فوتبال7

مهم‌ترین اخبار فوتبال در کشور‌های عربی؛ از تیم‌های متمول عربستانی تا برد شاگردان مجیدی

تداوم درخشش فوق ستاره ها در فوتبال عربستان

1402/07/08 4:13 علی ساغری

مهم‌ترین اخبار فوتبال در کشور‌های عربی؛ از تیم‌های متمول عربستانی تا برد شاگردان مجیدی

هفته هشتم لیگ برتر عربستان جمعه شب با برگزاری چهار بازی آغاز شد و تیم‌های شناخته شده الهلال، الاتحاد و النصر به مصاف رقبای خود رفتند. اما چیزی که باعث شده است نگاه هواداران این رشته به رقابت‌های این کشور خیره شود انتقال فوق ستاره‌های فصول نه چندان دور تیمهای اروپایی به لیگ این کشور می‌باشد. در ادامه این مطلب از سایت فوتبال7 به آنالیز بازی‌های جمعه شب این رقابت‌ها خواهیم پرداخت. 

فوق ستاره‌ها در دیار سعودی می‌درخشند!

باز هم فوق ستاره‌های سابق فوتبال اروپا در بازی‌های لیگ برتر عربستان خوش درخشیدند. اما درمیان این درخشش‌ها جای یک فوق ستاره بدجور خالیست!

الهلال 2 – 0 الشباب؛ صدرنشینی یاران نیمار

پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی خانگی روز جمعه مقابل الشباب با دو گل به پیروزی رسید که الکساندر میتروویچ و کالیدو کولیبالی موفق به باز کردن دروازه حریف شدند. نیمار؛ فوق ستاره برزیلی این تیم در دقیقه 37 یک ضربه پنالتی را از دست داد. اما گلی که توسط بازیکن سابق ناپولی؛ یعنی کولیبالی به ثمر رسید روی پاس بازیکن برزیلی سابق بارسلونا و پاریس سن ژرمن به ثمر رسید. آبی پوشان با این برد با 20 امتیاز به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر عربستان رسیدند. 

الفیحا 0 – 0 الاتحاد؛ جای بنزما خالیست!

آخرین بازی یاران بنزما پیش از تقابل برابر سپاهان با نتیجه بدون گل به پایان رسید. این مسابقه آخرین دیدار تیم الاتحاد پیش از ترک عربستان و رویارویی با شاگردان مورایس در نقش جهان بود. الاتحاد با این تساوی همراه با التعاون 19 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. 

الطائی 1 – النصر 2؛ رونالدو و تالیسکا همچنان می‌تازند!

یاران رونالدو در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم الطائی رفتند و با دو گل به پیروزی رسیدند. در این بازی اندرسون تالیسکا به همراه کریستیانو رونالدو برای النصر گلزنی کردند. با این برد زرد پوشان عربستانی 18 امتیازی شدند و در رتبه چهارم جدول قرار گرفتند. گل فوق ستاره پرتغالی این تیم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. النصر در این بازی از تمامی فوق ستاره‌های خود بهره گرفت. به طوری که غیر از CR7 و تالیسکا نام‌هایی چون مارسلو بروزوویچ، آیمریک لاپورت و الکس تلس هم در ترکیب این تیم دیده می‌شد. با این برد همگروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان اروپا با روحیه‌ای مضاعف روز دوشنبه به مصاف استقلال تاجیکستان می‌روند. 

درخشش استقلالی‌های سابق در فوتبال امارات! 

هفته چهارم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات روز شنبه برگزار شد که شاگردان مجیدی به اولین پیروزی دست مقابل عجمان دست یافتند. یاران مهدی قایدی در تیم الاتحاد کلبا در یک بازی پرگل با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسیدند تا فشار‌ها از روی دوش مربی و بازیکن سابق استقلال تهران برداشته شود. دو گل از پنج گل تیم میهمان توسط مهدی قایدی، بازیکن سابق آبی‌های پایتخت به ثمر رسید. وینگر بوشهری الاتحاد کلبا در دقایق 45+3 و 60 موفق شد دروازه حریف را باز کند. با این برد شاگردان شماره هفت سابق آبی‌ها بعد از برگزاری 4 هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امارات 4 امتیازی شدند. 


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار