فوتبال7

النصر 4 – الاهلی 3؛ فراتراز فوتبال آسیا!

فوتبال حالا در عربستان دلبری میکند!

1402/07/01 0:21 علی ساغری

النصر 4 – الاهلی 3؛ فراتراز فوتبال آسیا!

بدون شک خرید‌های جذاب دو تیم عربستانی النصر و الاهلی درکنار ورود ستارگان گران قیمت فوتبال به تیم الهلال سبب شده است تا بسیاری از فوتبال دوستان برای دیدن فوتبال باشگاهی این کشور برنامه‌ریزی کنند. مصاف جذاب جمعه شب النصر و الاهلی که هفت گل داشت ناخودآگاه هواداران فوتبال را به یاد بازی چهارشنبه شب منچستر یونایتد و بایرن مونیخ انداخت که در آن بازی نیز هفت گل زده شد. جالب‌تر اینکه دقیقا ستارگان سابق این دو تیم هم در این بازی حضور داشتند. در این مطلب از سایت فوتبال سون به بازی اخیر این دو تیم متمول فوتبال باشگاهی عربستان خواهیم پرداخت. 

دبل رونالدو با چاشنی رقص عربی 

گل اول النصر در این بازی خیلی زود توسط فوق ستاره پرتغالی به ثمر رسید. کریستیانو رونالدو؛ فوق ستاره زرد پوشان عربستانی دقیقه 4 این بازی موفق به بازکردن رقبای سبز پوش شد و درست در دقیقه 52 هم دومین گل خود و البته سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا نشان دهد در 38 سالگی هنوز هم در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد. اولین گل این بازیکن روی پاس گل سادیو مانه؛ دیگر خرید گران قیمت این فصل النصر به ثمر رسید. دومین پاس گلی که منجر به گل رونالدو شد هم توسط اندرسون تالیسکا به ثمر رسید. 

روز خوب اندرسون تالیسکا

شاید بسیاری فوتبال دوستان انتظار این را داشته باشند که بازیکنان نام آشنایی چون سادیو مانه و یا کریستیانو رونالدو در بازی‌های النصر لقب بهترین بازیکن را به خود اختصاص دهند. اما در بازی جمعه شب این تیم مقابل الاهلی این اندرسون تالیسکا بود که با دو گل و دو پاس گل بهترین عملکرد را میان هم تیمی هایش به ثبت رساند. 

کسیه؛ این بار در عربستان نشون می‌ده برای خودش کسیه!

گل اول سبز پوشان الاهلی را فرانک کسیه بازیکن سابق بارسلونا به ثمر رساند. بازیکن ساحل عاجی این تیم در دقیقه 30 روی پاس گل المهجد به ثمر رسید. کسیه در این بازی به صورت فیکس از ابتدای مسابقه به زمین رفت و تمام طول نود دقیقه بازی برای تیمش تلاش کرد.

عملکرد عالی ستاره الجزایری

یکی از خرید‌های جذاب این فصل تیم الاهلی عربستان بدون شک ریاض محرز؛ بازیکن سابق منچستر سیتی است. او در دقیقه 50 این بازی موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر برساند. اما این تنها نکته قابل ذکر درباره عملکرد خوب این بازیکن در بازی جمعه شب نبود. چرا که او روی گل سوم تیمش هم موثر بود و توانست پاس سومین گل تیمش را به نام خود ثبت کند. 

الاهلی و النصر؛ سایه به سایه در جدول رده بندی

در پایان این بازی دو تیم النصر و الاهلی با 15 امتیاز در رتبه‌های پنجم و ششم رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند. رتبه‌های اول و دوم جدول این رقابت‌ها به دو تیم نام آشنای دیگر فوتبال عربستان یعنی الاتحاد و الهلال با به ترتیب 18 و 17 امتیاز اختصاص دارد. به نظر میاید ورود فوق ستاره‌هایی بنزما و کانته به الاتحاد و نیز نیمار و میتروویچ به الهلال تاثیر خود را گذاشته است. 


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار