فوتبال7

بهترین خبر برای فوتبال دوستان ایرانی؛ کار بزرگ تاج در آستانه لیگ قهرمانان آسیا 2023

دیدن ستاره های بزرگ دنیای فوتبال دیگر غیرممکن نیست!

1402/06/14 0:46 علی ساغری

بهترین خبر برای فوتبال دوستان ایرانی؛ کار بزرگ تاج در آستانه لیگ قهرمانان آسیا 2023

سال 1394 بود که کنفدارسیون فوتبال آسیا قانون بازی تیم‌های عربستانی و ایرانی در زمین بی‌طرف را تصویب کرد. این مورد سبب شد تا هم تیم‌های کشورمان و هم تیم‌های طرف سعودی امکان استفاده از امتیاز میزبانی را نداشته باشند. اما امروز خبری منتشر شد که فوتبال دوستان ایرانی را حسابی خوشحال کرد. طبق اعلام وب سایت رسمی AFC بازی تیم‌های باشگاهی ایران و عربستان در این دو کشور و نه در کشور ثالث برگزار می‌شود. به همین مناسبت در این مطلب از سایت فوتبال سون به این اتفاق ویژه بپردازیم. با ما همراه باشید. 

ورود بزرگان فوتبال دنیا به ورزشگاه‌های ایرانی

هواداران 3 تیم ایرانی حاضر در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا کدام بازیکنان نام آشنا را در خانه ملاقات می‌کنند؟ در ادامه به این سوال با توجه به گروه بندی این رقابت‌ها پاسخ خواهیم داد. 

چطوری کریس؟ این بار در ورزشگاه آزادی!

در سال 1397 وقتی همگروهی ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 قطعی شده بود علیرضا بیرانوند دروازه بان کنونی باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران با انتشار ویدیویی توجه هواداران فوتبال را به خود جلب کرد. تورنومنتی که در آن ستاره سابق رئال مادرید نتوانست دروازه شاگرد کنونی یحیی گل محمدی را باز کند. این بار به دلیل همگروهی قرمز پوشان پایتخت و النصر عربستان ظاهرا باید انتظار رویارویی مجدد بیرانوند و رونالدو را بکشیم. 

میتروویچ و نیمار برای اولین بار آهنگ مازنی می‌شنوند.

پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان آسیا این بار قرار است با ستاره‌های جدید خود بازهم قدرت خود را به رخ دیگر تیم‌های قاره کهن بکشد. یکی از تیم‌هایی که قرار است در دور گروه رو به روی آبی پوشان قدرتمند عربستانی قرار گیرد، تیم نساجی ایران می‌باشد. شاگردان رحمتی امیدوارند بتوانند از این گروه دست کم به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کنند. باید ایستاد و دید که در کدام ورزشگاه شمالی‌های عزیز کشورمان آهنگ‌های مازنی را در حضور میتروویچ، نیمار، نوس و ساویچ پخش می‌کنند. 

بنزما با گز و پولکی پذیرایی می‌شود!

سپاهان قرار است با تیم زردپوش و شناخته شده عربستانی یعنی الاتحاد رقابت کند. این تیم با خرید کریم بنزما شماره 9 سابق تیم رئال مادرید تلاش کرده است خرید‌های شگفت انگیز دو تیم دیگر سعودی یعنی الهلال و الاهلی را پاسخ بدهد. فوتبال دوستان اصفهانی باید منتظر ورود زرد و مشکی پوشان الاتحاد به این شهر و گرفتن سلفی با بنزما باشند. 


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار