فوتبال7

یورگن کلوپ بابت شکست لیورپول از هواداران عذرخواهی کرد.

کلوپ پس از شکست مقابل اورتون که نخستین شکست او در گودیسون‌پارک بود، با هواداران تیمش صحبت کرد.

1403/02/06 9:58 بهروز شیعه‌یان

یورگن کلوپ بابت شکست لیورپول از هواداران عذرخواهی کرد.

کلوپ پس از شکست در دربی مرسی‌ساید، دست‌هایش را به نشانه تسلیم در کورس قهرمانی بالا برد. دو گل از تافی‌ها در هر نیمه، شانس قهرمانی لیورپول را تقریباً به صفر رساند.

کلوپ در صحبت‌های پایان بازی، اعتراف کرد که قرمزها، چهارشنبه شب به اندازه کافی در برابر اورتون خوب نبودند و اگر فوراً این روند را اصلاح نکنند، در بازی پیش رو در زمین وستهم نیز نباید از شکست تعجب کرد. لازم به ذکر است که لیورپول، برنامه سختی دارد و با احتساب بازی بعدی مقابل وستهم، 3 بازی است که خارج از خانه بازی می‌کند: فولام، اورتون، وستهم.

کلوپ شرایط تیمش در این بازی را اینگونه توصیف کرد:

«راستش رو بخواید کاملاً ناامید شدم. اصلاً خوب نبودیم. به لحاظ ذهنی هیچ نشانی از تیمی که باید برای قهرمانی بجنگه، نداشتیم. گذاشتیم هر کاری که اورتونی‌ها دلشون خواست، توی زمین انجام بدن. گل اول که مسخره بود. 3 بار فرصت دور کردن توپ رو داشتیم، اینقدر تعلل کردیم تا بالاخره برنت‌ویت گل بزنه.»

«بعد از اون گل، تو اواخر نیمه اول بهتر شدیم، فشار زیادی اوردیم ولی موقعیتای عالی رو از دست دادیم. آخر نیمه اول به نظرم بهترین مقطع ما تو بازی بود. نیمه دوم هم که کلاً افت کردیم، چه به لحاظ دفاعی و چه هجومی. گل دوم رو خوردیم که سبک روتین اورتون روی کرنرهاست. هر کسی ویدیوی بازی‌های اورتون رو ببینه، خیلی راحت میفهمه اونا همیشه توپ رو به تیر دورتر ارسال میکنن، ولی هیشکدوم از بازیکنام، با لوین یارگیری نکرده بودن»

«بعد از این شکست مزخرف و بیخود، احساس هوادارای لیورپول رو درک می‌کنم، قبل از بازی صحبت از رکورد ما تو دربی بود ولی بالاخره در گودیسون باختیم. کاریه که شده و دیگه هیچ چیزی قابل‌تغییر نیست.»


🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:


🔹نگاهی ویژه به قهرمانی تاریخی بایرلورکوزن در بوندسلیگا؛ خلق شاهکار توسط مربی اسپانیایی


🔹گزارش | تحلیل بازی رئال‌مادرید-بارسلونا از لنز هواداران


🔹ویدیو | قیچی تماشایی العزوزی (گل اول بولونیا به رم)


🔹ویدیو | گل‌های ال کلاسیکو (رئال مادرید 3-2 بارسلونا)


🔹پیشخوان فوتبال7: از دربی میلان در شمال ایتالیا تا دربی لندن در قلب انگلیس


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار