فوتبال7

و بالاخره لیگ برتر ایران بدون غایب برگزار می‌شود....!

انتظار هواداران بالاخره به پایان رسید!

1402/07/15 18:15 علی ساغری

و بالاخره لیگ برتر ایران بدون غایب برگزار می‌شود....!

بالاخره بعد از برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو و رویارویی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا با رقبای خود نوبت به از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر بدون غایب فرارسیده است. مدت‌ها بود تعویق دربی و به دنبال آن تعویق هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران هواداران انتظار ازسرگیری این رقابت‌ها را می‌کشیدند. هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنج شنبه با برگزاری 3 دیدار آغاز شد تا روز یکشنبه برگزاری این هفته از مسابقات طول می‌کشد. در این مطلب از فوتبال7 به بررسی هفتمین ایستگاه رقابت‌های فوتبال داخلی و فکت‌های مربوط به آن خواهیم پرداخت. 

شمس آذر قزوین 1 – ذوب آهن 2؛ نتایج خوب ربیعی این بار با ذوب آهن

محمد ربیعی که نمایش خوب بازیکنانش در تیم مس رفسنجان سبب تحسین او از سوی منتقدین شده بود در اولین بازی هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر تیم تازه لیگ برتری شده شمس آذر قزوین که سعید دقیقی را روی نیمکت خود می‌بیند شکست داد. با این برد موقتا سفید پوشان اصفهانی با دو بازی بیشتر نسبت به رقبا در رده دوم قرار گرفتند. 

آلومینیوم اراک 0 – تراکتورسازی 4؛ تیم خمس قدرتمندانه احیا می‌شود!

قطعا هواداران متعصب نماینده تبریز در لیگ برتر با آن همه خرید‌های گران قیمت انتظار این نتایج را می‌کشیدند و این انتظار در بازی روز جمعه به پایان رسید. شاگردان خمس تیم نه چندان دست و پا بسته مجید حسینی در تیم آلومینیوم اراک را در یک بازی خارج از خانه با نتیجه مقتدرانه چهار بر صفر شکست دادند و بدون احتساب نتایج بازی تیم‌های دیگر به صدر جدول رسیدند. در این بازی سیامک نعمتی، عارف رستمی، مهدی عبدی و امیر حسین حسین زاده برای تیم مهمان گلزنی کردند. 

استقلال خوزستان 0 – پیکان 1؛ دومین شکست خانگی یک تیم تازه لیگ برتری شده در این هفته

شاگردان رسول خطبیی در تیم پیکان با گل دقایق پایانی سامان نریمان جهان برابر میزبان تازه لیگ برتری خود با یک گل به پیروزی رسیدند. این برد درحالی بدست آمد که در نیمه اول این بازی رحیم زهیوی یک پنالتی را برای این تیم از دست داد. 

هوادار 0 – فولاد 1؛ قطع نوار شکست‌های فولاد 

تیم فولاد که چهار بازی قبلی خود را مقابل رقبا با شکست پشت سر گذاشته بود، برابر شاگردان محمود فکری در تیم هوادار روز جمعه به یک برتری خارج از خانه رسید.‌خوان ایگناسیو مارتینز که بعد از برکناری علیرضا منصوریان روی نیمکت این تیم خوزستانی می‌نشیند، در اولین محک خود توانست به خوبی دانش مربیگری خود را در یک بازی خارج از خانه به نمایش بگذارد. 

مس رفسنجان – استقلال؛ تعبیر عبارت بلاتکلیفی

شاگردان جواد نکونام در حالی به مصاف مس رفسنجان می‌روند که از 4 بازی قبلی خود به 3 پیروزی رسیده‌اند. نکته‌ای که باید در این بخش ذکر شود حواشی مربوط به نحوه برگزاری این بازی می‌باشد. ابتدا قرار بود این مصاف با 1080 تماشاگر برگزار شود اما در فاصله چند ساعت مانده به برگزاری بازی اعلام شد این مسابقه بدون تماشاگر برگزار شود. باید ایستاد و دید که آبی‌ها بازهم می‌توانند شاگردان ساکت الهامی را این بار در تیم مس رفسنجان شکست دهند یا خیر؟

سپاهان – صنعت نفت آبادان؛ شاگردان مورایس در اندیشه جبران کسر 4 امتیاز! 

چندی قبل خبر کسر 4 امتیاز از تیم سپاهان بدلیل عدم رعایت سقف قرارداد حسابی هواداران و اعضای این تیم را شوکه کرد. حال شاگردان مورایس در در اولین گام تلاش می‌کنند. تا با بازیابی روحیه خود این امتیاز از دست داده را برابر شاگردان عبدالله ویسی جبران کنند. 

پرسپولیس – گل گهرسیرجان؛ رویارویی مربی یونانی با مدافع عنوان قهرمانی!

شاگردان گل محمدی که بدلیل پیروزی خارج از خانه مقابل الدحیل از روحیه خوبی برخوردار هستند، برای تثبیت صدرنشینی نیاز به پیروزی برابر تیمی دارند که فصل پیش به صورت رفت و برگشت برابر آن به پیروزی رسیده‌اند. سوالی که ذهن هواداران پرسپولیس را درگیر کرده است وضعیت نبیل باهویی و وحید امیری و مهدی ترابی برای حضور در این بازی می‌باشد. 

ملوان – نساجی؛ جدال جذاب شمالی ها

دیگر مسابقه‌ای که در هفته هفتم لیگ برتر برگزارمی شود؛ جدال بین دو تیم شمال کشور یعنی ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران می‌باشد. شاگردان رحمتی بعد از شکست خانگی مقابل الهلال در اندیشه بازیابی روحیه خود به کمک پیروزی مقابل شاگردان تارتار هستند. دو تیم در میانه جدول رده بندی قرار دارند و بدنبال برتری و بهبود جایگاه خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هستند. 


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار