فوتبال7

مهم‌ترین بازی‌های این هفته فوتبال باشگاهی اروپا؛ شنبه 15 مهر

از رقابت رئال با گربه سیاه تا جدال سخت دورتموند و مسابقه ای جذاب در لیگ برتر جزیره!

1402/07/15 17:15 علی ساغری

مهم‌ترین بازی‌های این هفته فوتبال باشگاهی اروپا؛ شنبه 15 مهر

بعد از برگزاری هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا این بار نوبت به از سرگیری رقابت‌های باشگاهی لیگ‌های اروپایی مختلف می‌رسد. تیم‌های مدعی تلاش می‌کنند رقبا را شکست داده و جایگاه خود را در رده‌های بالای جدول تثبیت کنند. در این مطلب از سایت فوتبال7 قصد داریم درباره مهم‌ترین مسابقات باشگاهی این هفته فوتبال اروپا توضیحاتی را خدمت شما ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

لیگ برتر جزیره؛ آیا گواردیولا از آرتتا انتقام می‌گیرد؟

هفته هشتم لیگ برتر انگلیس شنبه با بازی تاتنهام دربرابر میزبان خود یعنی تیم تازه لیگ برتری شده لوتون برگزار می‌شود. شاگردان اریک تن هاخ در تیم منچستر یونایتد هم در خانه به مصاف یاران سامان قدوس در تیم برنتفورد می‌روند. چلسی هم که این فصل مطابق انتظار هواداران خود پیش نرفته است به مصاف برنلی خواهد رفت. اما بدون شک حساس‌ترین بازی این هفته جدال آرسنال و منچستر سیتی در ورزشگاه ومبلی می‌باشد. مصاف قهرمان و نایب قهرمان فصل پیش لیگ برتر جزیره درحالی برگزار می‌شود که چندی پیش شاگردان آرتتا موفق شده بودند سیتیزن‌ها را شکست دهند. مصاف نیوکاسل با وستهم و برایتون با لیورپول دیگر بازی‌های مهم این هفته خواهند بود. 

بوندسلیگای آلمان؛ مصاف سخت زنبور‌ها برای بهبود رتبه!

هفتمین هفته رقابت‌های بوندسلیگای آلمان روز شنبه استارت می‌خورد که بدون شک مهم‌ترین بازی این هفته مصاف دو نماینده فوتبال آلمان در لیگ قهرمانان اروپای این فصل؛ یعنی بوروسیا دورتموند و یونیون برلین می‌باشد. دو تیمی که برابر آث میلان و براگا به ترتیب نتایج تساوی و شکست را کسب کرده‌اند. شاگردان توخل در تیم بایرن مونیخ هم برابر تیم فرایبورگ صف آرایی می‌کند و شاگردان ژابی آلونسو در تیم بایرلورکوزن به مصاف کلن خواهند رفت. لایپزیش دیگر تیم مدعی هم به مصاف بوخوم می‌روند و اشتوتگارت رده دومی مقابل ولفسبورگ قرار خواهد گرفت. 

لالیگای اسپانیا؛ تکرار فینال جام حذفی فصل پیش!

نهمین هفته رقابت‌های لالیگای اسپانیا با بازی کادیز و خیرونا شروع می‌شود. تیم رئال مادرید؛ صدرنشین فعلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اسپانیا برابر اوساسونا قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب فینال جام حذفی فصل پیش تکرار خواهد شد. بارسلونای رده دومی هم مقابل گرانادای انتهای جدولی قرار خواهد گرفت. اما بدون شک حساس‌ترین بازی این هفته مصاف دو تیم رئال سوسیداد و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی وندامتروپولیتانو می‌باشد. 

سری آ ایتالیا؛ رقابت بالانشینان با میانه جدولی‌ها 

هفته هشتم رقابت‌های سری آ ایتالیا روز جمعه با برگزاری دو دیدار شروع شد و در ادامه آن تیم‌های بالای جدولی اینتر میلان، آث میلان و یوونتوس به مصاف رقبای خود خواهند رفت. شاگردان اینزاگی قرار است برابر بولونیا قرار گیرند و قرمز و مشکی پوشان میلان هم برابر جنوا صف آرایی می‌کنند. یوونتوس هم که با آلگری نتایج بهتری نسبت به فصل پیش کسب کرده است، در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تورینو خواهد رفت. ناپولی تیم سوم جدول هم برابر فیورنتینای رده پنجمی قرار خواهد گرفت.

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار