فوتبال7

تاتنهام 2-3 آرسنال؛ آرسنال هم دربی را برد و هم صدر را تثبیت کرد

دو تیم تاتنهام و آرسنال امروز در دربی شمال لندن به دیدار هم رفتند. این بازی با نتیجه 3-2 به سود آرسنال پایان یافت.

1403/02/09 20:25 بهروز شیعه‌یان

تاتنهام 2-3 آرسنال؛ آرسنال هم دربی را برد و هم صدر را تثبیت کرد

امروز بعد از ظهر تاتنهام در خانه پذیرای آرسنال بود. آرسنالی‌ها از نیمه دوم بازی جان سالم بردند تادر مسیر قهرمانی، 3 امتیاز حساس را به خانه ببرند. با این پیروزی آرسنال موقتاً جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد.

آرسنالی‌ها نیمه نخست را طوفانی شروع کردند و یک نمایش 23 دقیقه‌ای عالی، کافی بود تا شاگردان آرتتا، 3 گل به ثمر برسانند. ابتدا هویبرگ با یک گل به خودی، دروازه ویکاریو را باز کرد، پس از آن ساکا روی پاس زیبا و بلند هاورتز در موقعیت دو به یک قرار گرفت که به سبک همیشگی خود، با یک دریبل توپ را روی پای چپش آورد و گل دوم بازی را به ثمر رساند. آخرین گل آرسنالی‌ها درین بازی نیز از روی نقطه کرنر و با ضربه سر هاورتز به ثمر رسید. در نیمه اول بازی تاتنهامی‌ها بسیار بی‌نظم بازی کردند و تنها خطر خاص هجومی این تیم، برخورد ضربه سر کریستین رومرو به تیر بود. البته شاگردان پوستوغلو، در دقیقه 22 بازی پیش از گل ساکا، یک گل نیز به ثمر رساندند، اما گل فن دِ فن مدافع تاتنهام، به دلیل آفساید میلیمتری رد شد.

در نیمه دوم، آرسنال به قصد کنترل بازی وارد زمین شد. تاتنهام سعی در حمله داشت، اما حملات این تیم از برندگی کافی برای ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه آرسنال برخوردار نبود. اما با اشتباه دقیقه 64 داوید ریا در هنگام پاسکاری از عقب، رومرو در مقابل دروازه پا به توپ شد و با یک ضربه راحت، قفل دروازه آرسنال را گشود.

با این گل کمی بر هیجان بازی افزوده شد و تاتنهام با کمک نیروهای تازه‌نفس مانند ریچارلیسون که دقایقی پیش از گل به میدان آمده بودند، حملات خطرناکی را روی دروازه آرسنال ترتیب داد. این حملات مؤثر واقع شد و گل شدن پنالتی سون در دقیقه 87، لحظات پایانی پراسترسی را برای توپچی‌ها و هوادارانشان خلق کرد. در نهایت توپچی‌ها با تحمل فشار دقایق پایانی، از جهنم استادیوم تاتنهام زنده بیرون آمدند. اکنون تنها بازی دشوار باقیمانده برای آرسنال، بازی ماقبل پایانی در الدترافورد است.


🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:


🔹اولین خرید اسلات برای لیورپول، از برزیل می‌آید: رونالدینیوی جدید


🔹رسمی | ترکیب تاتنهام و آرسنال در بازی امروز


🔹مدافع استون ویلا، سکوت خود را شکست: گل چلسی قطعاً خطا بود


🔹درگیری محمد صلاح و یورگن کلوپ به کنار زمین ختم نشد !


🔹سیل مصدومان بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید: لایمر، ده لیخت و موسیالا


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار