فوتبال7

باداشتوبر مدافع سابق بایرن مونیخ: تفاوت هری کین و جود بلینگام، گم شدن در بازی‌های بزرگ است

باداشتوبر، عضو سابق تیم یوپ هاینکس، در مورد کین و بلینگام و شباهت‌ها و تفاوت‌های آن‌ها صحبت کرد.

1403/02/11 14:36 بهروز شیعه‌یان

باداشتوبر مدافع سابق بایرن مونیخ: تفاوت هری کین و جود بلینگام، گم شدن در بازی‌های بزرگ است

هولگر باداشتوبر مدافع مرکزی بایرن‌مونیخ بود که در سال 2013، تحت هدایت یوپ هاینکس، دورتموندِ یورگن کلوپ را در فینال 2-1 شکست دادند و فاتح لیگ قهرمانان شدند.

باد اشتوبر معتقد است فشار بخشی از زندگی بازیکنان بزرگ است: «بله فشار زیادی در چنین بازی‌هایی وجود داره، ولی خُب یه مهاجم بزرگ، باید تو همین بازی‌ها خودش رو نشون بده.»

باداشتوبر نیم‌فصل اول هری کین را خوب و نیم‌فصل دوم را پایینتر از سطح انتظارات توصیف کرد: «فکر می‌کنم هری تأثیر زیادی داشته، به‌خصوص در نیم‌فصل اول. خیلی سریع با فرهنگ و فضال آلمان خودش رو تطبیق داده که کار آسونی نیست. ولی تو نیم‌فصل دوم به نظرم افت کرد و تو بازی‌های بزرگ مقابل لورکوزن و دورتموند، محو بود.»

باداشتوبر، ناکامی بایرن در بوندس‌لیگا را کاملاً جدا از بازی فردا شب می‌داند: «تو بوندس‌لیگا خوب نبودن، فرازونشیب‌های زیادی داشتن. ولی تیم‌هایی مثل رئال و بایرن، همیشه میتونن چمپیونزلیگ متفاوتی داشته باشن، حتی تو روزهای بدشون.»

باداشتوبر، از روند پیشرفت بلینگام اِبراز شگفتی کرد: «بلینگام هم مثل کین خیلی سریع با فرهنگ اسپانیا و جو خاص برنابئو، تطبیق پیدا کرده. آزادی عمل بلینگام در رئال خیلی زیاده، در نقاط مختلفی از زمین بازی می‌کنه. روند پیشرفتش واقعاً خیره‌کنندست و آی‌کیوی بالایی برای فوتبال بازی کردن داره. بر خلاف هری، به نظرم بلینگام تو بازی‌های بزرگ هم اثر خودشو گذاشته.»

در پایان باداشتوبر، انگلیس را با وجود بازیکنانی چون کین و بلینگام، یکی از بخت‌های نخست قهرمانی در یورو 2024 دانست: «تیم خیلی قوی‌ایی دارن، پر از ستاره. قطعاً یکی از رقبای اصلی ما در یورو هستن و مردم آلمان هم کاملاً با من موافق هستند.»


🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹ویدیو | گل‌های بازی بارسلونا ۴-۲ والنسیا (اختصاصی فوتبال۷)

🔹برابری با یک رکورد مشترک توسط لیونل مسی و لوییز سوارز

🔹صحبت‌های والورده در کنفرانس خبری: با آنچلوتی، چه در زمین فوتبال و چه به‌لحاظ فردی، رشد کرده‌ام

🔹کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری رسمی: هیچ‌کس نمی‌تواند کار بایرن مونیخ را تمام‌شده بداند!

🔹خبر فوری | لب‌خوانی، پرده از حرف‌های محمد صلاح برداشت !

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار