فوتبال7

دور برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا؛ فوتبال دوستان ایرانی انتظار این بازی را می‌کشند!

کدام تیم ها با غول های اروپا شاخ به شاخ می شوند؟

1402/06/07 18:56 علی ساغری

دور برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا؛ فوتبال دوستان ایرانی انتظار این بازی را می‌کشند!


همیشه شهریور ماه که در تقویم میلادی همزمان با اواخر آگوست و اوایل سپتامبر می‌باشد برای فوتبال دوستان جایگاه ویژه‌ای دارد. معمولا اولین هفته‌های شهریور تکلیف 32 تیم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مشخص می‌شود و گروه بندی این رقابت‌ها معلوم می‌شود. امشب و فرداشب هم قرار است دور برگشت پلی آف این تورنومنت برگزار شود تا تکلیف دیگر تیم‌های حاضر در دور گروهی آن مشخص شود. شاید برای فوتبال دوستان ایرانی هیچ بازی به اندازه تقابل آ ا ک آتن با آنتورپ بلژیک جذاب نباشد. در ادامه این مطلب از سایت فوتبال سون قرار است به بررسی بازی‌های پلی اف یو سی ال بپردازیم. با ما همراه باشید. 

بررسی بازی‌های پلی آف لیگ قهرمانان اروپا 2023 – 2024

روز‌های سه شنبه و چهارشنبه این هفته قرار است با برگزاری 5 مسابقه تکلیف دیگر تیم‌های حاضر در دور گروهی این رقابت‌ها مشخص می‌شود. به راستی که شانس کدام تیم برای دیدن غول‌های اروپایی به عنوان سرگروه خود بیشتر است؟ 

قهرمان لیگ قهرمانان 1988 دربرابر رکورد‌دار جام داخلی

شاید روی کاغذ حساس‌ترین بازی پلی آف چمپیونز لیگ، بازی بین گلاسکو رنجرز اسکاتلند و پی اس وی آیندهوون هلند باشد. احتمالا نسبت به سایر تیم‌هایی که در این مرحله دیده می‌شوند برای شما این دو نام شناخته شده‌تر باشند. شاگردان مایکل بیل قرار است میهمان هلندی‌هایی باشند که سابقه قهرمانی این رقابت‌ها در سال 1988 را دارند. آن‌ها در آن سال با شکست بنفیکا که از رکورد داران نایب قهرمانی در این رقابت ها است, قهرمان این رقابت‌ها شده بودند. بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه خانگی گلاسکو رنجرز اسکاتلند با تساوی 2 -2 خاتمه یافت. 

آیا بازهم ایکاردی را در چمپیونیز لیگ خواهیم دید؟

دو تیم گالاتاسرای ترکیه و مولده نروژ هم قرار است در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم روند. شاید از نظر افتخار اروپایی مولده دارای افتخار قابل ذکری نباشد، اما گالاتاسرای در سال 2000 موفق به قهرمانی در دیگر جام معتبر اروپایی، یعنی لیگ اروپا و یا همان جام یوفای سابق شد. یاران ایکاردی در تیم ترکیه‌ای با درخشش این بازیکن آرژانتینی بازی رفت را با نتیجه 3 بر 2 به نفع خود به پایان رساندند. به نظر می‌رسد تیمی که رئال مادرید را یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2013 البته در یک بازی شکست داد کار سختی برای حضور در دور گروهی ندارد. 

نایب قهرمان 1971 دربرابر هموطنان CR7!

دو تیم پاناتینایکوس یونان و براگا پرتغال هم دیگر بازی این مرحله را قرار است روز سه شنبه برگزار کنند. هموطنان رونالدو در دور رفت در ورزشگاه خانگی موفق شدند حریف خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهند. باید ایستاد و دید که آیا نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 1971 می­تواند از امتیاز میزبانی خود برای صعود به دور بعد استفاده کند یا خیر؟

هموطنان اریکسن و لواندوفسکی دربرابر هم!

شاید بسیاری از شما نام تیم راکوف را تازه شنیده باشید. این تیم لهستانی قرار است در برابر تیم نام آشنای دانمارکی یعنی کپنهاگن در قالب رقابت‌های پلی آف لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد. هموطنان اریکسن قرار است در حالی در این بازی به مصاف حریف بروند که موفق شده‌اند بازی رفت را در ورزشگاه میزبان با نتیجه یک بر صفر به سود خود کنند. 

بازی جذاب برای فوتبال دوستان ایرانی 

اما شاید جذاب‌ترین بازی که می‌توان خبر برگزاری آن را به فوتبال دوستان ایرانی داد بازی بین آنتورپ بلژیک و آ ا ک آتن باشد. یاران سابق علیرضا بیرانوند در بازی رفت موفق به شکست یاران میلاد محمدی و احسان حاج صفی شده‌اند. حال باید ایستاد و دید که آیا بعد از بازیکنانی چون علی دایی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و سردار آزمون آیا این بار دو بازیکن ایرانی تیم یونانی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کنند یا خیر؟


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار