.»

«لحظات سختیه و هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم لحظه اعلامِ ترک کشورم، خروج از لیگ فرانسه، لیگی که از بچگی آرزوی بازی در اون رو داشتم، تا این حد برام دشوار باشه، اما احساس می‌کنم که وقت یه تغییر فرا رسیده بود- وقت یه چالش جدید پس از 7 سال حضور در اینجا.»

«تو تمام این 7 سال، سعی کردم خودم باشم، با تمام مزایا و معایبم، سعی کردم بهترین بازی‌ها رو برای پاریس انجام بدم. اما بیش از هر چیز دیگه‌یی، می‌خوام از همه شما تشکر کنم؛ برای اینکه بدون شما، بسیاری ازین احساسات، غم‌ها و شادی‌ها رو تجربه نمی‌کردم، به‌خاطر همه این‌ها از شما سپاسگزارم، از اعماق وجودم سپاسگزارم.»

«از همتون ممنوم. امیدوارم امسال رو با یه جام دیگه [جام حذفی فرانسه] به پایان ببریم. لحظات خوشی رو با هم داشتیم که الان دیگه بخشی از گذشته‌ست. فقط می‌خوام بدونید تا ابد در قلب من جا دارید. زنده باد پاریس.»

اگر اتفاق خاصی نیفتد، در هفته‌های آینده، شاهد انتقال امباپه به پایتخت اسپانیا خواهیم بود. تنها مسأله باقیمانده ظاهراً اختلاف بر سر انتقال رایگان امباپه است. پاری سن‌ژرمن از جانب امباپه وعده داده که این مهاجم هرگز به‌صورت رایگان جدا نخواهد شد. اگر قرار باشد امباپه رایگان جدا شود، باید بخشی از دستمزد خود را به پاریس ببخشد.

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹آمار جالب رایو وایه‌کانو مقابل رئال‌مادرید؛ کلین‌شیت مقابل فینالیست اروپا

🔹لیست تیم ملی برزیل برای کوپا امریکا 2024 منتشر شد؛ نیمار و کاسمیرو غایبان بزرگ

🔹یورگن کلوپ در کنفرانس خبری: از دست دادن بازی خداحافظیم در آنفیلد، اتفاق بامزه‌ای خواهد بود!

🔹آلمان و غیبت دو بازیکن مهم؛ گنابری و ورنر، یورو 2024 را از دست دادند

🔹شون دایچ، سرمربی ماه لیگ برتر؛ دریافت جایزه توسط اورتون نخستین بار پس از دوران آنچلوتی

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار