فوتبال7

آرنه اسلات به دنبال بازگرداندن هموطن خود برای پُست دفاع وسط در لیورپول

این روزها نام‌های زیادی به‌عنوان خریدهای مدنظر آرنه اسلات سرمربی جدید لیورپول شنیده می‌شود. یکی از این نام‌ها، سِپ فان دن برگ هلندی است.

1403/02/13 22:49 بهروز شیعه‌یان

آرنه اسلات به دنبال بازگرداندن هموطن خود برای پُست دفاع وسط در لیورپول

لیورپول تابستان فصل گذشته، درخواست کلوپ برای خرید یک مدافع وسط را رد کرد. اما فُرم ضعیف کوناته، مصدومیت‌های پرشمار ماتیپ و اشتباهات جوانی همچون کوانسا در بازی‌های بزرگ مانند بازی مقابل منچستر، سران قرمزها را بر آن داشته که تصمیم فصل گذشته خود را اصلاح کنند و به درخواست‌های سرمربی جدید، آرنه اسلات برای جذب یک مدافع، پاسخ مثبت دهند.

در صدر گزینه‌های مدنظر اسلات، سپ فان دن برگ قرار داد؛ مدافع 22 ساله ماینتس آلمان که به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شده و بسیاری از باشگاه‌های اروپایی خواهان به خدمت گرفتن او هستند. طبق آمار پایگاه WhoScored، متوسط نمره این مدافع در فصل جاری 7.2 بوده که بهترین نمره در بین مدافعان زیر 23 سال در 5 لیگ معتبر اروپایی است.

فان دن برگ، مدافع خود لیورپول است که به‌عنوان یکی از استعدادهای فوتبال هلند، در سال 2019 از تیم زوله هلند خریداری شد، اما به علت اینکه فرصت بازی در تیم اصلی را پیدا نکرد، از سال 2021 تا به امروز به‌صورت قرضی به‌ترتیب به باشگاه‌های پرستون انگلیس، شالکه و در نهایت ماینتس منتقل شده.

آیا باز گرداندن فان دن برگ، تصمیم عاقلانه‌ای برای لیورپول است؟

این مدافع شخصاً برای بازی در فوتبال ایتالیا اِبراز تمایل کرده، اما با توجه به اینکه اسلات یک سرمربی هلندی است، شاید او در انتخاب باشگاه آینده خود تجدیدنظر کند. لیورپول در صورت گذاشتن یک پیشنهاد مناسب روی میز می‌تواند نظر بازیکن را جلب کند. با توجه به اینکه فان دن برگ، تجربه 1 سال بازی ثابت در سطح اول فوتبال آلمان را کسب کرده، باشگاه می‌تواند کوانسا را برای کسب تجربه بیشتر به‌طور قرضی به یک تیم دیگر واگذار کند و به جای او، مدافع هلندی که متعلق به باشگاه است و ارزش خود را در آلمان ثابت کرده، بازگرداند.


🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹وقتی عملکرد سانچو مقابل پاری سن ژرمن، وینیسیوس را نیز به تحسین وامی‌دارد!

🔹برادر پپ گواردیولا: میشل سرمربی خیرونا می‌تواند جانشین پپ در منچسترسیتی باشد

🔹تن هاخ در کنفرانس خبری بازی با کریستال پالاس: در مورد سانچو تصمیمی نگرفته‌ام

🔹ادعای جدید جرارد پیکه: آرسنال قصد خرید من و مسی را داشت

🔹خبرنگار ایتالیایی: رقابت سخت میلان با یوونتوس برای جذب تیاگو موتا

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار