فوتبال7

نقل و انتقالات | 2 بازیکن + 90 میلیون پوند؛ پیشنهاد چلسی به ناپولی برای جذب اوسیمن

پوچتینو در صورت ماندگار شدن در چلسی، قصد دارد تغییراتی در تیمش ایجاد کند. پوچه از عملکرد مهاجمان خود درین فصل ناراضیست و یکی از تغییرات احتمالی، خرید اوسیمن از ناپولی است.

1403/02/16 14:31 بهروز شیعه‌یان

نقل و انتقالات | 2 بازیکن + 90 میلیون پوند؛ پیشنهاد چلسی به ناپولی برای جذب اوسیمن

چلسی جذب یک مهاجم درجه یک را اولویت نقل‌وانتقالاتی خود در تابستان قرار داده. گزارش‌های متعدد حاکیست که هدف اصلی آن‌ها، ویکتور اُسیمن نیجریه‌ای است.

ستاره آفریقایی ناپولی، در فصل گذشته در 32 بازی سری آ 26 گل به ثمر رساند تا تیمش برای نخستین بار از سال 1991، فاتح سری آ شود. در فصل جاری نیز اسیمن اگرچه در مقطعی از فصل مصدوم بود، اما باز هم در 22 بازی، 14 گل به ثمر رساند. آمار گلزنی این مهاجم نشان می‌دهد که علی‌رغم افت تیم نسبت به فصل پیش، وی توانسته تا حدود زیادی فرم خود را حفظ کند.

پس از قهرمانی ناپولی، باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب وی بوده‌اند، اما او ترجیح داد حداقل یک فصل دیگر در کنار قهرمان سری آ بماند.

پاری سن‌ژرمن نیز رقابت سختی با چلسی دارد. برای خرید اسیمن، هر 2 باشگاه باید حسابی دست به جیب شوند و بند فسخ 113 میلیون پوندی اسیمن را تسویه کنند.

این مبلغ بالا برای چلسی دردسرساز خواهد شد. برای برقراری توازن جوانمردانه مالی، باشگاه ابتدا باید چند بازیکن خود را به فروش برساند. بازیکنانی که چلسی برای فروش در نظر دارد، رشدیافته‌های آکادمی، یعنی چالوبا و آرماندو برویا هستند. احتمال فروش گلگر نیز مطرح شده.

حتی با وجود فروش این بازیکنان، تأمین این مبلغ برای چلسی دشوار است. به گزارش «جیانلوکا دی مارزیو»، خبرنگار ایتالیایی، برای حل این مشکل چلسی قصد دارد لوکاکو- که به‌صورت قرضی در رم توپ می‌زند- را به‌عنوان بخشی از معامله اسیمن، به ناپولی پیشنهاد کند. مارزیو مدعی شده که تماس‌هایی بین دو باشگاه برقرار شده و چلسی برای این انتقال، «80 الی 90 میلیون پوند + لوکاکو + یکی از جوانان خود» را به ناپولی پیشنهاد داده.

پارتنوپی در حال سبک‌سنگین کردن درخواست چلسی است، اما وبسایت TeamTalk به نقل از چند منبع آگاه اعلام کرده که اسیمن با الهام از دروگبا، هم‌قاره‌ای خود، بازی در چلسی را به پاری سن‌ژرمن ترجیح می‌دهد. در سوی مقابل نیز گفته می‌شود «جیووانی مانا» مدیر ورزشی ناپولی نیز علاقه خاصی به لوکاکو دارد و قصد دارد او را به ورزشگاه مارادونا بیاورد.

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹ویدیو | گل‌های بازی اینترمیامی 6-2 نیویورک ردبولز (تاریخ‌سازی لیونل مسی و هت‌تریک سوارز)

🔹ویدیو | گل‌های بازی خیرونا ۴-۲ بارسلونا (اختصاصی فوتبال۷)

🔹ویدیو | هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده (اختصاصی فوتبال7)

🔹رکوردشکنی دوباره لیونل مسی در مقابل نیویورک ردبولز؛ اعجوبه تمام نمی‌شود!

🔹نکات آماری خواندنی و دست اول از پوکر هالند در بازی منچسترسیتی 5-1 ولورهمپتون

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار