فوتبال7

گورتزکا هافبک بایرن مونیخ: به تیم ایمان دارم. این بار می‌خواهم رئال را حذف کنم

لئون گورتزکا، از پیروزی بایرن مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان ابراز اطمینان کرد و خاطره بازی خود برابر رئال را شرح داد.

1403/02/10 18:18 بهروز شیعه‌یان

گورتزکا هافبک بایرن مونیخ: به تیم ایمان دارم. این بار می‌خواهم رئال را حذف کنم

گورتزکا پیش از انتقال به بایرن، همیشه بازی کلاسیک بایرن‌مونیخ و رئال را دنبال می‌کرده، اما اکنون خود بخشی ازین داستان سنتی لیگ قهرمانان است.

گورتزکا در آستانه این بازی حساس سعی کرد به هم‌تیمی‌هایش روحیه بدهد:

«من به این تیم ایمان دارم. فصل پرتلاطمی داشتیم. لیگ قهرمانان آخرین فرصت ما برای کسب عنوان درین فصله. به‌خوبی آماده شدیم و نقشه خیلی خوبی هم برای این بازی طراحی کردیم. بی‌صبرانه منتظر این بازی هستم.»

گورتزکا از آرزوی همیشگی خود برای حضور در چنین دیداری سخن گفت: «تا حالا با پیراهن بایرن، مقابل رئال حاضر نشدم. چه بازی‌ایی بهتر از این برای درخشش در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان؟!»

گورتزکا زمانی که عضو شالکه 04 بود، به پایتخت اسپانیا سفر کرده بود، اما در پیراهن بایرن، این نخستین دیدار اوست. در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2015، شالکه در برنابئو 4-3 پیروز شد و دقایق پایانی پراسترسی را برای تماشاگرانِ میزبان رقم زد، اما در نهایت حذف شد. گورتزکا که در آن بازی به‌عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود، خاطرات آن بازی را مرور کرد:

«بازی فوق‌العاده‌ای بود. یادمه که تو اون بازی لروی سانه هم به دنیای فوتبال معرفی شد و اولین گلش در لیگ قهرمانان رو به ثمر رسوند. تماشاگرای رئال ایستاده ما رو تشویق کردن. هر چند نتونستیم شکست 2-0 تو خونه خودمون رو جبران کنیم، ولی اون شب و اون بازی تو برنابئو برای ما جادویی بود. 1 گل کم اوردیم و در نهایت حذف شدیم. ولی این دفعه با بایرن، می‌خوام رئال رو مغلوب کنم.»

گورتزکا در پایان، به رویکرد تیم در بازی با آرسنال گذری زد و گفت: «به نظرم، از بازی با آرسنال مشخص بود که رختکن بایرن، این جام رو میخواد. اون بازی میتونه شروع یه تغییر بزرگ برای ما باشه.»

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:


🔹سورپرایز آنچلوتی برای هواداران رئال مادرید: کورتوا در لیست بازی با بایرن مونیخ


🔹کیمیش در گفتگو با آ اس پیش از دیدار با رئال‌مادرید: انتقال به بارسلونا؟ چرا که نه!


🔹هافبک ویارئال: یکی از بزرگترین آرزوهایم، بازی برای بارسلوناست


🔹مارک کوکوریا، دفاع چپ چلسی: همه ما خواهان ماندن پوچتینو هستیم


🔹خبر فوری | پاری سن ژرمن قهرمان فرانسه شد


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار