فوتبال7

آخرین اخبار فوتبال باشگاهی ایران

اوضاع فوتبال باشگاهی ایران در تعطیلات چگونه است؟

1402/07/07 0:31 علی ساغری

آخرین اخبار فوتبال باشگاهی ایران

قطعا خبر تعطیل شدن رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بدلیل برگزاری دیدار ایران با بلغارستان و آنگولا و به دنبال آن حضور تیم ملی امید در رقابت‌های مقدماتی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو شور و اشتیاق یکی از بدترین خبر‌هایی بود که فوتبال دوستان ایرانی می‌توانستند بشنوند. چرا که درست در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر که انتظار برگزاری‌اش را هواداران می‌کشند دو تیم پرطرفدار پایتخت؛ یعنی استقلال و پرسپولیس قرار بود رو در روی صف آرایی کنند. به هر حال در این مطلب از فوتبال7 قرار است به بررسی مهم‌ترین اخبار فوتبال باشگاهی ایران بپردازیم. 

پیروزی پرگل شاگردان محمود فکری مقابل تیمی از لیگ دو 

تیم هوادار در یک بازی دوستانه پیش از بازی با فولاد در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم اسپاد تهران قرار گرفت و با سه گل به پیروزی رسید. سه گل شاگردان فکری در بازی امروز را فرهاد زاوشی، امیر حسین بهادر و یونس شاکری به ثمر رساندند. هوادار این فصل سومین حضور خود در لیگ برتر ایران را تجربه می‌کند و محمود فکری سومین سرمربی این تیم در لیگ برتر بعد از رضا عنایتی؛ سرمربی کنونی تیم ملی امید و ساکت الهامی؛ سرمربی کنونی مس رفسنجان می‌باشد. نکته جالب اینکه هرسه نفر از استقلالی‌های حال حاضر فوتبال کشورمان می‌باشند. 

تدابیر رحمتی برای دیدار با الهلال

در دومین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار است شاگردان رحمتی در تیم نساجی مازندران از تیم قدرتمند فوتبال عربستان یعنی الهلال با خرید‌های نجومی‌اش میزبانی کنند. مازنی‌ها که اولین بازی خود را برابر نماینده هند با یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه پشت سر گذاشتند، این بار به دنبال اثبات توانایی‌هایشان مقابل پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها هستند. در همین راستا شنیده می‌شود که سید مهدی رحتمی، سرمربی نساجی یک بازیکن 21 ساله را به تیمش اضافه کرده است. این بازیکن پیام رضانیا از محصولات آکادمی این باشگاه می‌باشد. دیدار نساجی و الهلال روز سه شنبه 11 مهر ساعت 19:30 برگزار خواهد شد. 

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از رویارویی با یاران کوتینیو 

تیم پرسپولیس امروز آخرین تمرین خود پیش از عزیمت به قطر و رویارویی با الدحیل را در ورزشگاه شهید کاظمی انجام داد. تمرینی که 70 دقیقه طول کشید و در آن خبری از مهدی ترابی و وحید امیری نبود. به علاوه اینکه سه بازیکن ملی پوش این تیم که به تیم امید برای بازی‌های آسیایی هانگژو اضافه شده بودند نیز در این تیم حضور نداشتند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان یاسین سلمانی را نام برد. کادر پزشکی پرسپولیس شدیدا تلاش می‌کند که مهدی ترابی را برای بازی پرسپولیس و الدحیل آماده کند. اما نگرانی گل محمدی این است که درصورت عدم امکان بازی ترابی، چه کسی جای او را می‌تواند در ترکیب پر کند.

حواشی استقلال؛ تولدی که بجای شادی غم در دل هواداران جاری می‌کند!

پنجم مهر سالروز تاسیس باشگاه استقلال می‌باشد. این باشگاه در مقطع زمانی کنونی یکی از پرتنش‌ترین دوران خود را تجربه می‌کند و وجود اختلاف میان سرمربی و مدیرعامل این تیم که بارها از آن شنیده‌ایم هواداران این تیم را آزرده خاطر کرده است. از اولین روز‌های تیرماه که تمرین این تیم در زمان حجت کریمی حواشی زیادی را تجربه کرد تا به امروز این باشگاه رنگ آرامش را به خود ندیده است. یکی از مواردی که اعتراض شدید هواداران استقلال را به همراه داشته است عدم جذب جلال الدین ماشاریپوف می‌باشد. بازیکنی که به تازگی به یک تیم یونانی اضافه شده است و گفته می‌شود که چه بسا ارزش این تیم از استقلال حدود دو میلیون یورو کمتر باشد.

 از طرف دیگر عدم پرداخت مطالبات بازیکنان سبب شده بود که تمرین این تیم چند روزی با اعتصاب بازیکنان همراه شود. اما این اعتصاب با پرداخت بخشی از این مطالبات از سوی باشگاه متوقف شد. با این حال تازه‌ترین مصداق اختلاف خطیر و جواد نکونام، بحث حضور و یا عدم حضور هواداران در تمرین روز پنج شنبه بوده است.تمرینی که ابتدا با اعلام جواد نکونام قرار بود با حضور تماشاگران برگزار شود. اما کمی بعد رسانه این باشگاه که تحت نظر مدیریت این باشگاه کار می‌کند خبر برگزاری تمرین پشت درب‌های بسته را اعلام کرد. اما گفته می‌شود تمرین جمعه صبح این تیم قرار است با حضور تماشاگران برگزار شود. 

هفته هفتم لیگ برتر کی برگزار می‌شود؟

طبق اعلام سازمان لیگ هفته هفتم این رقابت‌ها قرار است بین 13 مهر تا 16 مهر برگزار شود. در مهم‌ترین دیدار‌های این هفته شاگردان جواد نکونام در تیم استقلال قرار است به مصاف شاگردان ساکت الهامی در تیم مس رفسنجان بروند. شاگردان یحیی گل محمدی نیز قرار است به مصاف گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی بروند. نکته جالب درباره این دو بازی این است که فصل پیش هم این دو بازی در یک هفته برگزار شد. با این تفاوت که جای میزبان و میهمان عوض شده است. دیگر بازی مهم این هفته بین سپاهان و صنعت نفت آبادان قرار است برگزار شود. 


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار