فوتبال7

برادر پپ گواردیولا: میشل سرمربی خیرونا می‌تواند جانشین پپ در منچسترسیتی باشد

گواردیولا تا تابستان 2025، یعنی تا سال آینده با سیتیزن‌ها قرارداد دارد. اما در حال‌حاضر با منچسترسیتی تمدید نکرده است و همین موضوع منجر به گمانه‌زنی‌هایی درباره جانشین او شده است

1403/02/13 19:16 بهروز شیعه‌یان

برادر پپ گواردیولا: میشل سرمربی خیرونا می‌تواند جانشین پپ در منچسترسیتی باشد

پره گواردیولا، برادر سرمربی صاحب‌نام فوتبال جهان، یکی از سهامداران فعلی باشگاه خیرونا و رییس شورای اداری این باشگاه است. پره در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی «La Vanguardia»، در مورد وضعیت قرارداد میشل سرمربی این تیم صحبت کرد:

«امیدوارم میشل سال‌های سال درین باشگاه بمونه. خواسته ما به این معناست که میشل اهداف باشگاه رو برآورده کرده و ما از عملکردش راضی هستیم. برای ما هیچ چیز مهمتر از رضایت و شادی میشل نیست و برای اینکه میشل به تیمش متعهد باشه، ما هم باید ابزارهای لازم برای پیشرفت تیم رو فراهم کنیم. با توجه به تجربه‌ای که میشل کسب کرده، فصل بعد باید بازیکن‌های سطح بالاتری رو براش جذب کنیم تا باشگاه رو وارد مرحله جدیدی کنه. موفقیت میشل مشروط به هوشمندی باشگاه در بازار نقل‌وانتقالاته.» گفتنیست میشل تا تابستان 2026، با تیم کاتالانی قرار دارد.

پره گواردیولا در پاسخ به پرسش خبرنگار در مورد شایستگی میشل برای جانشینی پپ گفت: «میشل نشون داده که در سطح هدایت باشگاه‌های بزرگ هست و ما هم یکی از این باشگاه‌ها هستیم. خیرونا الان دیگه باشگاه بزرگی محسوب میشه! [خنده میشل].»

لازم به ذکر است که حضور گواردیولا تنها وجه مشترک دو باشگاه نیست و هر دو باشگاه از زیرمجموعه باشگاه‌های «سیتی گروپ» هستند.

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹تن هاخ در کنفرانس خبری بازی با کریستال پالاس: در مورد سانچو تصمیمی نگرفته‌ام

🔹ادعای جدید جرارد پیکه: آرسنال قصد خرید من و مسی را داشت

🔹خبرنگار ایتالیایی: رقابت سخت میلان با یوونتوس برای جذب تیاگو موتا

🔹وقتی کیلیان امباپه از اتوبوس پاری سن ژرمن جا می‌ماند!

🔹وقتی کیلیان امباپه از اتوبوس پاری سن ژرمن جا می‌ماند!

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار