فوتبال7

رکوردشکنی و انتخاب مسی به عنوان بازیکن ماه ام ال اس در آستانه دیدار حساس با ردبولز

لیونل مسی در 36 سالگی نیز توقف‌ناپذیر به نظر می‌رسد و در بازی‌های اخیر، موتور محرک پیروزی‌های میامی بوده.

1403/02/15 10:46 بهروز شیعه‌یان

رکوردشکنی و انتخاب مسی به عنوان بازیکن ماه ام ال اس در آستانه دیدار حساس با ردبولز

لیونل مسی 36 ساله، روز پنج‌شنبه این هفته به‌عنوان بازیکن ماه MLS انتخاب شد. ستاره آرژانتینی در 4 بازی خود در ماه آوریل، بی‌نظیر بوده و 6 گل و 4 پاس گل ثبت کرده. مسی هم‌چنین با 2 گل و 1 پاس گل که مقابل نیوانگلند به ثبت رساند، رکورددار مشارکت گل (گلزنی + پاس گل) در 7 بازی نخست یک بازیکن در تاریخ ام‌ال‌اس شد. رکورد قبلی مشارکت گلزنی در 7 بازی نخست MLS، مشترکاً در اختیار تیری هانری در سال 2012 و کارلوس ولا در سال 2019 بود.

از زمان حضور مسی در آمریکا، این نخستین بار است که وی این جایزه را دریافت می‌کند. ماه گذشته نیز سوارز به‌عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد تا این جایزه برای دومین ماه متوالی به میامی برسد.

میامی و مسی، شنبه شب در دیداری حساس در خانه پذیرای رد بولز خواهند بود تا رکورد شکست‌ناپذیری خود را به 6 بازی افزایش دهند. نیویورکی‌ها نیز خود با 6 بازی شکست‌ناپذیری که بهترین رکورد آن‌ها از سال 2021 است، به فلوریدا سفر می‌کنند.

میامی با 6 پیروزی، 3 تساوی و 2 شکست (21 امتیاز)، صدرنشین کنفرانس شرق MLS است و هفته گذشته نیز با درخشش مسی و سوارز، در زمین نیوانگلند ری‌وولوشن، به برتری 1-4 دست یافت. آخرین شکست آن‌ها، شکست 4-0 خارج خانه بود که در خانه ردبولز اتفاق افتاد. بنابراین آن‌ها در بازی فردا به دنبال انتقام شکست دور رفت هستند.

ردبولز نیز با 4 پیروزی، 5 تساوی و 1 شکست (17 امتیاز)، در رده سوم جدول قرار دارد. میامی تاکنون موفق به شکست ردبولز نشده و رکورد نیویورکی‌ها در تقابل‌های رو در رو، 6 پیروزی و 3 تساوی در مجموع و هم‌چنین 3 پیروزی و 1 تساوی در خانه میامی است. ردبولز هم‌چنین در 5 بازی از 6 بازی آخر خارج از خانه موفق به کسب امتیاز شده است.

رابرت تیلور هافبک میامی در مورد این بازی گفت:

«فکر کنم وقتش رسیده که قدرتمون رو نشون بدیم. در بازی رفت، موقعی که به نیویورک سفر کردیم، اصلاً نتونستیم خودمون رو پیدا کنیم. الان فقط انتقام میتونه حس رهایی رو به ما بده. شکستا همیشه انگیزه ما رو بیشتر می‌کنه و باعث رشد ما میشه.»


🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹خبر فوری | فلورین پلاتنبرگ، خبرنگار اسکای: بایرن‌مونیخ، ماندن توخل را بررسی می‌کند!

🔹قصد جدی منچستریونایتد برای خرید آندری لونین از رئال‌مادرید

🔹ژاوی از تمایل بارسلونا به بازگرداندن اریک گارسیا از خیرونا خبر داد

🔹هفت در 7 | خلاصه خبرهای مهم هفته (همه خبرای مهم هفته اینجاست)

🔹رسمی؛ فیل فودن بهترین بازیکن مرد و بازیکن زن منچسترسیتی، بهترین بازیکن زن انگلیس شدند

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار