فوتبال7

شکست طلسم فولاد؛ سربلندی خرید جدید سرخ‌ها در آزمون کوتاه مدت

پیروزی بدون باخت; فولاد در آرزوی هر نتیجه ای غیر از باخت

1402/06/09 3:33 علی ساغری

شکست طلسم فولاد؛ سربلندی خرید جدید سرخ‌ها در آزمون کوتاه مدت

پرسپولیس در چهارمین بازی این فصل خود در لیگ برتر ایران موفق شد در یک بازی برتر فولاد خوزستان، تیم بحران زده این فصل را با دو گل شکست دهد. مدافع عنوان قهرمانی با این برد ده امتیازی شد و بالاتر از استقلال و پایین‌تر از سپاهان در رده دوم قرار گرفت. این برد روحیه خوبی به تیم یحیی گل محمدی پیش از بازی دربی داد. 

حقیقت عجیب درباره گلزنی پورعلی گنجی

گل اول پرسپولیس روی ارسال خوب مسعود ریگی و ضربه سر مدافع ملی پوش این تیم، مرتضی پور علی گنجی زده شد. نکته جالبی که در این باره باید بدانیم این است که از آخرین گلی که پور علی گنجی در لیگ ایران به ثمر رسانده است بیش از یک دهه میگذرد. او آخرین بار هنگامی که بازیکن نفت تهران بود موفق شده بود در لیگ برتر ایران دروازده رقیبان را باز کند. سال گذشته پور علی گنجی نتوانست با پیراهن سرخ موفق به گلزنی شود.

درخشش کاپیتان تیم ملی امید

نکته جالب توجه دیگر درباره این بازی درخشش یاسین سلمانی، خرید جدید پرسپولیس بود. این بازیکن توانست در دقیقه 4+90 گل دوم تیمش را به ثمر برساند. گل کاپیتان تیم ملی امید روی پاس گل شهاب زاهدی، دیگر خرید جدید تیم یحیی گل محمدی زده شد. بازیکن پیشین سپاهان در دقیقه 83 وارد زمین بازی شد و برای به ثمر رساندن اولین گل خود با پیراهن قرمز زمان زیادی نیاز نداشت.

مصمم برای برد در دربی

حال هم پرسپولیس و هم استقلال با برد قرار است به استقبال دربی رفت بروند. دربی که زمان آن هنوز مشخص نیست. باید ایستاد و دید که چه زمانی بازیکنان بعد از تمرینات تیم ملی و انجام بازی‌های دوستانه، به تمرینات باشگاه خود باز خواهند گشت. سال پیش هم برگزاری جام جهانی سبب افتادن فاصله بین برگزاری دربی و بازی قبل از آن شده بود. مسابقه بدون تماشاگری که با تساوی دو بر دو خاتمه یافت و هردو گل سرخ ها را گولسیانی و گلهای تیم حریف را روزبه چشمی و امیر ارسلان مطهری به ثمر رسانده بودند.


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار