فوتبال7

دکلان رایس!‌ آیا توپچی ها از خرید این بازیکن سود خواهند برد؟

پوچ یا گل! همه یا هیچ! بریم برای بررسی خرید جدید و جذاب قرمزهای لندن.

1402/04/28 22:4 رضافرزین

دکلان رایس!‌ آیا توپچی ها از خرید این بازیکن سود خواهند برد؟


در تاریخ باشگاه آرسنال هافبک‌های دفاعی خوبی حضور داشتند.مثل امانوئل پتی و پاتریک ویرا  که توسط آرسن ونگر بزرگ به باشگاه آمدند و جزو بهترین های تاریخ بودند؛با مرور زمان ونگر محمدالننی و گرانیت ژاکا را کشف کردکه از لحاظ فنی خیلی از آن دو اسطوره(ویرا و پتی) پایین‌تر بودند اما باز هم بازیکنان نسبتا خوبی بودند.هر چه که جلوتر رفتیم، آرسنال از پست هافبک دفاعی ضربه خورد.

محرومیت های پرشمار ژاکا و مصدومیت های متوالی الننیکاری کرد که مدیران باشگاه برای سهمیه چمپیونز لیگبه سراغ توماس پارتی ۳۰ ساله که عملکردش فراز و نشیب داشت بروند! پارتی هم مصدوم شد و باشگاه برای پوشاندن این خلاء جورجینیو ۳۳ ساله را از چلسی که عملکرد مناسبی داشت به خدمت گرفت. به گمان آرسنال این بازیکنان را جذب کرد، که فصل را به اتمام برساند و زیاد به دنبال بازیکنان جوان نرفت، چون مچ شدن بازیکنان جوان با تیم طول میکشید فصل تمام شد و زمان نقل و انتقالات فرا رسید.

آرسنالی که بعد سالها به چمپیونزلیگ برگشته بود و باید تیم خوبی را برای فصل بعد روانه رقابت‌ها می‌کرد؛ تا حرفی برای گفتن در جام‌های مختلف بخصوص در چمپیونز لیگ داشته باشد.

این باعث شد مدیران آرسنال باتوجه به ضعف خود در پست هافبک دفاعی یا پیوت به سراغ رایس جوان بروند و این بازیکن را به امارات بیاورند.

خریدی که به نظر میاید یک خرید واقعا بی نقص و جذاب برای طرفداران این تیم می‌باشد؛ پس دلایل این نظریه را بررسی می‌کنیم.

۱- جنگجو بودن

رایس در لیگ انگلیس یک بازیکن سطح بالا از لحاظ جنگندگی بودن را به رخ همه کشیداگر بازی های وستهم را نگاه کنیدمتوجه میشوید رایس مرکز را در اختیار خودش میگیرد از بس که برای بدست آوردنش تلاش می‌کرد و می‌جنگید و واقعا کم نمیاورد‌.

۲- عنصر جوانی

جوان بودن رایس یک امتیاز فوق العاده برای توپچی هاست همانطور که میدانید آرسنال یکی از ۳ قطب برتر آکادمی های فوتبال را در اختیار دارد؛که کم هم بازیکن به دنیا معرفی نکرد و اگر بازیکن جوان رو فرم‌ هم خرید کنند، این جوانان را در بالاترین سطح خود نگه میدارند و سطح وی را حفظ میکنند.

۳- تاکتیک پذیری فوق العاده

رایس هم در پست هافبک دفاعی و هم در پست هافبک وسط توانایی بالایی برای بازی دارد.آرتتا با این بازیکن میتواند تمام خواسته های خود را عملی کندچون از دریبلینگ و پاسینگ و سطح تفکر بالایی هم برخوردار است

۴- بازی در بزرگترین لیگ دنیا

از اینرو که رایس در تیم وستهم یونایتد انگلیس بازی میکرددردسر اینکه بازیکن با کیفیت باشد و با سطح لیگ کنار بیاید را ندارد.

۵-روحیه رهبری بالا و شخصیت کاریزماتیک

رایس وقتی میدید تیمش عقب افتاده مثل یک رهبر تمام عیار کار میکردیا تیم را روحیه میدادیا خودش انقدر خوب بازی میکرد که تیم را مجاب میکرد که همچنان امیدوارانه به بازی ادامه بدهند

۶- مچ بودن با ساکا و هم تیمی های مشترک آرسنال و تیم‌ملی انگلیس

گاهی اوقات یک تیم به این خاطر که چندین بازیکنش به شناخت متقابل از هم رسیدن بازی را از مخمصه خارج می‌کنند به نحوی که همه را متعجب میکنند.!همان گونه که باهم خواندیم رایس یک خرید بی نقص می‌باشد یا حداقل می‌تواند کمک فراوانی به آرتتا بکند؛باید دید سرمربی توپچیها چه دستوراتی را به رایس منتقل می‌کند و چه انتظاراتی از او دارد و آخر این فصل چه پیش می آید.اگر چه روی کاغذ رایس یک خرید فوق العاده بودخواهیم دید در عمل هم چنین چیزی را نمایان میکند یا نه ؟

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار