فوتبال7

صید خارجی استقلال در دقیقه نود؛ جواد، بازهم لالیگایی بودنش را به رخ کشید!

دلبری لحظه آخری نکونام در حد لالیگا !

1402/06/09 4:44 علی ساغری

صید خارجی استقلال در دقیقه نود؛ جواد، بازهم لالیگایی بودنش را به رخ کشید!

باشگاه استقلال پس از کشمکش‌های فراوان سرانجام موفق شد گوستاوو بلانکو، بازیکن سابق تیم ایبار را به خدمت بگیرد. هواداران تیم آبی پوش پایتخت امیدوارند این مهاجم آرژانتینی 31 ساله مشکل نبود یک تمام‌کننده قابل اطمینان در نوک پیکان خط حمله این تیم را حل کند. این نگرانی بعد از بازی این تیم با سپاهان و از دست رفتن موقعیت‌های بسیار توسط امیر ارسلان مطهری شدت بیشتری به خود گرفت. در این مقاله قرار است به معرفی صید جدید آبی‌های تهرانی بپردازیم. با ما همراه باشید. 

گوستاوو بلانکو کیست؟

گوستاوو ازکیل بلانکو متولد 5 نوامبر 1991 میلادی در در شهر مندوسا آرژانتین می‌باشد. این بازیکن 31 ساله با قامت 190 سانتی خود گزینه مناسبی برای حملات هوایی استقلال به نظر می‌رسد. آبی‌های تهرانی مدت‌ها بود برای جذب بازیکن خارجی تلاش می‌کردند که بالاخره این بازیکن تنها یک ساعت بعد از خبر بسته شدن پنجره نقل انتقالاتی تیم جواد نکونام، به عنوان خرید جدید این تیم معرفی شد. 

سوابق فوتبالی بلانکو

او برای بازی در تیم‌های مختلف, سرتاسر جهان را درنوردیده است. از روسیه و اوکراین گرفته تا مراکش و اسپانیا و البته پیش از همه این‌ها در زادگاه مادری‌اش با پیراهن‌ آرسنال ساراندی وارد مستطیل سبز شده است. در ادامه به برخی نکات قابل ذکر درباره بازیکن جدید استقلال خواهیم پرداخت. 

آرسنال ساراندی، شروع کار بلانکو 

او ابتدا در تیم آرسنال ساراندی کشور آرژانتین نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. او موفق شد در 19 بازی 2 گل برای این تیم به ثبت برساند. 

کوچ از آلبی سلسته به اروپا و آفریقا

بعد از آرسنال ساراندی او به تیم‌های آنژی مخاج قلعه کشور روسیه، الوداد کازابلانکا کشور مراکش، آشوری‌های سوئد و نیز کارپاتی لویو اوکراین پیوست. اما این فرصت را هیچ وقت بدست نیاورد! او در تیم شاختار دونتسک اوکراین نیز سابقه بازی دارد.

افتخارات گوستاوو بلانکو

او به عنوان بازیکن آرسنال ساراندی موفق شد افتخار قهرمانی در لیگ برتر کشور آرژانتین را برای خود کند. علاوه بر این، بلانکو موفق شده است به همراه تیم الوداد قهرمانی لیگ دسته اول مراکش را تجربه کند. اما بیشترین افتخارات مهاجم جدید استقلال به زمان حضورش در ساختار دونتسک برمیگردد که مجموعا 5 جام را با این تیم بدست آورد. دو قهرمانی لیگ برتر، دو قهرمانی سوپر جام و یک قهرمان جام حذفی از جمله افتخارات بلانکو به عنوان بازیکن شاختار می‌باشند. 

تداوم نیمکت نشینی گیتاریست؟

عملکرد ارسلان مطهری، گیتاریست محبوب آبی‌ها در بازی مقابل سپاهان انتقاد هواداران استقلال را به همراه داشت. تا جایی که جواد نکونام، علی رغم حمایت کلامی از او در کنفرانس خبری ترجیح داد از آرمان رمضانی به عنوان مهاجم به صورت فیکس استفاده کند. حال باید ایستاد و دید که مهاجم جدید آبی‌ها چه جایگاهی را در تفکرات تاکتیکی سرمربی جدید این تیم دارد؟

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار