فوتبال7

انتقاد بی‌سابقه آنژ پوستوغلو از بازیکنان تاتنهام در مقابل دوربین‌های تلویزیونی

تاتنهام وارد بحران شده است و برای سومین بازی متوالی در لیگ برتر شکست خورد. امیدهای تاتنهام برای کسب سهمیه چهارم هر روز کمرنگ‌تر می‌شود.

1403/02/14 13:58 بهروز شیعه‌یان

انتقاد بی‌سابقه آنژ پوستوغلو از بازیکنان تاتنهام در مقابل دوربین‌های تلویزیونی

تاتنهام 3 بازی متوالی است که در لیگ برتر شکست می‌خورد. در دیدار دیشب که یک دیدار عقب‌افتاده از هفته 26 لیگ برتر بود، تاتنهام در استمفوردبریج با نتیجه 2-0 از چلسی شکست خورد و در کمتر از چند روز، 2 دربی پیاپی لندن را واگذار کرد. تاتنهام و پوستوغلو فصل را خوب آغاز کردند و حتی بسیاری آن‌ها را مدعی قهرمانی می‌دانستند، اما در نیم‌فصل دوم و به ویژه در بازی‌های اخیر، هیچ نشانی از آن تاتنهام ابتدای فصل ندارند.

بازیکنان اسپرز از خلق موقعیت در برابر چلسی ناتوان بودند و آنژ به وضوح از نمایش شاگردانش ناراضی بود. در دقیقه 32 بازی دوربین‌های تلویزیونی، تصویر آنژ را شکار کردند که خطاب به «کریستین رومرو و پاپه سار» فریاد می‌زد: «پاپه، این پاسای مزخرفِ (f...k) رو به عقب رو تمومش کن! پاس بده جلو! هِی با تواَم پاس بده جلو!» در حین این فریادها، آنژ حتی با دستش جهت جلو را نشان داد (تصویر خبر) تا به بازیکنانش بفهماند که از بازی رو به عقب آن‌ها راضی نیست.

عصبانیت آنژ به حدی بود که کارن کارنی گزارشگر زن اسکای‌اسپورتس گفت: «تا حالا آنژ رو اینجوری برافروخته و عصبانی ندیده بودم!» گری نویل هم در هنگام گزارش گفت: «خطاب مستقیمش به سار و رومروست. حسابی از کوره در رفته!»

البته واکنش سهمگین پوستوغلو تأثیری نداشت و در دقیقه 63 بازی 3 تعویض انجام داد تا نشان دهد از عملکرد بازیکنان حاضر در زمین برآشفته شده است.

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹نکات آماری و حقایقی از بازی رم 0-2 لورکوزن؛ از نخستین شکست خانگی رم تا نخستین کلین‌شیت تیم مهمان

🔹آرنه اسلات به دنبال بازگرداندن هموطن خود برای پُست دفاع وسط در لیورپول

🔹وقتی عملکرد سانچو مقابل پاری سن ژرمن، وینیسیوس را نیز به تحسین وامی‌دارد!

🔹برادر پپ گواردیولا: میشل سرمربی خیرونا می‌تواند جانشین پپ در منچسترسیتی باشد

🔹تن هاخ در کنفرانس خبری بازی با کریستال پالاس: در مورد سانچو تصمیمی نگرفته‌ام

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار