فوتبال7

اتفاق جالب در دیدار دورتموند- پاری سن ژرمن: نقره داغ شدن تن‌هاخ توسط سانچو!

سوت پایان بازی دورتموند و پاریس که زده شد، یک خبر داغ سرتیتر رسانه‌ها شد که پیام ناخواسته سانچو برای سرمربی سابقش در یونایتد بود!

1403/02/13 12:16 بهروز شیعه‌یان

اتفاق جالب در دیدار دورتموند- پاری سن ژرمن: نقره داغ شدن تن‌هاخ توسط سانچو!

درخشش سانچو در بازی دیشب به معنای پیروزی دورتموند و قطعی شدن سهمیه پنجم آلمانی‌ها در اروپا بود. اما این چه معنایی برای منچستریونایتد دارد؟! منچستر دیگر حتی با کسب جایگاه پنجم در لیگ برتر، شانسی برای صعود به لیگ قهرمانان ندارد و انگلیسی‌ها در پی عملکرد ضعیف در رقابت‌های اروپایی این فصل، از سهمیه پنجم محروم شدند. این اتفاق به دست بازیکنی رقم خورد که توسط تن‌هاخ از منچستر اخراج شد، اما در دورتموند جان تازه‌ای گرفت و دیشب ستاره تیمش بود. سانچو دیشب یکی از بهترین بازیکنان میدان بود.

فصل آینده لیگ قهرمانان، به جای 32 تیم، با حضور 36 تیم برگزار می‌شود و 4 سهمیه اضافی به لیگ‌هایی می‌رسد که بهترین عملکرد را درین فصل داشته باشند. ایتالیایی‌ها قبلاً با صعود آتالانتا و رم به نیمه‌نهایی لیگ اروپا، سهمیه پنجم خود را قطعی کرده بودند و دیشب نیز دورتموند با پیروزی خود، سهمیه پنجم آلمان را قطعی کرد.

حال اگر دورتموند به فینال هم صعود نکند، حتی با کسب رده پنجم بوندس‌لیگا که تقریباً قطعی به نظر می‌رسد، در فصل بعد لیگ قهرمانان حضور خواهد یافت. ادین ترزیچ درین باره گفت: «البته ما نمی‌خواستیم به این شکل به لیگ قهرمانان فصل بعد صعود کنیم، ولی حالا که شده، چه بهتر! در حقیقت ما به دنبال بهبود جایگاهمون در جدول بوندس‌لیگا هم بودیم و رتبه چهارم رو فقط برای سهمیه نمی‌خواستیم.»

در پایان بازی زمانی که از سانچو پرسیده شد، قصد دارد در دورتموند بماند یا نه، پاسخ داد: «کی؟ من؟ هیچ چیز مشخص نیست. فعلاً روی بازی‌های باقیمونده از فصل تمرکز دارم.»

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:


🔹نکات آماری دست اول از بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن؛ از درخشش سانچو تا اولین شکست بدون گل پاریس


🔹دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن؛ همه چیز به هفته بعد و به پارک دو پرنس، موکول شد


🔹بحران مصدومیت در چلسی: فقط 11 بازیکن برای بازی با تاتنهام !


🔹مکتب پرورش مربیان بزرگ؛ این قسمت: ژابی آلونسو، لورکوزن و گرانیت ژاکا!


🔹رسمی؛ ترکیب دورتموند و پاری سن ژرمن در بازی امشب


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار