فوتبال7

نگاه طرفداران رئال به این تیم عربستانی؛ رئالی‌های سابق بازهم در یک تیم!

یک انتقال جذاب دیگر به مقصد لیگ عربستان!

1402/06/12 5:16 علی ساغری

نگاه طرفداران رئال به این تیم عربستانی؛ رئالی‌های سابق بازهم در یک تیم!

همه فوتبال دوستان از هزینه مسئولین فوتبالی باشگاهی در عربستان سعودی برای جذب ستاره‌های شناخته شده این رشته باخبر هستند. اولین بار تیم النصر بود که با آوردن کریستیانو رونالدو گام بلندی برای سوق دادن نگاه فوتبال دوستان به لیگ برتر این کشور برداشت. اما این اتفاقات جذاب قرار نیست تمام شوند. ظاهرا بعد از جذب ستاره‌های بسیار از سوی تیم‌های باشگاهی این کشور، بخصوص تیم‌های الاتحاد، الهلال و الاهلی هنوز هم قرار نیست انتظار فوتبال دوستان برای رویارویی با ترانسفر‌های جذاب به مقصد تیم‌های عربستانی به پایان برسد. ظاهرا این بار نام کاپیتان سابق رئال مادرید درمیان است. سرخیو راموس!

الاتحاد پاتوق رئالی‌های سابق!

چند وقت پیش بود که خبر انتقال کریم بنزما مهاجم سابق رئال مادرید به تیم الاتحاد عربستان دنیای فوتبال را شوکه کرد. انتشار این اخبار درکنار پیوستن روبرتو فرمینو به الاهلی و نیز پیوستن میتروویچ و نیمار به الهلال، طنز پردازان شبکه مجازی را صاحب ایده جذابی برای این کار کرد. به طوری که این افراد عنوان کردند در نسخه جدید بازی‌های فوتبال، گیمر‌ها بجای رئال مادرید و یا سایر تیم‌های بزرگ به سراغ برداشتن تیم‌های بزرگ و ثروتمند عربستانی می‌روند. 

بعد از پیوستن شماره 9 سابق کهکشانی‌ها به تیم زرد و مشکی پوش سعودی، حال این بار نوبت به مدافع سابق این تیم می‌رسد که بازهم قرار است هم تیمی شدن با این بازیکن مسلمان را تجربه کند. این بازیکن فرانسوی در بازی جذاب جمعه شب بین الهلال و الاتحاد توانست یک گل زیبا در کلاس یک بازیکن اروپایی را به ثمر برساند. البته که نباید از زیبایی گل الکساندر میتروویچ هم چشم‌پوشی کرد. این بازی جذاب با کامبک باور نکردنی الهلال به سود آبی پوشان تموم شد.

راموس – صلاح؛ مجرم به صحنه جرم بازمیگردد!

فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017 – 2018 رو حتما به خاطر دارید. جایی که سرخیو راموس یک حرکت بسیار خطرناک را روی محمد صلاح مرتکب شد و انتقاد بسیاری از افراد را به سمت خود کشاند. اما این روزها خبر توافق محممد صلاح هم با الاتحاد شنیده می‌شود. باید ایستاد و دید که آیا ملی پوش سابق اسپانیا و ستاره مصری لیورپول در الاتحاد با هم توپ خواهند زد یا خیر؟


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار