فوتبال7

در دومین هفته لیگ قهرمانان اروپا 2024 – 2023 چه گذشت؟

مهم ترین نتایج دومین هفته دورگروهی UCL

1402/07/13 15:14 علی ساغری

در دومین هفته لیگ قهرمانان اروپا 2024 – 2023 چه گذشت؟

قطار لیگ قهرمانان اروپا روز چهارشنبه 12 مهر از دومین ایستگاه مرحله گروهی هم عبور کرد و حالا هواداران فوتبال منتظر مشخض شدن نتایج بازی‌های بعدی و بررسی امکان صعود تیم‌های محبوب خود هستند. در این مطلب از سایت فوتبال7 مهم‌ترین بازی‌های این هفته از رقابت‌های چمپیونز لیگ را با هم بررسی خواهیم کرد. 

مهم‌ترین نتایج دومین هفته UCL

شاید بسیاری از افراد انتظار مشخص شدن نتایج بازی‌های حساسی چون رئال مادرید – ناپولی و نیز بوروسیا دورتموند و آث میلان را می‌کشیدند. به علاوه اینکه این روز‌ها اریک تن هاخ و لوئیز انریکه به عنوان مربیان دو تیم بزرگ منچستریونایتد و پاریس سنت ژرمن رقابت تنگاتنگی در شکست مقابل حریفان دارند. در ادامه به شما خواهیم گفت که در شهر‌های مختلف اروپا هواداران فوتبال اروپا چه دیدند؟

منچستر یونایتد 2 – گالاتاسرای 3؛ شیاطین سرخ به یاران ایکاردی هم چراغ سبز نشان دادند!

هواداران منچستر یونایتد بازهم ورزشگاه الدترافورد را با دلی شکسته ترک کردند و شاهد شکست تیمشان مقابل نامی بودند که به هیچ وجه افتخارات باشگاه آن‌ها را ندارد. شکست سه بر دو شاگردان اریک تن هاخ جایگاه آن‌ها را در انتهای جدول تثبیت کرد و به نگرانی هواداران درباره صعود از دور گروهی اضافه کرد. دو گل منچستر در این بازی را هویلند به ثمر رساند. 

کپنهاگن 1 – بایرن مونیخ 2؛ برد سخت باواریایی‌ها! 

شاگردان توماس توخل در تیم بایرن مونیخ اولین بازی خارج از خانه خود را روز سه شنبه مقابل نماینده دانمارک برگزار کردند که در این بازی قرمز پوشان مونیخی بازی یک بر صفر باخته را با نتیجه دو بر یک به سود خود تمام کردند. در این بازی جمال موسیالا و متیاس تل برای بایرنی‌ها گلزنی کردند. 

ناپولی 2 – رئال مادرید 3؛ پیروزی مربی ایتالیایی مقابل تیم هموطن 

پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها در اولین بازی خارج از خانه خود مقابل مدافع عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا قرار گرفت و درحالی که ابتدا با یک گل از حریف عقب افتاد درنهایت بازی را سه بر دو به سود خود تمام کرد. برای کهکشانی‌ها در این بازی وینیسیوس جونیور و جود بلینگهام گلزنی کردند و گل سوم روی اشتباه الکس مرت به ثمر رسید. نکته امیدوار‌کننده برای هواداران رئال مادرید تداوم گلزنی جود بلینگهام در ترکیب این تیم است. 

لانس 2 – آرسنال 1؛ آرتتا در شوک!

شاگردان نتایج خوب آرسنال در بازی‌های اخیر هواداران این تیم را نسبت به این بازی امیدوار کرده بود. بخصوص بازی هفته اول این تیم که با پیروزی 4 بر صفر نماینده انگلیس مقابل آیندهوون همراه بود. اما توپچی‌ها مقابل نماینده رفانسه شکست ناباورانه‌ای را در خارج از خانه تجربه کردند. 

اتلتیکو مادرید 3 – فاینورد 2؛ عواقب فیکس نبودن جهانبخش را ببینید!

شاگردان سیمئونه که اولین بازی خود مقابل لاتزیو را با تساوی پشت سر گذاشته بودند این بار در ورزشگاه خانگی خود به اولین برد در این رقابت‌ها رسیدند. نماینده هلند که در اولین بازی خود به برد ارزشمندی مقابل سلتیک در خانه خود رسیده بود، نتوانست برتری یک گله خود را حفظ کرده و تداوم درخشش الوارو موراتا و آنتوان گریزمان سبب شد تا 3 امتیاز خانگی جلوی نام اتلتیکو مادرید ثبت شود. 

سلتیک 1 – لاتزیو 2؛ جبران شکست دیگر تیم آبی پوش ایتالیایی

درحالی که ناپولی برابر رئال مادرید شکست خورده بود، نماینده دیگر ایتالیا به یک برد ارزشمند خارج از خانه رسید و با نتیجه دو بر یک از سد سلتیک عبور کرد. این دومین شکست نماینده اسکاتلند و قهرمان لیگ قهرمانان 1967 بود. 

دورتموند 0 – 0 آث میلان؛ صید یک امتیاز ارزشمند از وست فالن!

بوروسیا دورتموند که اولین بازی خود را مقابل پاریس سنت ژرمن با شکست پست سر گذاشته بود، در ورزشگاه خانگی خود نتوانست برابر دومین تیم پرافتخار این رقابت‌ها یعنی میلان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل برسد. شاگردان ادین ترزیچ در سومین بازی خود قرار است برابر نیوکسل غول کش قرار بگیرد. 

لایپزیش 1 – منچسترسیتی 3؛ سیتیزن‌ها گربه سیاه نماینده آلمان!

چند سالی می‌شود که این دونماینده فوتبال آلمان و انگلیس با هم در رقابت‌های اروپایی رو به رو می‌شوند. اما نکته دارای اهمیت این است که بین قدرت این دو تیم اختلاف سطح واضحی وجود دارد. تا پیش از این دو تیم آرسنال و دورتموند بودند که به عنوان نماینده این دو کشور با هم رقابت می‌کردند. اما این بار جای خود را به دو تیم شهر‌های منچستر و لایپزیش داده‌اند. 

نیوکسل 4 – 1 پاریس سنت ژرمن؛ غول کشی نماینده انگلیس ادامه دارد!

بعد از شکست منچستر سیتی این بار نوبت به شاگردان لوئیز انریکه رسیده بود که از دم تیغ نیوکسل بگذرند. نتایج خوب این تیم در دو فصل اخیر توجه همه هواداران فوتبال را به خود جلب کرده و حالا فوتبال دوستان منتظر دیدن مسابقه بوروسیا دورتموند و نیوکسل در هفته سوم دور گروهی هستند تا ببینند آیا زنبور‌ها نیز به لیست قربانیان قدرت نوظهور فوتبال انگلیس اضافه می‌شود یا خیر؟

پورتو 0 – 1 بارسلونا؛ طلسم بزرگ بارسلونا شکست!

مدت‌ها بود که آبی اناری‌ها در شکست تیم‌های بزرگ در بازی‌های خارج از خانه ناکام بودند. به طوری که آخرین برد آن‌ها به بازی مقابل یوونتوس در فصل 2021 – 2020 مربوط می‌شد. این بار شاگردان ژاوی با تک گل فران تورس در این بازی به پیروزی رسیدند تا این طلسم نسبتا دیرینه شکسته شود. مهدی طارمی؛ ملی پوش کشورمان در این بازی در ترکیب تیم خود حضور داشت و در یک صحنه در محوطه جریمه حریف سرنگون شد، اما آنتونی تیلور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد. بسیاری از کارشناسان داوری معتقدند که این داور انگلیسی در این صحنه دچار اشتباه شده است!



میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار