فوتبال7

هری کین پس از بازی با رئال مادرید: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم. بازی هفته بعد بزرگترین بازی فصل است

هری کین که مقابل رئال، یازدهمین گل اروپایی خود را برای بایرن‌مونیخ به ثمر رساند، در پایان بازی با شبکه TNT گفتگو کرد.

1403/02/12 4:21 بهروز شیعه‌یان

هری کین پس از بازی با رئال مادرید: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم. بازی هفته بعد بزرگترین بازی فصل است

کین در گفتگو با TNT Sports از نتیجه اِبراز ناامیدی کرد: «باعث نا اُمیدیه. وقتی 2-1 جلو بودیم، دو سه تا فرصت خوب داشتیم که استفاده نکردیم، به‌خصوص روی ضربات ایستگاهی. ولی خُب طبیعیه که این نیمه‌نهایی لیگ قهرمانانه و انتظار یه بازی ساده رو نداشتیم.»

کین با نظر توخل در مورد کمبود موقعیت‌های رئال‌مادرید موافق بود: «رئال‌مادرید بهترین تیم اروپاست و از معدود فرصت‌هایی که داشت، استفاده کرد. رئالی‌ها همیشه شما رو تنبیه می‌کنن، حتی اگه یکی دو تا موقعیت بیشتر نداشته باشن. ولی ما برای پیروزی به مادرید میریم.»

کین معتقد است که گل‌های رئال بر خلاف جریان بازی به ثمر رسید: «15 دقیقه ابتدایی نیمه نخست، مال ما بود. رئالی‌ها بر خلاف جریان بازی به گل رسیدن. نیمه دوم رو با شدت بیشتری آغاز کردیم و با شایستگی، 2 گل زدیم. باید سومی رو هم می‌زدیم و کار رو تموم می‌کردیم، ولی نشد. مهم نیست و باید از فردا تمام فکر و ذهنمون رُ بذاریم رو بازی برگشت.»

کین اعتراف کرد که بازی هفته آینده، سرنوشت فصل بایرن را رقم خواهد زد: «من سال‌های سال در بایرن می‌مونم و برای یه فصل به اینجا نیومدم. فصل خیلی بدی نداشتیم، ولی فوتبال با جام‌ها و نتایج شناخته میشه. واقعیت اینه که بازی هفته بعد، تعریف‌کننده کل فصل ماست! باید بجنگیم و هرجور شده فُرمول پیروزی رو پیدا کنیم. لیگ قهرمانان بزرگترین تورنمنت دنیاست و اگه ببریم، هیچ کس از ناکامی ما در بوندس‌لیگا حرف نمی‌زنه. من دقیقاً با همین هدف به تیمی مثل بایرن اومدم، برای بازی در همین دیدارها و شب‌های بزرگ»

این بازی یک صحنه عجیب نیز داشت که کین در مورد آن صحبت کرد. هنگامی که کین توپ را برداشت تا پنالتی بایرن را بزند، بلینگام در جلو او قدم زد و زیر لب حرف‌هایی را بر زبان آورد. کین در پاسخ به پرسش «جولز بریچ خبرنگار TNT» در مورد این حرکت بلینگام گفت: «راستش نفهمیدم چی گفت. فقط دیدم زیر لب یه چیزایی زمزمه می‌کرد. بعداً باید ازش بپرسم که تو اون لحظه چی میگفت! ولی فکر کنم میخواست تمرکز من رو به هم بزنه. من موقعی که پشت پنالتی‌ها وامیستم، اصلاً و ابداً به هیچی فکر نمی‌کنم و این بار هم تلاش جود تأثیری روی من نداشت و بی‌نتیجه بود.»

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹تونی کروس پس از بازی با بایرن‌مونیخ: فرار وینیسیوس، از پاس من زیباتر بود!

🔹صحبت‌های آنچلوتی و توخل پس از بازی: از اعتراف به شب عادی جود بلینگام تا شانس 50-50 در بازی برگشت

🔹نکات آماری دست اول از بازی بایرن‌مونیخ 2-2 رئال‌مادرید؛ از رکوردشکنی هری کین در بین انگلیسی‌ها تا شکست‌ناپذیری رئال

🔹بایرن‌مونیخ 2-2 رئال‌مادرید؛ تقسیم گل‌ها در یک نیمه آرام و یک نیمه جذاب

🔹رسمی؛ ترکیب دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید برای بازی امشب

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار