فوتبال7

اعلام نامزد‌های توپ طلا؛ حقیقت تلخ درباره لیست امسال

جای یک فوق ستاره در لیست امسال بدجور خالیست!

1402/06/16 14:54 علی ساغری

اعلام نامزد‌های توپ طلا؛ حقیقت تلخ درباره لیست امسال

بدون شک دریافت توپ طلا یا همان بالون دور قطعا یکی از آرزو‌های هر بازیکنی است که در سطح حرفه‌ای توپ می‌زند. نامزد‌های توپ طلای امسال هم به تازگی معرفی شدند و قرار است که روز 8 آبان برنده توپ طلای امسال به فوتبال دوستان معرفی شود. به همین دلیل در این مطلب از سایت فوتبال تصمیم گرفته‌ایم به نکات جالب درباره مراسم توپ طلای امسال بپردازیم. با ما همراه باشید. 

شانس اصلی توپ طلای امسال

از بین بازیکنانی که در لیست نامزد‌های بالون دور معرفی شده‌اند قطعا یک نام پرافتخار شانس بیشتری برای کسب این مهم دارد. لیونل مسی آرژانتینی که تجربه کسب این جایزه را چندین بار داشته است، به نظر می‌رسد امسال هم شانس اصلی برای این دستاورد می‌باشد. مسی در سال گذشته موفق شد قهرمانی جام جهانی را با تیم ملی آرژانتین کسب کند. انتقال او به تیم اینتر میامی کشور آمریکا هم تصمیم جالبی بود که با تصمیم بسیاری دیگر از ستاره‌های فوتبال که به تیم‌های عربی پیوستند متفاوت بود. 

جای خالی CR7 

قطعا یکی از غمگین‌ترین حقایقی که درباره مراسم توپ طلای امسال می‌توان ذکر کرد نبود نام رونالدو در این لیست می‌باشد. این فوق ستاره پرتغالی در 18 سال گذشته همواره نامش در این لیست دیده می‌شد. اما این بار نبود این نام بزرگ در میان کاندیدا‌های کسب توپ طلای امسال، حس دلتنگی را به هواداران فوتبال تحمیل کرد. 

جایزه بهترین دروازه بان فصل

درمیان نامزد‌های جایزه بهترین دروازه بان فصل نام‌هایی چون تیبو کورتوآ، دومینیک لیواکوویچ، یاسین بونو، امیلیانو مارتینز، مارک آندره ترشتگن و ادرسون دیده می‌شوند. برخی از این نام‌ها به دلیل عملکرد خوب در جام جهانی و برخی دیگر هم به دلیل عملکرد خوب در رقابت‌های اروپایی به این لیست راه یافته‌اند. 

قدرت نمایی الهلال؛ این بار در لیست توپ طلا

نکته بسیار جالبی که در این لیست دیده می‌شود حضور یک نماینده از تیم الهلال عربستان می‌باشد. الهلال که مانند تیم‌های عربستانی دیگر از جمله الاهلی و الاتحاد توانسته است تیمی متشکل از فوق ستاره‌های اروپایی را روانه رقابت‌ها کند، بدلیل حضور یاسین بونو؛ گلر کنونی خود در این لیست بازهم قدرت و کلاس بالای فوتبالی‌اش را به رخ فوتبال دوستان کشید. 


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار