فوتبال7

مهم‌ترین نتایج و مسابقات پیش روی این هفته فوتبال باشگاهی فوتبال اروپا؛ شنبه 7 مهر

صفر تاصد جمعه جذاب فوتبال اروپا

1402/07/08 3:40 علی ساغری

مهم‌ترین نتایج و مسابقات پیش روی این هفته فوتبال باشگاهی فوتبال اروپا؛ شنبه 7 مهر

شاید خیلی از ما فوتبال دوستان عادت داشته باشیم رقابتهای جذاب لیگ‌های داخلی فوتبال اروپا را در روز‌های شنبه و یا یکشنبه هر هفته ببینیم. اما جمعه 7 مهر چند بازی مهم در این رقابتها برگزار شد که در این مطلب از سایت فوتبال7 قصد داریم این مسابقات را زیر ذره بین ببریم و نکات مهم آن را خدمت شما شرح بدهیم. پس با ما همراه باشید. 

صفر تا صد بازی‌های این هفته فوتبال باشگاهی اروپا

جمعه شب در لیگ‌های اروپایی مطرح چند بازی برگزار شد که پیروزی بارسلونا مقابل سویا و برد خارج از خانه دورتموند مقابل هوفنهایم و البته شکست یاران طارمی مقابل بنفیکا از مهم‌ترین این نتایج بود. 

بوندس لیگای آلمان؛ پیروزی دورتموند در آستانه بازی حساس بایرن 

هفته ششم رقابت‌های بوندس لیگای آلمان جمعه شب با بازی دورتموند و هوفنهایم آغاز شد که شاگردان ادیج ترزیچ با نتیجه سه بر یک برابر میزبان خود به پیروزی رسیدند. در این بازی نیکولاس فولکروگ، مارکو رویس و جولین ریرسون برای زنبور‌ها گلزنی کردند. برای تیم میزبان هم بازیکن شناخته شده کروات این تیم؛ یعنی آندره کراماریچ گل به ثمر رساند. نکته‌ای که هواداران دورتموند را امیدوار کرده است، عملکرد خوب کاپیتان این تیم در بازی‌های اخیر و گلزنی‌های متعدد اوست. 

اما این هفته از رقابت‌های بوندس لیگای آلمان با بازی حساس لایپزیش و بایرن مونیخ روز شنبه پیگیری می‌شود. قطعا باواریایی‌ها برای شکستن حریف این هفته خود انگیزه‌های زیادی دارند. حتما به خاطر دارید که لایپزیش در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های بوندس لیگا شاگردان توخل را فصل پیش در آلیانز آرنا با نتیجه سه بر یک شکست داد. باید ایستاد و دید که آیا سرخ پوشان مونیخی می‌توانند در ردبول آرنا انتقام شکست فصل پیش را بگیرند یا خیر؟

لالیگای اسپانیا؛ تلخ‌ترین گل دوران فوتبالی سرخیو راموس زده شد!

هفته هشتم رقابت‌های لالیگای اسپانیا با بازی حساس بارسلونا و سویا آغاز شد. شاگردان ژاوی با گل به خودی سرخیو راموس، بازیکن سابق رئال مادرید در این بازی توانستند میزبان را در ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان شکست دهند. با این برد بارسلونا با 20 امتیاز و البته یک بازی بیشتر نسبت به خیرونا و رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار گرفت. اما رئال مادرید هم برای بازپس‌گیری صدر جدول کار راحتی پیش رو ندارد. 

شاگردان آنجلوتی قرار است در یک بازی خارج از خانه به مصاف خیرونایی بروند که نتایج خوب این تیم در این فصل تحسین فوتبال دوستان را به همراه داشته است. دیگر دیدار حساس این هفته رقابت‌های لالیگای اسپانیا بین دو تیم معروف ایالت باسک، یعنی رئال سوسیداد و اتلتیک بیلبائو؛ تیم‌های چهارم و ششم جدول برگزار می‌شود. اتلتیکو مادرید نیز در یک بازی خانگی به مصاف تیم کادیز می‌رود. 

سری آ ایتالیا؛ از بازی حساس یوونتوس تا رقابت یاران سردار با فروزینونه 

هفته هفتم رقابت‌های سری آ ایتالیا روز شنبه آغاز می‌شود که تیم‌های آث میلان و اینتر به ترتیب برابر لاتزیو و سالرنیتانا قرار خواهند گرفت. دو تیم 15 امتیاز دارند و به دنبال برد و حفظ صدر جدول میباشند که قرمز و مشکی پوشان میلانی در سن سیرو میزبان رقیب هستند و شاگردان اینزاگی در خانه حریف برای برد تلاش خواهند کرد. روز یکشنبه نیز شاگردان مورینیو در تیم آ اس رم هم باید به مصاف تیم فروزینونه بروند. 

اما شاید حساس‌ترین بازی این هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایتالیا جدال یکشبنه شب تیم‌های یوونتوس و آتلانتا باشد. راه راه پوشان تورین با 13 امتیاز تیم سوم جدول هستند و رقیب برگامویی آن‌ها با یک امتیاز کمتر سایه به سایه آن‌ها تعقیب می‌کند و در رتبه چهارم قرار دارد. ناپولی؛ مدافع عنوان قهرمانی هم به مصاف تیم لچه خواهد رفت. 

لیگ برتر جزیره؛ بالانشین‌ها در خانه میزبان به میدان می‌روند!

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روز شنبه آغاز می‌شود که تیم‌های بالانشین در این روز مقابل رقبای خود به میدان می‌روند. حساس‌ترین بازی این هفته جدال شاگردان کلوپ در تیم لیورپول با تاتنهام می‌باشد که هفته پیش در دربی شمال لندن آرسنال را با نتیجه تساوی 2 – 2 متوقف کرد. منچستر یونایتد و کریستال پالاس هم دیگر بازی مهم این هفته از رقابت‌ها را برگزار خواهند کرد. شاگردان گواردیولا هم که به تازگی شوک شکست مقابل نیوکسل را تجربه کرده‌اند مهمان وولورهمپتون می‌باشند. نیوکسل؛ شگفتی ساز فوتبال انگلیس در دو فصل اخیر هم میزبان تیم برنلی خواهد بود. 

شکست یاران طارمی در یک بازی خشن!

بازی حساس بنفیکا و پورتو هم دیگر بازی مهم فوتبال اروپا در روز جمعه بود که یاران طارمی در خانه حریف با تک گل آنخل دی ماریا شکست خوردند. آبی پوشان پورتو در این بازی از دقیقه 19 با اخراج فابیو کاردوسو ده نفره شدند و بازیکن ایرانی این تیم هم دقیقه 35 بازی با دریافت کارت زرد جریمه شد. این بازی یک مسابقه خشن فوتبالی بود که نه کارت زرد و یک کارت قرمز هم در آن از سوی داور به بازیکنان داده شد. گلزن آرژانتینی بنفیکا و هموطن و هم تیمی اش؛ نیکولاس اوتامندی هم از این قاعده مستثنی نبوده و با دریافت کارت زرد جریمه شدند. 


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار