فوتبال7

مهم‌ترین نتایج فوتبال‌های باشگاهی اروپا؛ شنبه 8 مهر

از شکست لیورپول تا توقف بایرن و پی اس جی

1402/07/09 14:35 علی ساغری

مهم‌ترین نتایج فوتبال‌های باشگاهی اروپا؛ شنبه 8 مهر

همیشه شروع هفته با مسابقات فوتبال اروپا همراه است. روز گذشته هم در لیگ‌های معتبر اروپایی چند بازی مهم برگزار شد که در این مطلب از سایت فوتبال7 قصد داریم صفر تا صد این بازی‌ها را زیر ذره بین ببریم. با ما همراه باشید. 

شنبه شب در فوتبال باشگاه اروپا چه گذشت؟

صدرنشینی مجدد رئال مادرید و شکست لیورپول مقابل تاتنهام و البته توقف پاریس سن ژرمن مقابل تیم انتهای جدولی کلرمون از مهم‌ترین نتایج مسابقات روز شنبه فوتبال باشگاهی قاره سبز بود. 

سری آ ایتالیا؛ پیروزی میلانی‌ها و مدافع عنوان قهرمانی 

شب گذشته شاگردان اینزاگی در تیم اینتر میلان در ورزشگاه خانگی تیم سالرنیتانا به میدان رفتند و این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دادند. در این بازی لائوتارو مارتینز موفق شد هر سه گل تیم خود را به ثمر برساند. آث میلان نیز برابر تیم لاتزیو در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و ناپولی هم در خانه لچه با 4 گل به برتری رسید که یکی از این گل‌ها توسط اوسیمن؛ بازیکن جنجالی این روز‌های ناپلی به ثمر رسید. در جدول رده بندی تیم‌های میلانی اینتر و آث میلان با 18 امتیاز اوّل و دوّم هستند و ناپولی با 14 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد. 

لالیگای اسپانیا؛ پیروزی مقتدرانه رئال در نبرد بالای جدولی‌ها 

کهکشانی که برای بازگشت به صدر جدول نیاز به پیروزی برابر تیم بالای جدولی خیرونا داشتند، شنبه شب در ورزشگاه خانگی این تیم به میدان رفتند و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند. خوسلو، اوریل شوامنی و جود بلینگام سه گل رئال مادرید را به ثمر رساندند. تداوم درخشش ستاره انگلیسی مادریدی‌ها حسابی هواداران این تیم را امیدوار کرده است. اما دیگر بازی مهم شب گذشته بین دو تیم مطرح ایالت باسک یعنی رئال سوسیداد و اتلتیک بیلبائو به ثمر رسید که نماینده اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید. در جدول رده بندی رئال مادرید در صدر جدول قرار دارد و بارسلونا، خیرونا و سوسیداد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. 

بوندسلیگا آلمان؛ مونیخی‌ها در حسرت پیروزی برابر لایپزیش

شاگردان توماس توخل شب گذشته در ورزشگاه ردبول آرنای تیم لایپزیش به مصاف این تیم رفتند و با نتیجه 2 – 2 متوقف شدند. اما جدا از توقف بایرن مونیخ، چیز که هواداران این تیم را به شدت امیدوار کرده است گلزنی‌های پی‌در‌پی هری کین می‌باشد. شب گذشته هم کاپیتان تیم ملی انگلیس به همراه لروی سانه برای باواریایی‌ها گلزنی کردند و با این دو گل بازی 2 – 0 باخته با نتیجه تساوی 2 – 2 عوض شد. دیگر بازی مهم شب گذشته فوتبال باشگاهی آلمان، رقابت شاگردان ژابی آلونسو در تیم بایرلورکوزن با تیم ماینتس بود که این دیدار با برتری سه بر صفر شاگردان بازیکن سابق رئال مادرید همراه بود. 

لوشامپیونه فرانسه؛ پاریس سنت ژرمن جان ندارد!

شب گذشته شاگردان لوئیس انریکه در تیم پاریس سنت ژرمن میهمان تیم انتهای جدولی کلرمون بودند که این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید. دیگر بازی مهم شب گذشته لیگ برتر فوتبال فرانسه بین تیم‌های موناکو و مارسی برگزار شد که این بازی با شکست سه بر دو قهرمان سابق لیگ قهرمانان اروپا؛ یعنی مارسی همراه بود. 

لیگ برتر جزیره؛ پیروزی تاتنهام با گلزنی ماتیپ

حساس‌ترین بازی شب گذشته لیگ برتر فوتبال انگلیس بین تاتنهام و لیورپول برگزار شد که لندنی‌ها با گل به خودی دقیقه آخر جوئل ماتیپ برابر لیورپول نه نفره به پیروزی رسیدند. با این برد تاتنهام با 17 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و لیورپول نیز در رتبه چهارم جدول قرار دارد. منچستر یونایتد هم در ورزشگاه خانگی خود با یک گل نتیجه را به کریستال پالاس واگذار کرد. آرسنال دیگر تیم پیروز شمال لندن بود که با 4 گل برابر بورنموث به پیروزی رسید. نماینده انگلیس در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا؛ یعنی نیوکسل هم با نتیجه دو بر صفر برابر برنلی به پیروزی رسید. 

اردیویسه هلند؛ خبری از جهانبخش نبود 

شاید پیگیری لیگ برتر فوتبال هلند برای فوتبال دوستان ایرانی دارای اهمیت خاصی باشد. علت این اهمیت حضور علیرضا جهانبخش؛ بازیکن تیم ملی کشورمان است که دیروز در ترکیب تیمش یعنی فاینورد حضور نداشت و تساوی تیمش برابر ایگلز را از روی نیمکت شاهد بود. آژاکس؛ پرافتخار‌ترین تیم هلندی در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر دو در خانه حریف خود؛ یعنی والویک به ثمر رسید. بازی مهم دیگر هم بین آیندهوون و ولندام بود که با نتیجه 3 بر 1 به نفع نماینده هلند در لیگ قهرمانان یعنی آیندهوون به ثمر رسید. 


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار