فوتبال7

و بالاخره بلانکو با پیراهن آبی به زمین آمد!

چشم سکونشینان استقلالی به جمال مهاجم آرژانتینی روشن شد!

1402/08/06 16:36 علی ساغری

و بالاخره بلانکو با پیراهن آبی به زمین آمد!

درحالی که هواداران استقلال برای حضور گوستاوو بلانکو در ترکیب تیمشان لحظه شماری می‌کردند، این اتفاق بالاخره رنگ واقعیت به خود گرفت. این بازیکن آرژانتینی درنهایت در جدال آبی پوشان تهرانی مقابل آلومینیوم اراک به زمین بازی آمد تا حضور در یک تیم ایرانی را هم تجربه کرده باشد. اما بد نیست نگاهی دقیق به حضور این بازیکن درمیان شاگردان نکونام و مواردی که حضور این بازیکن را تسهیل کرد بیندازیم.

صدور کارت بازی پس از چالش‌های بسیار 

روز جمعه کارت بازی گوستاوو بلانکو صادر شد و دل هواداران آبی‌های پایتخت از بابت حضور این بازیکن دربرابر آلومینیوم آرام گرفت. البته که در این مسیر از خود گذشتگی‌های بسیاری را عوامل استقلال از بازیکنان گرفته تا مربی این تیم به نمایش گذاشتند و بدور از انصاف است اگر به این موارد نپردازیم. 

آبی پوش شدن بلانکو با فداکاری این هشت نفر ممکن شد. 

ثبت شدن قرارداد بلانکو نتیجه کاهش مبلغ قرارداد هفت بازیکن استقلالی و مربی این تیم بود که بابت قاعده رعایت سقف بودجه مجبور بودند از میزان قرارداد خود بکاهند. براین اساس امیر ارسلان مطهری، آرمین سهرابیان، پیمان بابایی، جعفر سلمانی، ایمان سلیمی، صالح حردانی و روزبه چشمی درکنار جواد نکونام سرمربی این تیم با از خودگذشتگی تمام امکان پوشیدن پیراهن آبی را برای مهاجم آرژانتینی فراهم کردند! نکته ارزشمندی که در این باره می‌توان ذکر کرد این است که آرمین سهرابیان همان ابتدای بازگشتش به استقلال هم یک میلیارد دیگر بخشیده بود و مجموع مبالغی که به باشگاه کمک کرده با چشم‌پوشی جدید خود بخاطر ثبت قرارداد با بلانکو به 3 میلیارد رسید. 

تعویض با گلزن؛ پایان صبر دختران و پسران آبی پوش سکونشین

بلانکو در نیمه دوم بجای زننده گل استقلال؛ یعنی آرمان رمضانی در این بازی به زمین آمد و در دقایقی که در ترکیب بود عملکرد امیدوار کننده‌ای از خود به نمایش گذاشت. البته که او برای جاافتادن در اسکواد این تیم زمان نیاز دارد و نمی‌توان او را با کمتر از یک نیمه نمایش قضاوت کرد. 

حضور مهاجم آرژانتینی در اولین کنفرانس خبری خود در ایران 

بعد از بازی او در کنفرانس خبری حاضر شد و از حس خود نسبت به حضور در ایران و توپ زدن در باشگاه استقلال گفت. او احساس خود را برای بازی درمیان آبی پوشان پایتخت, آن هم برای اولین بار، مثبت توصیف کرد و عنوان کرد که از این بابت خیلی خوشحال است. همچنین درباره حضور تماشگران در استادیوم هم گفت که آمدن آن‌ها به ورزشگاه اتفاق خوبی بود و از دیدن آن‌ها خوشحال شدم. 


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار