فوتبال7

عملکرد ضعیف آنتونی در بازی منچستریونایتد-شفیلد یونایتد

آنتونی خرید گران‌قیمت منچستری‌ها باز هم یک شب کم‌فروغ را در الدترافورد پشت سر گذاشت.

1403/02/06 10:58 بهروز شیعه‌یان

عملکرد ضعیف آنتونی در بازی منچستریونایتد-شفیلد یونایتد

آنتونی در دقیقه 55 بازی دیشب با آماد دیالو تعویض شد. وینگر برزیلی در لیگ برتر این فصل، هنوز موفق به گلزنی نشده و در فاز بازیسازی نیز فقط 1 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرده است.

آنتونی در بازی دیشب، %83 دقت پاس داشت، در 6 نبرد فردی زمینی شکست خورد، فقط 2 دریبل موفق داشت و بدون شوت در چارچوب، خلق موقعیت، پاس خطرناک و گل، زمین مسابقه را ترک کرد. همچنین آنتونی هر 13 دقیقه یک بار توپ را لو می‌داد- به‌طور متوسط هر 4 دقیقه یک بار. همین آمار ضعیف باعث شد که بیشتر پایگاه‌های خبری، نمره 4 تا 5 (از 10) را به آنتونی بدهند.

البته هواداران یونایتد خوش‌شانس بودند که تن‌هاخ، بر حضور آنتونی در زمین پافشاری نکرد و قبل از رسیدن بازی به رأس ساعت، او را تعویض کرد. جانشین آنتونی، آماد دیالو، گلزن منچستر در یک‌چهارم نهایی جام حذفی مقابل لیورپول بود. علی‌رغم درخشش در آن دیدار، دیالو پس از آن فقط 3 بار در ترکیب یونایتد قرار گرفته. او یک بار دیگر خودش را به هواداران یونایتد ثابت کرد و موردتشویق هواداران قرار گرفت. دیالو، 28 لمس توپ داشت، %94 پاس‌هایش به مقصد رسید و 1 موقعیت خطرناک نیز خلق کرد. تنها نقطه ضعف او نبردهای فردی بود که فقط در 2 نبرد پیروز شد.

با توجه به حضور کم دیالو در بازی‌های این فصل، او عملکرد قابل‌قبولی مقابل شفیلد ارائه کرد و پرسش اصلی هواداران یونایتد اینست که چرا چنین بازیکنی، تا این حد کم بکار گرفته می‌شود؟

🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹نگاهی ویژه به قهرمانی تاریخی بایرلورکوزن در بوندسلیگا؛ خلق شاهکار توسط مربی اسپانیایی

🔹گزارش | تحلیل بازی رئال‌مادرید-بارسلونا از لنز هواداران

🔹ویدیو | قیچی تماشایی العزوزی (گل اول بولونیا به رم)

🔹ویدیو | گل‌های ال کلاسیکو (رئال مادرید 3-2 بارسلونا)

🔹پیشخوان فوتبال7: از دربی میلان در شمال ایتالیا تا دربی لندن در قلب انگلیس

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار