فوتبال7

به بهانه درگیری رفیعی و کنعانی زادگان؛ معروف‌ترین درگیری‌های بازیکنان هم تیمی

کدام بازیکنان مانند این دو پرسپولیسی با هم تیمی خود درگیر شدند؟

1402/08/04 11:57 علی ساغری

به بهانه درگیری رفیعی و کنعانی زادگان؛ معروف‌ترین درگیری‌های بازیکنان هم تیمی

شاید کم پیش بیاید که شاهد تنش بین دو بازیکن هم تیمی در طول 90 دقیقه مسابقه فوتبال باشیم. اتفاقی که بدلیل فشار روانی و هیجان یک مسابقه فوتبال ممکن است رخ دهد. این اتفاق در بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان بین سروش رفیعی و محمد حسین کنعانی زادگان رخ داد. به همین بهانه تصمیم گرفته‌ایم در این مطلب از سایت فوتبال7 به بررسی مهم‌ترین مجادله بازیکنان خودی در این ورزش توپی محبوب بپردازیم. با ما همراه باشید.

وقتی شاگردان پرویز مظلومی درگیر می‌شوند!

7 آذر 1390 بود که استقلالی‌ها دربرابر ساپیا مهر کرج؛ تیم بی‌نام و نشان این روزهای فوتبال ایران به مصاف هم رفتند و کارشان برابر این تیم گره خورده بود. در وقت‌های تلف شده شاگردان پرویز مظلومی مقابل تیم گمنام این روز‌ها صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه شدند که همین صحنه درگیری بین این دو بازیکن را به همراه داشت. پرویز مظلومی بدلیل نیاز به جباری برای بازی دربی از محروم کردن او صرف نظر کرد. این مشکل تا جایی زیاد شد که برای پایان آن فرهاد مجیدی و پژمان منتظری وساطت کردند. 

درگیری بازیکنان کامرون در بازی مقابل کرواسی

در جریان بازی تیم ملی فوتبال کامرون مقابل تیم کرواسی بود که بنویت اکوتو و موکانجو با هم به مجادله پرداختند. بازی که با شکست کامرون و حذف این تیم از جام جهانی همراه شد. این تنش ایجاد شده سریعا به پایان انجامید. علی رغم پایان زودهنگام این درگیری دوربین‌های تلویزیونی این صحنه را از دست ندادند. 

رحمان رضایی و علی بداوی 

در جریان بازی ایران و عمان در سال 2004 یکی از زشت‌ترین و شدیدترین اتفاقات بین دو بازیکن هم تیمی رخ داد. رضایی روی بازیکن عمان خطا کرد و بداوی به حالت پرخاش روی سر او فریاد کشید. سپس هم را هل دادند و سپس کار به سیلی زدن کشید. نکته جالب این جدال عدم دخالت داور بحرینی بازی بود که اتفاقا با محرومیت این داور همراه بود. دو طرف این دعوا هم به پرداخت 3500 دلار محکوم شدند. 

درگیری علی بیرو و سعیدی که اسپانیایی بلد بود!

در جریان بازی ایران و پرتغال جام جهانی 2018 نوعی ناهماهنگی ایجاد شده در خط دفاعی سبب شد که سعید عزت اللهی و علیرضا بیرانوند با هم دچار تنش شوند. این مسئله سریعا با مداخله بازیکنان هم تیمی دیگر به پایان رسید و کار خیلی به جاهای باریک نکشید!

فرانک ریبری و آرین روبن 

بازی مقابل رئال مادرید همواره استرس زا می‌باشد. در بازی باواریایی‌ها مقابل کهکشانی‌ها بود که فرانک ریبری پشت یک ضربه ایستگاهی قرار گرفت، اما آرین روبن این اجازه را به او نداد و پیشنهاد کرد که تونی کروس ضربه را بزند. این درگیری همانجا به پایان نرسید و کار به رختکن هم کشیده شد. گونه قرمز روبن بعد از بازگشت به زمین خبر از سیلی زدن ریبری به سوی بازیکن هلندی می‌داد. 

وقتی سیاه پوستان در فوتبال اروپا درگیر می‌شوند!

گاهی اوقات ممکن است رویارویی بازیکنان مربوط به زمان تمرین باشد. در دسامبر سال 2010 بود که بدلیل تکل خشن بازیکن آلمانی روی رقیب تمرینی ایتالیایی‌اش جدال بین این دو نفر شروع شد. ماریو بالوتلی از این تکل شدیدا عصبانی بود و شدت دعوا تا حدی بالا گرفت که بازیکنان دیگر برای برطرف کردن درگیری ورود کردند. 

باز هم درگیری در تمرین منچسترسیتی!

این بار درگیری بین کلو توره و آدبایور رخ داد. شاید صحنه درگیری این دو بازیکن به یک رقابت کشتی بیشتر شباهت داشت تا زد خورد ساده. این مسئله هم با ورود سایر هم تیمی‌ها برای جداکردن دو طرف به پایان رسید. لازم است بدانید این تمرین قبل از بازی منچستر سیتی مقابل آرسنال در سال 2011 بود. 

وقتی بازیکن تو روی مربی می‌ایستد!

بازی رئال مادرید و منچستر سیتی انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا 2023 - 2022 را حتما بخاطر دارید. در بخشی از این بازی کوین دی بروینه حرکت انفرادی را انجام داد که از نظر گواردیولا یک تک روی نا به جا تلقی شد. به همین دلیل سرمربی اسپانیایی سیتی به او مدام می‌گفت: "پاس بده، پاس بده!" این فریاد‌های مرد اول نیمکت سیتیزن‌ها با واکنش شدید کوین دی بروینه همراه شد. بازیکن بلژیکی با عبارت: " خفه شو، خفه شو دیگه!" از خجالت مربی موفق اسپانیایی درآمد!

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار