فوتبال7

سون هیونگ مین مهاجم تاتنهام: راه شکست آرسنال را بلدیم

تاتنهام روز یکشنبه در ورزشگاه خانگی پذیرای آرسنال خواهد بود. آرسنال برای ماندن در کورس قهرمانی با منچسترسیتی، راهی جز پیروزی ندارد.

1403/02/07 12:50 بهروز شیعه‌یان

سون هیونگ مین مهاجم تاتنهام: راه شکست آرسنال را بلدیم

سون هیونگ مین، از آمادگی بازیکنان تاتنهام برای دربی لندن، اِبراز اطمینان کرد و گفت که هم‌تیمی‌هایش، هم‎قسم شده‌اند تا شکست سنگین 4-0 مقابل نیوکاسل را با پیروزی در دربی جبران کنند!

بازی اول هفته تاتنهام-منچسترسیتی در لیگ برتر، به دلیل حضور سیتیزن‌ها در نیمه‌نهایی حذفی برگزار نشد و شاگردان پوستوغلو، 15 روز فرصت آماده شدن برای دربی داشتند.

«توی این 15 روز سخت تمرین کردیم و کاملاً آماده این بازی بزرگ هستیم.»

سون، دربی امسال را یک دربی خاص خواند: «دربی لندن همیشه جذاب بوده، ولی امسال هم برای ما و هم برای آرسنال، مهمه؛ ما برای کسب سهمیه، اونا برای قهرمانی.»

سون گفت که هم‌تیمی‌هایش مصمم به جبران شکست مقابل نیوکاسل هستند: «هم نمایش ضعیفی داشتیم، هم نتیجه ضعیفی.بعد از بازی با نیوکاسل ، با همدیگه صحبت کردیم و دلایل شکست رو بررسی کردیم. به نظرم هیچ فرقی نکرده و ما بایدتا آخرین لحظه بازی، به سبک مربی، به «آنژبال»، وفادار باشیم. این تنها راه شکست آرسناله.»

سون در پایان، بازی آرسنال را بازی‌ایی مثل بقیه بازی‌ها دانست: «برای من فرقی نمیکنه، چه دربی و چه بازیای دیگه. همیشه با انگیزه خاصی وارد میدون میشم. درسته من 6 بار مقابل آرسنال گلزنی کردم، ولی مهم نیست که چه کسی گل میزنه، مهم اینه که فقط آماده بازی‌های بزرگ باشیم.»

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹گزارش روز | برندگان و بازندگان ادامه حضور ژاوی در بارسلونا چه کسانی هستند؟

🔹نگاهی ویژه به قهرمانی تاریخی بایرلورکوزن در بوندسلیگا؛ خلق شاهکار توسط مربی اسپانیایی

🔹گزارش | تحلیل بازی رئال‌مادرید-بارسلونا از لنز هواداران

🔹ویدیو | قیچی تماشایی العزوزی (گل اول بولونیا به رم)

🔹ویدیو | گل‌های ال کلاسیکو (رئال مادرید 3-2 بارسلونا)

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار