فوتبال7

شب فاجعه کاسمیرو در مقابل کریستال‌پالاس

کاسمیرو که زمانی ستاره رئال‌مادرید بود و با این تیم لیگ قهرمانان را درو می‌کرد، در سلهرست پارک یکی از بدترین شب‌های دوران بازی خود را تجربه کرد.

1403/02/18 3:57 بهروز شیعه‌یان

شب فاجعه کاسمیرو در مقابل کریستال‌پالاس

هری مگوایر این هفته مصدوم شد و با بازی‌های باقیمانده از فصل خداحافظی کرد. در غیاب او و سایر مصدومین یونایتد در خط دفاعی، تن‌هاخ مجبور شد از یک خط دفاعی بسیار عجیب‌غریب استفاده کند. کاسمیرو و ایوانس در پست مدافع میانی قرار گرفتند، فن بیساکا که در اصل مدافع راست است در پست دفاع چپ بازی می‌کرد و دیگو دالوت نیز در سمت راست دفاع قرار گرفته بود.

کاسمیروی 32 ساله بدترین بازیکن این ترکیب عجیب بود! کاسمیرو تقریباً روی همه گل‌های پالاس مقصر بود. کاسمیرو به جای اینکه در پست خودش به دفاع بپردازد، مُدام به خط هافبک می‌رفت تا از بازیکنان پالاس توپ‌گیری کند و انگار هنوز برایش جا نیفتاده بود که در بازی مقابل پالاس، به‌عنوان مدافع میانی در لیست تیم قرار گرفته است! او نه تنها دریبل می‌خورد، بلکه جانی ایوانس را در قلب دفاع در مقابل مهاجمان حریف تنها می‌گذاشت.

کاسمیرو 2 بار سعی کرد از ابرچی ازه و میکل اُلیسه توپ‌گیری کند که هر 2 بار ناموفق بود و توسط این 2 بازیکن دریبل شد. کاسمیرو 8 بار درین بازی دریبل خورد تا رکورد دریبل خوردن در بازی‌های این فصل لیگ برتر شکسته شود!

کاسمیرو هم‌چنین در 10 نبرد از 17 نبرد فردی (%59) شکست خورد. 16 بار مالکیت را از دست داد و تنها 4 پاس از 12 پاس بلندش صحیح بود.

صرف‌نظر از اینکه کاسمیرو در پست تخصصی خودش بازی کرده یا نه، به نظر می‌رسد که عربستان یا ترکیه، بهترین مقصد برای سفر تابستانی او باشد و یونایتد باید از همین الان بلیط او را رزرو کند!


🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹تن‌هاخ پس از شکست 4-0 مقابل کریستال‌پالاس: شکست تحقیرآمیزی بود، اما من هم‌چنان بهترین گزینه برای هدایت این پروژه هستم!

🔹نکات آماری جذاب و خواندنی از بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد؛ شب کابوس‌وار تن‌هاخ، شب رکوردهای منفی تاریخ منچستر

🔹رقابت بارسلونا و بایرلوکوزن برای جذب ستاره خیرونا

🔹ادامه جنجال داروین نونیز؛ پست سوارز را هم لایک کرد

🔹دنی آلوز ۴۱ساله شد؛ نگاهی به سوابق و آمارهای پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار