فوتبال7

آرسنال 5-0 چلسی؛ نکات آماری بازی

آرسنال با شکست چلسی و با 2 بازی بیشتر از منچسترسیتی، موقتاً جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد

1403/02/05 2:59 بهروز شیعه‌یان

آرسنال 5-0 چلسی؛ نکات آماری بازی

نبود کول پالمر برای آبی‌های لندن گران تمام شد. در غیاب پالمر مصدوم، چلسی سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ دربی‌های لندن را متحمل شد. چلسی هرگز با بیش از 3 گل در دربی‌های لندن شکست نخورده بود، اما امشب 5 بار دروازه خود را بازشده دید.

لئاندرو تروسار، ستاره این روزهای آرتتا، با یک گل زودهنگام در دقیقه 4 دروازه را باز کرد. این 100 اُمین گل فصل آرسنال در تمامی رقابت‌ها بود. پیروزی آرسنال مقابل وولوز در ابتدای هفته نیز با گل تروسار حاصل شده بود. بدین‌ترتیب تروسار در 2 بازی متوالی گلزنی کرد تا هفته شادی را برای هواداران رقم بزند. تروسار در این فصل 15 گل و 2 پاس گل دارد و هر 145 دقیقه یک بار برای توپچی‌ها گلزنی کرده است.

امشب هیچ چیز بر وفق مراد پوچتینو نبود. مهاجم آلمانی آرسنال، از زمان انتقال گران‌قیمت از چلسی به امارات، هیچ‌گاه در یک بازی، 2 گل به ثمر رسانده نبود، اما امشب هاورتز نیز مقابل تیم سابق خود رکوردشکنی کرد.

آرسنال پس از شکست خانگی مقابل ویلا و حذف از لیگ قهرمانان، با این 2 پیروزی متوالی در لیگ برتر، احیا شد و امیدوار است که با لغزش سیتی در هفته‌های آتی، پس از 20 سال قهرمان لیگ برتر شود. آرسنال یکشنبه هفته بعد باید در خانه تاتنهام دیگر دربی لندن را برگزار کند. منچسترسیتی نیز در هفته‌های آتی باید به استادیوم تاتنهام سفر کند. پپ گواردیولا تاکنون در زمین تاتنهام پیروز نشده و توپچی‌ها در صورت غلبه بر همشهری خود، می‌توانند امیدوار به لغزش سیتیزن‌ها در زمین تاتنهام باشند.


🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:


🔹گزارش | تحلیل بازی رئال‌مادرید-بارسلونا از لنز هواداران


🔹ویدیو | قیچی تماشایی العزوزی (گل اول بولونیا به رم)


🔹ویدیو | گل‌های ال کلاسیکو (رئال مادرید 3-2 بارسلونا)


🔹پیشخوان فوتبال7: از دربی میلان در شمال ایتالیا تا دربی لندن در قلب انگلیس


🔹ویدیو | پنالتی‌های بازی منچستریونایتد-کاونتری (صعود منچستر به فینال جام حذفی)


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار