فوتبال7

گزارش | نکات آماری شب رویایی کول پالمر مقابل اورتون

چلسی امشب با 6 گل اورتون را در هم کوبید. کول پالمر ستاره چلسی در این فصل، رکوردهای زیادی را در این بازی جابجا کرد. فوتبال7، نکات آماری عملکرد پالمر را تقدیم شما فوتبالدوستان و به‌ویژه هواداران چلسی می‌کند.

1403/01/28 4:39 بهروز شیعه‌یان

گزارش | نکات آماری شب رویایی کول پالمر مقابل اورتون

- کول پالمر با چهار گلی که امشب به ثمر رساند، با 20 گل زده در 28 بازی، در کنار هالند، در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

- کول پالمر در صورت کسب کفش طلای لیگ برتر، پس از دروگبا، نخستین بازیکن چلسی خواهد بود که به این عنوان نائل می‌شود. آخرین بار دروگبا در فصل 10-2009 با پیراهن چلسی صاحب توپ طلا شد.

- در 41 بازی چلسی در کل رقابت‌ها، پالمر 37 مشارکت گلزنی داشته (24 گل و 13 پاس گل).

- هت‌تریک کول پالمر که با گذشت 29 دقیقه از زمان بازی رقم خورد، یک هت‌تریک کامل (پای چپ، سر، پای راست) بود و با در نظر گرفتن کل هت‌تریک‌ها (کامل و معمولی)، سریعترین هت‌تریک باشگاه چلسی در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود.

- این هت‌تریک هم‌چنین سریعترین هت‌تریک کامل و ششمین هت‌تریک سریع در تاریخ لیگ برتر بود. رکورد سریع‌ترین هت‌تریک در اختیار سادیو مانه است که در سال 2016 با پیراهن ساوتهمپتون، پس از گذشت 16 دقیقه از بازی، مقابل ویلا هت‌تریک کرد. هت‌تریک مانه هم‌چنین کوتاهترین هت‌تریک لیگ برتر است (در مدت 2 دقیقه و 56 ثانیه، از دقیقه 13 تا 16).

- پس از هت‌تریک مقابل منچستریونایتد، این دومین هت‌تریک متوالی پالمر در استمفوردبریج در لیگ برتر بود. دروگبا تنها بازیکن باشگاه است که در لیگ برتر، موفق به 2 هت‌تریک متوالی خانگی شده است (سال 2010).

- پس از لمپارد (سال 2010)، کول پالمر نخستین بازیکن چلسی است که در یک بازی لیگ برتر، 4 گل به ثمر می‌رساند.

- پالمر به نخستین بازیکن چلسی تبدیل شد که در 7 بازی متوالی خانگی در لیگ برتر گلزنی می‌کند.

- پس از جیمی فلوید هاسِل‌بَینک (23 گل در 01-2000) و دیگو کاستا (20 گل در 15-2014)، پالمر نخستین بازیکن چلسی است که در فصل نخست حضورش، به رکورد 20 گل در لیگ برتر می‌رسد.

- هم‌چنین کول پالمر در نخستین فصل حضور خود در کل رقابت‌ها 22 گل به ثمر رسانده که از فصل 17-2016 سابقه ندارد (22 گل توسط دیگو کاستا که نخستین فصل حضورش بود).

- از زمان خروج هازارد (فصل 20-2019 تا به امروز)، کول پالمر نخستین بازیکن چلسی است که در تمام رقابت‌ها، بیش از 20 گل به ثمر رسانده است.

- پالمر تا اینجا هر 9 پنالتی خود در فصل جاری لیگ برتر را گل کرده. فقط یحیی توره توانسته به رکورد 100 درصدی در لیگ برتر دست یابد (11 گل از 11 پنالتی).

- کول پالمر آماده‌ترین گلزن فعلی لیگ برتر است و نرخ گلزنی اخیر او تقریباً 2 گل در هر بازی است. او در 6 بازی اخیر در تمام رقابت‌ها، 11 بار گلزنی کرده!


🚨🚨این مطالب را هم بخوانید:

🔹ویدیو | آتش بازی کول پالمر مقابل اورتون، گلی همراه با دریبل و پاس تماشایی

🔹چگونه شکست برابر یونایتد باعث تغییر مسیر لیورپول شد؟

🔹ویدیو | Neverkusen بالاخره Leverkusen شد ! لحظه هجوم تماشاگران به زمین در جشن قهرمانی

🔹ویدیو | گل های اینترمیامی به کانزاس (گلزنی و پاس گل مسی و گل لوییز سوارز)

🔹ویدیو | سوپرگل برگردون دیدنی ژائو فلیکس به کادیز


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار