فوتبال7

کیمیش در گفتگو با آ اس پیش از دیدار با رئال‌مادرید: انتقال به بارسلونا؟ چرا که نه!

یوشوا کیمیش پیش از دیدار حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، گفتگویی با روزنامه آ اس داشت که بخش‌هایی از آن را می‌خوانیم.

1403/02/10 15:23 بهروز شیعه‌یان

کیمیش در گفتگو با آ اس  پیش از دیدار با رئال‌مادرید: انتقال به بارسلونا؟ چرا که نه!

اسپورت، در گزارش چند روز پیش خود، افشا کرد که بایرن‌مونیخ به شرطی حاضر به فروش کیمیش به بارسلونا است که بارسلونا یکی از ستارگان خود، از جمله آرائوخو یا دی یونگ را در این قرارداد بگنجاند.

قرارداد کیمیش در اواسط ژوئن 2025 (تابستان سال آینده) به پایان می‌رسد. کیمیش در مصاحبه با آ اس، از تمایل سران بایرن به تمدید قرارداد خود خبر داد، اما با توجه به ابراز علاقه سایر باشگاه‌ها، بررسی سایر پیشنهادات را نیز رد نکرد: «فکر می‌کنم باید با مقامات باشگاه صحبت کنم.»

کیمیش البته تأکید کرد که هر صحبتی، بین او و سران باشگاه محفوظ خواهد ماند: «اگر هم صحبتی بکنم، قرار نیست برم تو رسانه‌ها جار بزنم، بخصوص وقتی تمرکز تیم روی دو بازی حساس با رئال‌مادریده [نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان]

کیمیش در پاسخ به پرسش خبرنگار در مورد تمایل به بازی در اسپانیا گفت: «همونجور که گفتم، الان وقت فکر کردن به این چیزا نیست. و باز هم تأکید می‌کنم که اول از همه، باید رضایت بایرن رو به دست بیارم. ولی خُب طبیعیه که رئال و بارسا دو باشگاه فوق‌العاده با تاریخی فوق‌العاده هستن

کیمیش در پایان، عدم نیاز به ایجنت برای انتقال خود را یک ویژگی مثبت برشمرد: «می‌خوام مستقیماً با بایرن و بقیه باشگاه‌ها مذاکره کنم و نظراتشون رو جویا بشم. وقتی خودت ایجنت خودت باشی، مسئولیت تصمیم هم با خودته. خوب و بدش پای خودته.»

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:


🔹هافبک ویارئال: یکی از بزرگترین آرزوهایم، بازی برای بارسلوناست


🔹مارک کوکوریا، دفاع چپ چلسی: همه ما خواهان ماندن پوچتینو هستیم


🔹خبر فوری | پاری سن ژرمن قهرمان فرانسه شد


🔹ادعای عجیب پپ گواردیولا: در مقابل ناتینگهام فارست، شانس با ما یار بود و به‌خاطر چمن، بردیم !


🔹بوکایو ساکا پس از پیروزی برابر تاتنهام: منچسترسیتی بالاخره امتیاز می‌دهد!


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار